Dat ik op het punt sta om de pijnpoli binnen te stappen en dat ik hoop, tegen beter weten in, dat deze behandeling aan m’n nek gaat helpen. En ik zet het bewust hier neer omdat m’n mond er wel een beetje van openvalt dat ik na 1,5 jaar nog steeds bezig ben met die kl#%te nek en dat niets lijkt te helpen. Dan laat je even een simpele lipoom weghalen
Mijn schoonvader (zwaar anti corona en alles is een complot want corona bestaat uit niet). Wil absoluut geen mondkapje dragen dus heeft zo'n document gedownload via het rivm voor uitzonderingen op het dragen van een mondkapje, die uitgeprint, ingevuld en in zijn jaszak gedaan zodat hij nergens een mondkapje hoeft te dragen.
Nee helaas. En nu zit ik helemaal ingezwachteld met een pleister op m’n nek en zandzakken op m’n schouders om de boel op z’n plek te houden. En het brandt zo verschrikkelijk dat ik de neiging heb om de verpleegkundige te roepen om dat ding eraf te halen
Ben je al eens bij een acupuncturist geweest? Als het reguliere circuit niet helpt dan dat wellicht eens proberen. Ik ken meerdere mensen die er baat bij hebben gehad.
Mijn mond valt open dat ieder feest wat stilgelegd wordt opeens een coronafeest heet. Hoezo? Waarom wordt dat opeens zo genoemd. Het is toch gewoon een verjaardagsfeest, dance party of wat dan ook. Op de uitnodiging zal vast niet staan; op 7 december geef ik mijn coronafeest omdat ik dan 20 wordt..... ( vind het zo dom staan in die krantenartikelen) @Iertje81 Duim voor je dat de behandeling aanslaat.
Dat m'n jongste zoon vannacht een enorme pseudokroep aanval heeft gehad Ik gelijk weer in de stress schoot ivm z'n longproblemen (het gaat dit jaar voor het eerst goed en zonder ziekenhuis opnames en dat wil ik nu eigenlijk wel zo houden want als hij opgenomen wordt kan ik niet met hem mee )
Wat ik nog gekker vind is dat er kennelijk Europarlementariërs zijn die aan dergelijke illegale feesten deelnemen. Van zulke mensen zou je toch het goede voorbeeld verwachten.
Je zou verwachten dat men meer verstand zou hebben.... maar helaas. En eigenlijk vind ik dat bij dergelijk wangedrag het niets meer dan normaal is dat er ontslag op volgt. Als heel de wereld op zijn kop staat door een pandemie moeten juist de politici die de regels opleggen deze naleven.
Geen idee, vast een leugen want hij mankeert niks en ik denk niet dat ze genoegen nemen met: ik wil geen mondkapje dragen.
En hij was nog zo anti homo beleid! *proest* Dat ie probeerde via de regenpijp naar beneden te komen. Daaahaag geloofwaardigheid
Ah ik heb t ook gevonden nu. Wist niet dat het bestond, ik print het uit voor mijzelf (longziekte, dus kan nog stempel krijgen van arts ook). Moet nu ook al regelmatig ding omlaag doen voor lucht als ik benauwd ben vooraf. Hier ook in mijn kring een eh bijzonder type, corona is een complot van de deep state, beattrix is pedofiel etc. Maar wel de corona bonus aannemen!