Mijn mond valt open dat we zowel voor prenatal direct als intertoys net te ver weg wonen om het lokaal thuis te bezorgen. Voor prenatal 4 km en voor intertoys 1 km.
Jeetje wat zenuwslopend zo. Ik weet iig uit eigen ervaring dat geen stolsels en minder bloedverlies dan bij een menstruatie niks hoeft te zeggen helaas. Vorig jaar met mijn mk geen stolsels verloren, en maar 2,5 dag gebloed en niet eens de hele dag door. Bij mijn mk vorige maand die opgewekt is met medicatie ook geen stolsels verloren. Hopelijk is alles gewoon goed!
Ik hoop t ook, vorige mk hier (zoontje was opgewekte bevalling, maar bleek al eerder alsnog overleden) was t een bende. Menstruaties zijn hier ook 8 dagen chaos. Mja afwachten en hopen, meer valt er niet te doen. Behalve een zolder verbouwen, dat gaat nu iets harder. Belangrijkste voor nu is dat mn dochter gaat slapen...Die is sneeuwwitje fan geworden maar kan geen letter lezen, frustreert haar momenteel behoorlijk want ze wil dr sneeuwwitje boekje lezen. Geloof dat we de aap noot mies maar te voorschijn gaan toveren. Aan de eerste letter kan ze die dwergen uit elkaar houden, scheelt allicht weer.
Dat het hier ook nooit eens normaal kan lopen met kerst Sinds we in 2014 in de week voor kerst te horen kregen dat mijn vader longkanker had is er geen jaar voorbij gegaan zonder slecht nieuws. En het maakt dat ik me vanaf dat de boom staat tot kerst zelf onrustig voel. Dit jaar is mijn schoonzus aan de beurt. 2 dagen terug ineens bericht dat ze in het ziekenhuis was ivm acute glaucoom. Na een paar dagen van afspraak na afspraak is het onder controle. Maar oogzenuw zodanig beschadigd dat haar zicht aan 1 oog met 80% is verminderd. Ik was zo toe aan een fijne rustige kerst. Heb zo met haar te doen
@tuc wat vreselijk! Hoe oud was je zoon ook alweer? @Mamafiets wat vreselijk hoop je zo op rust lijkt er wel een vloek op te zitten