Ik had de kinderen hetzelfde gegeven. Beide een nep telefoon. Toen ik ze kocht had ik al in m’n hoofd dat Ies het misschien wat kinderachtig zou vinden, maar ik wist óók dat als zij iets anders kreeg dan Luc, dat ze jaloers was geweest op die telefoon. Ik lag nog in bed zondag en hoorde haar tegen haar vader zeggen: ‘ehhhhh, volgens mij heeft Sinterklaas zich vergist. Ik heb een babytelefoon’ Ik dacht even: nu komt ie, maar ze bleef stil. En ze heeft er de hele tijd mee gespeeld
Ik ken jou niet echt natuurlijk maar ik weet wel zéker dat je je gaat ergeren Aan de manier waarop jij hier schrijft vind je het verschrikkelijk denk ik
Dat mensen commentaar hebben is toch niet erg? Dat mensen gaan bedreigen en lastig vallen, dat vind ik wel diep triest! Ik heb zeker wel commentaar op bepaalde zaken of op de manier waarop bijvoorbeeld Rutte zich op bepaalde momenten presenteert. Maar ik houd me wel netjes aan de regels die gesteld worden en keur ook zeker de mensen af die bedreigingen maken, gaan lopen schelden of politici belagen
Sorry, kom niet meer bij! Geweldig wat ze bedenken Hopelijk vinden onze kinderen het een mooi kado op 5 dec. Anders is het lange wachten voor niks geweest
Nou, in een bedje liggen met haar mannetje en met de kleertjes uit onder een dekentje, zal ze heel gezelligjes vinden denk ik *waar is de kots emoji*
Ik vond dat juist best smaakloos. En totaal onnodig in een gezellig kinderprogramma. Altijd lekker makkelijk om voor anderen te bepalen waar ze gekwetst of boos over mogen zijn.
Mee eens. Religie moeten ze er gewoon niet in verwerken. Je kan van te voor weten dat het kwetst, of het nu christenen, joden of moslims zijn. Al was het mij niet opgevallen, zo goed kijk ik dus mee toen ik het las wel besloten dat als ik nog zo'n "grapje" zou zien het klaar is voor ons
... hoe stil het is in huis wanneer de stroom uitvalt Hoeveel ruis er dus in huis is van/door alle elektrische apparatuur. Maar gelukkig was het van korte duur, na een half uur hadden we weer stroom. Kennelijk lag de hele omgeving plat.