Jonge jonge. Ik zit nu in een training voor het werk. Zegt die trainster: ‘En nu allemaal even jullie cameraatjes aanzetten zodat ik jullie snoetjes kan zien’ Nou dan ben ik al klaar hè Ik ben de jongste van de groep dus de rest is minstens 40/45. Nou mijn snoet valt open en ik krijg hem niet meer dicht
Misschien is ze thuis aan het werken met jonge kinderen en was ze vergeten haar taalgebruik aan te passen? Ik zou er ook helemaal kriegel van worden trouwens.
Nee ze heeft geen kinderen want ik vroeg de vorige keer (dit is deel 3) of zij het niet lastig vond dit werk uit te voeren omdat ze geen kinderen heeft. Boos Nou ja: boos... maar wel geïrriteerd omdat dat natuurlijk helemáál niet zo was
Misschien kun je nu zeggen dat je nu snapt dat ze gewoon doet alsof jullie kinderen zijn om zich goed in te kunnen leven? Nou ja, beter misschien om dat alleen maar te denken en niet uit te spreken....
Snel eventjes van je dochter 2 leuke elastiekjes halen.. 2 staartjes in paar leuke frozen of k3 speldjes er in. En camera aan... Echt vreselijk... snoetjes
Vergeet de mega grote lollie niet @Iertje81 maar serieus 'snoetjes' kom op he, ik zou er al jeuk van krijgen als ze dat tegen mijn kinderen zeggen
Ik had gesolliciteerd op een functie van 1 jaar, dan was het project klaar en werd je ontslagen. Dat was vanaf dag 1 duidelijk, 1 jaar en latersss! Krijg ik te horen dat ik het niet ben geworden....ik had nml geen duidelijk doel voor ogen wat ik wilde gaan doen nadat jaar. Ik had gezegd dat ik dat dan wel weer zou zien, kijken wat er op mijn pad kwam. Toen ze daar over bleef doorzeuren, over hoe ik rond zou komen....toen zei ik dat ik niet perse hoefde te werken voor het geld. Daar bleef ze het maar over hebben, dat je dat echt zooooo niet kon zeggen. Ik denk dat ze stik jaloers was
Nee. Deze trainer zit best op haar macht heb ik gemerkt. Om het vak gezinsvoogd uit te kunnen voeren moet je qua kwaliteit geregistreerd staan. Eens per 5 jaar moet je je opnieuw registreren. Dat krijg je voor elkaar door verschillende trainingen te volgen, verslagen te schrijven, etc. Daarvoor krijg je punten en die upload je weer zodat je, als je het juiste aantal hebt, gekwalificeerd bent om opnieuw 5 jaar het vak te mogen uitvoeren. Voor deze training krijg ik 19(!) punten en die heb ik dusdanig nodig zodat ik een heleboel andere dingen niet hoef te maken, volgen of ergens heen moet. Ik mag het niet zeggen maar ik zie haar ervoor aan dat ze m’n opdracht die ik voor deze training moet maken, afkeurt en dan heb ik voor Jan met de korte achternaam deelgenomen. Ja dit mag niet en nee dit is niet de bedoeling maar je hebt er wel van die types bij. Helaas!
Nou dat denk ik ook ja. Haha, een 1 jarige functie en dan afgewezen worden omdat je niet weet wat je na dat jaar wil gaan doen? Die zijn niet wijs. En des te beter toch dat je daar solliciteert terwijl het financieel niet nodig is, dan is dat dus duidelijk niet je drijfveer.
Ja dat is me niet echt duidelijk. Ze geeft aan dat ze behandelingen geeft, maar ik heb niet het idee dat ze sec Gezinsvoogd is zoals ik.
Nou ja. Ook gek. Die is niet goed joh. Wat heeft zij ermee te maken? En wat ouderwets dat je dat niet mag zeggen van het geld. Wees maar blij dat je het niet geworden bent! Zo heeft een vriendin van mij eens gesolliciteerd op een functie vanuit een functie. Toen bleven ze maar doorwauwelen over waarom ze haar vaste contract op zou zeggen voor een contract voor een jaar. Mijn vriendin gaf daar antwoord op maar dat was blijkbaar niet voldoende. Uiteindelijk heeft ze gezegd dat het haar beter leek om niet verder met elkaar in zee te gaan
Ik hoop met heel mijn hart van niet Dit zijn vaak de mensen die juist voor een negatieve 'stempel op bedrijfsnaam' zorgen en tegelijk niet doorhebben wat voor gevolgen het allemaal heeft.