Ik heb je post geliked, maar eigenlijk is het te triest voor woorden. Heel veel ouders snappen niet (of willen niet snappen ) dat als je de jeugd zo opvoedt je de maatschappij bepaald niet helpt. Je oogst wat je zaait ...
Herkenbaar hier team zwarte sokken. Per persoon wel een ander model (geen fijne betaalbare sokken met maatvermelding kunnen vinden) en voordeel van zwart: sokken van de kinderen zijn vaak zo zwart van onderen door bij de BSO op sokken te lopen dat ik ze niet meer vlekkeloos krijg. Ze zijn dus wel schoon gewassen, maar dat zie je dan niet, bij zwart geen last van
Ik denk vooral: 5 miljoen En dan woon je in een 2-onder-1-kap ... Zonder fietsen berging Ik zal maar niet uitrekenen hoeveel royale 2-onder-1-kap woningen je daar bij ons in de buurt voor kunt kopen
Buurman: buurvrouw, ik neem geen corona prik, ik wil geen troep in mijn lijf. *Neemt hijs van zn peuk gevolgd door zijn standaard rokershoest waardoor hij zn longen zowat binnenstebuiten hoest* O de ironie....
Dat de kinderen van mijn man er zijn en dat dat hartstikke leuk is maar dat ik even vergeten was hoe het is om een ADHD’er in huis te hebben die volgens zijn moeder in het weekend geen medicatie nodig heeft Hij is niet te harden en heeft al een lamp gesloopt, het nieuwe stoeltje van Luc én bijna het stoeltje van Ies. Ik weet even niet waarvan mijn mond nog het meeste openvalt én ik weet niet meer zo goed wat ik kan doen of zeggen behalve lief zijn en met hem praten dat dit gewoon niet kan. Maar volgens mij hoort hij me ook niet in zijn drukke en chaotische gedrag. Ik zou zo graag willen dat dit Sinterklaas weekend ontspannen zou zijn zonder constant als politieagent rond te lopen samen met mijn man
Dat mijn dochter toch de deur open doet voor de pakketbezorger terwijl ik al tig keer heb gezegd dat ze dat niet moet doen. Al meerdere keren gebeurd dat ik op zolder sta en ze de deur open doet en het pakketje aanpakt. Net liet ik de hond plassen 1 straat achter mijn huis, ben nog geen 4 min weg en heeft ze weer een pakketje aangenomen.
Wat vervelend @Iertje81. Kan me voorstellen dat dat heel lastig is. Bepaalde neefjes/nichtjes van mijn man wil ik hier ook niet thuis ivm drukte/wangedrag Maar ja, met stiefkinderen gaat dat natuurlijk niet.
Dat we een uur geleden pizza besteld hebben. 10 minuten geleden de auto van de pizzaboer langs ons huis reed. En dat we nog steeds zitten te wachten
Dat er nog steeds mensen zonder mondkapje in de supermarkt lopen en je dan met een onverschillige kop aan zitten te kijken. En dat de manager er voorbij loopt zonder er wat van te zeggen.
Je weet dat er ook mensen zijn die hem niet hoeven te dragen ivm ziektes ect? Hier heb ik hem daarstraks zelf ook tussendoor even afgedaan ivm een astma aanval. Officiël hoef ik hem niet eens op. Je kan vaak aan de buitenkant niet zien wat er markeert he?
Pizza aangekomen. 2 verkeerde ook nog Gebeld. Volgende keer 2 pizza's gratis. Wel netjes opgelost dus.