In een huishouden van 9 personen? Nou respect hoor, ik jank er hier 250 per week doorheen en wij zijn met een soort van 3,5 personen
Ik ga naar 1 supermarkt en ben zo'n 150-200 euro kwijt voor 5 personen (waarvan 2 heel grote eters). Dan let ik niet echt eens goed op. Vind 450 per week echt heel erg veel geld. Dat je met 9 in de buurt komt denk ik ook wel, maar vind het zeker niet knap. Is gewoon een ruim budget.
Ze hadden ook 5.000 euro per maand als budget, dat zal ook wel schelen. Dan hoef je niet echt zuinig te doen en kun je bijv eco producten kopen. Ze hadden het niet krap, het is gewoon een programma over verschillende gezinnen en hoe ze hun geld besteden. Ik vond het echt een leuk programma
Ook met 9 personen is dat een heel ruim budget hoor. Hier ook 9 man en we komen niet eens in de buurt van die 450. Ik heb geen geel strak budget, maar zit meestal rond de 250 per week.
Van mijn dochter.. Ik had wat dingen voor der besteld bij terStal. In de auto was ze aan het vertellen hoe blij ze er mee was. Ik grapte dat papa wel weer zou klagen dat ze nieuwe kleding had gehad. zegt ze: nee hoor mam, ik zeg gewoon dat ik dat allang had maar nog nooit heb aangetrokken. Ik zelf zeg zoiets nooit, zeg gewoon ja das nieuw dus? Maar tis nu al een echte vrouw
Nou weet je, ik ben niet de grootste tegenstander. Maar irriteer mij vooral aan hoe school het aangepakt heeft. Slechte communicatie, te weinig weergave van de voor en tegens van beide modellen. Geef een eerlijk beeld ipv alleen maar alles naar je eigen straatje praten. Daar kan ik vooral heel slecht tegen.