Nou dit. Of neemt nog een pilletje of joint waar allerlei rotzooi in zit bijv glasvezel. En waar dat al die sh*t wordt geproduceerd is ook al zo lekker hygiënisch. Maar nee, een vaccin neem ik niet want ik weet niet wat er in zit.
Man man hoe klein dat Polly pocket wel niet is. Leuk hoor Sinterklaas maar dochter is nu al 4 dingen kwijt geraakt. Het is zoooo klein
Ik ben er ook heel blij mee dat de kinderen hier beiden (bijna 8 en 12) nog ontzettend blij worden van een pak potloden en stiften.
Mijn overbuurvrouw noemt dat 'enthousiast' want druk en wild klink zo negatief. Dat haar jongste zoon vaak boksbal was voor hun oudste omdat hij zoooooo eh enthousiast was laten we buiten beschouwing. Dat hij als kind speelgoed van t balkon pleurde omdat hij onbezonnen was, was puur uit nieuwsgierigheid en enthousiasme hahaha. Je mag niet zeggen dat hij gebrek aan impulscontrole heeft, hij is gewoon enthousiast
Zeker, zoon (5) zei: ik hoop niet dat ik droom mama, we hebben zoveel leuke dingen gehad! Hij is oprecht dankbaar met de cadeaus en dat is het belangrijkste
Fijn is dat hè. Hier ook twee superblije jongens vandaag. Grote hit van het jaar: lego minecraft. "Oooh mama kijk! Er zit ook een baby zombie bij" Ik ben vooral blij dat de spanning eraf is. Afgelopen periode was niet altijd leuk voor/met jongste.
Ja zo noemt zijn moeder het ook: enthousiast Ik begrijp werkelijk niet waarom je dat zo zou noemen. Maar misschien voelt het toch anders als het je eigen kind is? Bij m’n moeder vanavond heeft ie een glas gebroken, piepschuim in kleine stukjes gefrummeld én was hij al klaar met eten toen wij allemaal, bij wijze van, net waren begonnen. Maar het zal inderdaad wel allemaal enthousiasme zijn. Ik heb vandaag wel gezegd dat als Luc zijn spullen stuk maakt omdat hij het overal laat slingeren, dat hij dan zelf een probleem heeft. Luc pakte namelijk zijn koptelefoon en dat deed hij de vorige keer ook toen ze hier waren (toen heb ik maar een nieuwe gekocht voor de lieve vrede). Deze keer ga ik niets kopen maar moet hij beter op z’n spullen letten. Daar begon hij namelijk, waarschijnlijk uit enthousiasme over te jammeren maar toen heb ik wel gezegd dat we eerst eens gingen praten over alle dingen die híj vandaag gesloopt heeft
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk. Ook een lid hier die er precies op deze manier mee omgaat (dikgedrukte), ik snap het gewoon echt niet.
Ja ik had er ook naar staan kijken, leek me wel leuk totdat ik bij eentje goed kon kijken hoe groot t was. Euhm nope nope nope.
Ja en ook echt verantwoord om vuurwerk van vorig jaar te geven...Kan 1 ding op een briefje geven, dat is niet bewaard zoals het had gemoeten. Zou het als ouder een bak met water pakken en t daar in flikkeren. Klasse F is leuk zat, en toegestaan (dus geef je dieren wel een tabletje oid) op diverse reguliere winkels ben ik al t nodige aan fonteinen en knalopties tegen gekomen die dus nog wél mogen. Honden die nu zenuwpezen, kan je evt overwegen bachbloesem rescue door t water te doen dat is gewoon tinctuur bij de tuinen/holland en barret te krijgen, paar druppels maar op een waterbak. In mn omgeving ooit bij een hond met pijn en angst in werking gezien, was onverdund paar druppels en was daarna wel te hanteren. Denk niet dat je die tabletten tegen vuurwerk panie zo lang kan geven aan ze. Hier zijn ze ook met betonstrijkers niveau bezig op de gekste tijden. Ramen staan soms te trillen (en dochter slaapt daar gelukkig doorheen).
Hier was de beautykoffer a 6.99 dé reden dat verder uitpakken direct gestaakt werd. Moest éven dr sierraden omdoen (armbandjes, ringen, ketting) én dr nagels mooi maken (gewoon nep zit niks in). Als er maar bling in zit. Uiteindelijk ging de volgorde van uitpakken om te spelen: beautykoffer (direct), prinsessen juwelenset met tasje (action), theeservies met afdruiprek. Volgende week dr verjaardag. Keyboard (op batterijen, jammer joh batterijen op pffff pfff pfff), koptelefoon (met begrenzer) vtech droomcamper, kappop (ze is nu met mijn haar bezig). Kerst heb ik bij pipoos een poppenhuis gehaald (diy) die is redelijk terrorproof geloof ik. Die is nu gegrond en moet ik nog verder aankleden voor dr. Ik maak als ze wat ouder is zelf een poppenhuis met lichtjes etc, dat spul heb ik allemaal nog. Maar ze sloopt nu nog te veel voor de hoeveelheid tijd en geld dat daar in gaat zitten.
Mss moet dit eens besproken worden met de moeder? Dat het toch beter zou zijn, als hij bij jullie wel medicatie neemt of een halve dosis. Want volgens mij komen uw man zijn kinderen niet zo vaak? Jullie zijn het dan ook niet gewoon en dan is het al rap chaos lijkt mij en ga je u al snel ergeren aan iets waar hij eigenlijk niet zo heel veel kan aan doen.
Ik snap daar ook helemaal niks van, maar moet wel zeggen dat mijn buren gisteren vast ook wel even opkeken. Mijn zoon had categorie 1 vuurwerk gevraagd voor Sinterklaas en daar zat nog best leuk vuurwerk tussen, waarvan ik niet had gedacht dat het categorie 1 zou zijn als ik het op straat zou zien/horen.