Degenen die het te warm hebben kunnen de mouwen ook omhoog schuiven. Maar als coach bij een wedstrijd met 6 jankende jongens staan van de 8, terwijl je op voorhand gecommuniceerd hebt dat warme kleding slim is is gewoon echt niet tof.
Maar dat soort ouders gaat het toch nooit leren. Vorig jaar zat er een jongetje in het team waar ik leider was. Prima kereltje, maar je kon er niet op aan. Stond je er in de vroege ochtend voor een wedstrijd kwam er niemand opdagen. Gewoon zonder bericht niet komen opdagen, daar heb je dus al die andere kleine jongetjes én hun ouders mee. Na een paar keer waarschuwen en overleggen is het jongetje uit het team gezet. Leiders hadden het gedaan natuurlijk (kereltje mocht blijven trainen, maar geen wedstrijden meer).
Erg hè? Ik snap zulke mensen echt niet. Leuk bij een individuele sport, maar in een teamsport heel lastig zulke mensen. Bijkomend probleem dat er nu geen ouders langs de kant staan, anders stuur je de koukleumen lekker daarheen, kunnen ze zien dat het zo niet werkt. Maar ja de 2 coaches staan er samen voor.
Ja dat is ook nog eens zo. Gewoon luisteren naar de coach dus en als je dat niet wilt, moet je er zelf gaan staan of voor een andere sport kiezen (tot op bepaalde hoogte dan he, maar thermokleding lijkt me niet teveel gevraagd).
Een beetje zwanger gefeliciteerd @KleineLai! Hier heb ik, iemand die ongeveer sinds maart het huis niet uit geweest is, een nachtje weg geboekt samen met mijn oudste dochter. En ik kijk er, ondanks de maatregelen, heel erg naar uit. Even alle aandacht voor haar .
Bedankt iedereen! We moeten nog wel een beetje wennen.. het was een beetje onverwachts.. maar toch wel erg blij mee