Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Is het niet zo'n parkeerscan-auto geweest?
    Ik heb een paar weken geleden gehad dat ik mijn auto in een parkeervak had gezet om de navigatie in te stellen. En toen zag ik dus zo'n scan auto langskomen. En ja hoor...paar dagen later lag er een rekening op de deurmat...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat zou zomaar kunnen. Herken je die auto’s?
    Heb je betaald of ga je bezwaar indienen?

3. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.051
    1.717
    113
    Vrouw
    Ja het staat op de auto en het heeft een behoorlijk gevaarte op het dak staan.

Ik heb bezwaar aangetekend, maar afgewezen... tja is ook niet echt te bewijzen dat je daar dan alleen staat om de navigatie in te stellen.

Neuzeke, GossipGirlxoxo en Anouk2005 vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wij staan er anders in en dat kan/mag. Ik was ook niet naar de moeder in kwestie gegaan op dat moment. Juist omdat ik weet dat mijn woede de overmacht kan nemen en ik niet wil schreeuwen of me wil laten kennen. Wat ik zeker wel had gedaan bij een reactie dat ze het wel leuk en grappig vond.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heb het echt niet gezien. Ik heb zelfs nog buiten de auto gestaan om onze jassen in de kofferbak te leggen. Sneue gasten zijn het. Het is in Delft en is daar al ellende met parkeren.

Villa Kakelbont vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

#2666 GossipGirlxoxo, 20 nov 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2020
    Was dat geen jetski ipv waterscooter? Die zijn vaak voor 1 persoon. Wij hebben 2 waterscoorters. 1 voor man en 1 voor zoon. Die voor zoon kan je met 2 op en is klein en licht. Een soort stunt step onder de waterscooter voor kunstjes en trucjes. Die van man officieel 3 personen maar is zo groot dat we makkelijk met zijn 4en erop zitten. Die is echt om te touren. Hier dus ook zo een man die van toys voor boys houd. Die waterscooter van hem is in overleg gekocht. Die voor zoon is gekocht onder de noemer verassing voor mij omdat ik mijn vaarbewijs had gehaald. Maar is wil er echt geen voor mezelf dus die is nu voor zoon.

7. GossipGirlxoxo

Kan ook zo een scan auto zijn geweest. Die letten niet op inzittenden.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja ik las het net. Irritant zeg

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Heel irritant want je hebt hem al te pakken als je net 10 tellen in het vak staat en in je auto zittend je park mobile aan het instellen bent.

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Nope. Je kon er samen op. Ik zal even een samenvatting maken hoe het ongeveer ging (want wij hebben heel hard gelachen): ze woonden toen nog in een doodnormale wijk want salaris was modaal, in een normale hoekwoning met klein tuintje. Zus komt thuis, ziet dat kreng de tuin opvullen. Maar goed, hij was al gekocht... dus stelde haar man voor om ermee te varen. Ja... zij mocht dat ding erin duwen en op de jonge kids letten die ook wilden varen (maar niet verantwoord, geen reddingsvest nog aanwezig en hij vond het veilig, zij absoluut niet). Zij mocht niet varen want hij vond t niet fijn met 3 kids bij het water en t leverde zowat een echtscheiding op.

We lachen er nu om hoor, klein tuintje en dan zo'n groot ding erin leek zo hilarisch haha. We benoemden het erg graag elke keer dat we daar kwamen 'o kijk, duurste tuinornament ooit'
    Want ermee varen kon hij naar fluiten, ze ging niet meer mee helpen duwen :p
    (Is ook verkocht)

Wenda, Zeebra, femkes en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Dat een donkere persoon zich kennelijk niet als piet mag verkleden, want dan wordt de foto verwijderd. Terwijl een blanke persoon zich wel als piet mag verkleden, dan mag de foto wel blijven staan. Dat vind ik echt discriminatie, of heb jij daar een andere term voor?

SAARC, Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Hahaha wat een aanfluiting? Opslaan in de tuin, het water in duwen? Lekker over nagedacht ook!! Geef haar groot gelijk had ook niet gaan duwen en met drie kinderen kijken hoe hij plezier maakt. Had hij lekker alleen kunnen gaat en had ik wat leuks met de kinderen gaan doen. En in mijn tuin had hij ook niet komen te staan. Hier staan ze heel soms in de straat in een parkeervak als we tot laat hebben gevaren en de volgende ochtend weer vroeg gaan omdat dat man dan moe is en het hem heen en weer rijden scheelt, maar dat gebeurt 3x per zomer max.
    Hier heeft nog nooit iemand geduwd. Trailer met waterscooters staat in de loods. Die worden opgehaald met de auto en achter de auto aan de trekhaak gezet, achteruit de helling af gereden. Loskoppelen, dingen drijven. Zoon gaat erop zitten en zet ze vast aan een paal. Man laad mijn ligbedden, tuinstoelen, campingtafeltje, koelbox, parasols en alle strandtoebehoren uit incl zand en water speelgoed voor dochter, zwemvesten voor het gezin en banaan of bank voor erachter. Ik ga op men kont zitten in de zon. Man parkeert de auto en trailer. En ik en het hele gezin genieten de hele dat van een dagje "varen". Scheelt ook dat 3 vrienden van man ook zo een ding hebben en met hun gezin het net zo aanpakken dus zitten altijd met een gezellige ploeg langs de waterkant.

juf1987 vindt dit leuk.
  13. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Wow! Wat een bedrag voor een parkeerboete. Ik zie bij ons regelmatig bezwaren langs komen, en vooral de toeristen klagen over het extreem hoge bedrag van de boete. Maar dat bedrag van jou is flink hoger dan bij ons in de provincie

14. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Mijn mond valt open omdat Sky radio nu al volop kerstliedjes draait. Heb mijn wekker nu op radio 2 gezet. Maar dat is 's morgens zoveel gebabbel, daar wordt ik ook niet vrolijk van. Heeft iemand een tip voor een zender met leuke muziek, geen kerstnummers en weinig gebabbel?

15. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb altijd radio 3 opstaan, maar als je sky radio normaal wel je muziek vindt, dan is radio 3 dat misschien niet? Wordt wel gebabbeld, maar waarschijnlijk wel iets minder dan radio 2 en ik vind het meestal wel vermakelijk. Ik heb nog geen kerstmuziek gehoord.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik volg even! Hier ook altijd skyradio. Maar die kerstliedjes hoeven van mij niet...

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.220
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja niet normaal toch?
    Duur controle afspraakje bij de ortho.

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.836
    113
    Wij luisteren radio via de tv en hebben vaak radio continu aan is vooral nederlandse nummers die gaan pas na 5 dec kerst draaien.
    Maar daar moet je van houden komt uit de achterhoek.

En kind en Sint gebeuren ja het is niet goed maar....
    Zou het niet gewoon zo zijn dat de moeder zoveel bombarie heeft gemaakt omdat ze veel gesprekken of klachten krijgt door haar ik d en nu zo iets had nu ik.

Dochter lijkt ook nog te geloven maar zou het niet erg vinden als ze het dit jaar te horen krijgt.

19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Dat is wel leuk :D dan is t ook voor iedereen leuk.

De keer met de boot was nog leuker. Belde hij mijn man op: kun je komen, ik heb spontaan een boot gekocht op een veiling en daar moet ik mee rijden maar ben t niet gewend. Nee zei man, ik werk nu sorry. Krijgen we in de avond een telefoontje: zus; 'ik kom thuis van werk, kom ik de oprit niet op want er staat een fokking boot! Nee geen kleintje, nee zo'n speedboot!' En hij had een groot ding gekocht. Hele gezin kon nu wel mee. Doet de motor helemaal niets hahahaha, nog doder dan de blikken van mijn zus naar hem toe hahaha
    Heb ik hem opgebeld dat ik nog wel peddels op zolder heb liggen, kon hij alsnog varen :p
    Vond hij niet grappig, wij wel hahaha

Gewooniemand, Zeebra, TotalBella en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

:roflmao::roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina