Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Gefeli!!!
     
  2. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Hahaha wat ontzettend slim van haar. Jammer dat ze door de mand viel :roflmao:
     
    Leni88 en Vero0504 vinden dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.698
    42.523
    113
    Hier mag ik natuurlijk eigenlijk niet om lachen:roflmao:
     
    Syane vindt dit leuk.
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.032
    15.039
    113
    Wel slim van dr :roflmao:
     
  5. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    887
    1.485
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.796
    8.663
    113
    Van de DHL. Onze supermarkt heeft een wand geplaatst waar je de pakketten op kan halen en brengen.

    Vorige week was er 3 dagen storing en heb ik mijn pakketten maar via post.nl verstuurd. Vandaag moest ik toch een pakket versturen met het verzoek via dhl.

    Kom ik daar aan staat er 1 van de DHL pakjes in die vakken te duwen (1al laten vallen hopelijk niks wat breekbaar is)

    Hij had 2 karren vol. Zal nog wel een paar minuten duren. De grote pakjes kon hij niet kwijt want de grote vakken waren al vol. Zo ging hij weg met 1 winkelkar vol dozen en zou hij die brengen naar een heel ander afhaalpunt.

    Zie je het al voor je dat je lekker om de hoek je pakje wil halen om er vervolgens achter te komen dat je pakje 2.6 kilometer verder op ligt.

    Gelukkig was er nog een vakje leeg om mijn doos in te schuiven maar wat een zinloos systeem.

    Volgende keer gewoon via post.nl kan ik gewoon binnenlopen, je krijgt een goede dag en ze scannen het en je loopt weer naar buiten.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  7. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.494
    1.466
    113
    Hier had ik nacht diensten.
    En nee vond ik niet erg want meneer leek net een dronken persoon haha.
    Zoon was zo weer in slaap na de fles (achteraf niet raar door zijn ziekte)

    Dochter ging ook wel lekker max2 x per nacht tot ze 6 maanden was toen werd het gewoon te gek.
    Ze dronk 1 of 2 flesjes en ging gek doen der nacht/dag ritme was verstoord.
    Dus toen overdag veel waker maken en nachten geen lampjes aan werkte goed.


    Maar als je gesloopt word door je kind dan vind ik wel dat de vader ook zeker er uit kan.
    Wij moesten het tenslotte ook leren dus hun ook en ja dan kan het zijn dat er iets even niet gaat zoals jij.

    Ik kan gewoon zo weg gaan hoef hem niet te vertelen hoe het haar moet of de kleding.
    Nooit gedaan ook.
     
  8. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    :roflmao:Sorry, maar ik vind het wel erg slim en komisch:D
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @KleineFee :roflmao::roflmao::roflmao: Hilarisch!! Moet je ergens opschrijven voor later! En er eigenlijk even achter zien te komen wat ze dan precies zegt :p
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  10. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.982
    5.815
    113
    Ah dat is misschien mijn dodo geweest. Allereerst krijg ik een melding dat ik niet thuis was:mad: (Ben niet uit huis geweest die dag) vervolgens dat mijn pakketje vanaf de volgende dag opgehaald kon worden. Ok nou vooruit dan, gelukkig was het op een plek waar ik die dag toch moest zijn. Krijg ik die dag een melding dat mijn pakket op een ophaalpunt ligt aan de andere kant van de stad :rolleyes:

    Het is toch triest als je pakketbezorger bent en je kunt niet eens een pakketje afleveren... :oops:
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    Hahahaha en andere kinderen maar denken: wat klinkt dat lief
     
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Dat iedereen zich er mee bemoeit hoe lang wij (de kinderen en ik) nog in quarantaine moeten :rolleyes:

    'Oh zo lang? Ik hoor dit en dit en dit'
    'Maar als je man weer mag werken, kun jij dat toch ook?'

    Koekkoek, ik heb inmiddels al 5 x contact gehad met de GGD. Zij zullen het wel weten hè. Zit toch niet voor m'n lol zolang binnen :rolleyes:

    (Ja, dit had ook in het grote frustratie topic gekund :roflmao:)
     
  13. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.796
    8.663
    113
    Dat is wel heel triest! Deze pakjes zouden daar opgehaald worden maar omdat de grote vakken vol zaten hebben die mensen dus pech. Zo raar dit.

    Ben blij dat ik mijn 3 grote december pakketten heb weggebracht naar postnl

    Dus mocht je nog grote pakketten versturen zou ik dat niet doen bij een dhl punt met die kasten van bij de buren.

    Service was dus ook beroerd, was voor hem zou je tenminste denken een kleine moeite om mij even tussendoor te laten. Hij dacht dat er nog wel een vakje vrij was. Een pakketbezorger die een pakket laat vallen, dingen er in propt en niet 1 persoon er tussendoor kan laten gaan ,mensen extra laten rijden omdat hij niet de pakjes de volgende dag nog een keer wil hebben. Heel bijzonder
     
  14. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  15. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.179
    936
    113
    Zuid-Holland
    De pakket bezorgers van DHL krijgen betaald naar het aantal pakketten wat ze hebben afgeleverd. Het loont dus voor hen om zoveel mogelijk pakketten kwijt te zijn aan het einde van hun dienst ipv het de volgende dag weer meenemen op hun route.
    Ik heb namelijk al een paar maal gehad dat ik online kon zien dat mn pakket vlak voor 21.00u bezorgd was maar dat ik niets ontvangen had. In werkelijkheid vinkt de bezorger af dat hij het bezorgd heeft binnen zn werktijd om er wel voor betaald te krijgen maar het pakket gaat werkelijk terug naar het sorteer centrum. Dit is mij verteld door de klantenservice van het bedrijf bij wie ik de bestelling geplaatst had.
     
  16. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.796
    8.663
    113

    Mag er niet om lachen, mag er niet om lachen.....
    :roflmao::roflmao::roflmao: sorry niet gelukt, sta je toch raar te kijken.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  17. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.796
    8.663
    113
    Hahaha zie het al helemaal voor me. Nog gefeliciteerd, heeft ze een leuke dag gehad?
     
  18. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik krijg net de nieuwe kgb berekening binnen. Ik moet even mijn kaak van de grond rapen.
     
  19. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dit had mijn oudste kunnen zijn, maar dan in het Papiaments :roflmao: Leuk joh, van die engeltjes :roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Op een positieve of negatieve manier :)
     

Deel Deze Pagina