Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Gek, ik dacht eigenlijk dat het gros wel zou snappen wat ik bedoelde met ‘uitdrukking’
    Icm konijnen en voortplanting. Maar inderdaad, als je het allemaal heel erg letterlijk gaat lopen nemen (lezen), dan klopt het niet nee. Als je een beetje buiten the box leest dan snap je het eerder denk ik.

dreumesje vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    :roflmao:

3. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.172
    1.848
    113
    Wij juist niet alle kinderen leren hun programma's te open En en hun wachtwoorden te onthouden (die wij ook krijgen).

En ook hoe alles gaat verlopen mocht het zo ver zijn.
    Hoop met heel mijn hart niet eerlijk ge zegt.

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.310
    28.491
    113
    Ik begrijp dan inderdaad niet wat je bedoelt .. wat bedoel je met out of the box lezen?

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.310
    28.491
    113
    Ik dacht vroeger dat alle koekjesfabriekanten die van die chocolate chip cookies maken allemaal naar Dexters Laboratorium hadden gekeken. Daar zag ik die koekjes voor het eerst namelijk.
    Ze hebben bij ons thuis ook heel lang DeeDee-koekjes geheten (naar de zus van Dexter die die koekjes opeet) :p

Vitamientjuh en Venelientje vinden dit leuk.
  6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Was op zich ook wel aardig geweest als mevrouw konijn een horror bevalling van 30 uur met vacuumpomp uitscheuren etc. En dat allemaal vol in beeld gebracht. Pa konijn bewusteloos onder het bed. En heel veel bloed volgescheten vruchtwater. Poep van ma konijn erbij.

Gegarandeerd dat he nooit kleinkinderen gaat krijgen :roflmao::roflmao:

Lies1611, Soturi, Vitamientjuh en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Onze school had in de Lockdown voor elk leerjaar een padlet online. Daarop stond er verplichte opdrachten en keuze opdrachten en een pagina waarop je zelf fotootjes van het resultaat of commentaar kon plaatsen.

En die zijn gewoon weer te benaderen en worden gevuld voor de thuiszitters.

En wie er behoefte aan heeft kan via mail of (buiten schooltijd) telefonisch contact met juf opnemen.

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.310
    28.491
    113
    :roflmao:
    Na de bevalling een pnd, na 4 maanden extreem haaruitval, na 6 maanden nog een buikje, na een jaar nog de extra zwangerschapskilo's.

Lies1611, Vitamientjuh, Beausecret en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Voiceover: 6 maanden later
    Moeder konijn met flubberbuikje hangtieten en megawallen onder haar ogen ploft wanhopig neer op de bank, terwijl baby konijn ligt te krijgen, kosten en poepen tegelijk. Peuter konijn zit intussen aan haar arm te trekken om aandacht, andere peuter konijn roep heel de tijd mamamamamama !
    Pa konijn zit in de kroeg.

Lies1611, Soturi, Vitamientjuh en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Ach ik zat nog in m’n lachbui en wat ik bedoelde was dat ik een beetje doordacht over wat er gebeurde in het filmpje. Dat je dus als konijn vrij veel kinderen kunt hebben omdat de uitdrukking ‘het zijn net konijnen’ kan slaan op dat je vaak seks hebt. Dus daarom dat de familie konijn zoveel kinderen heeft. Als je het letterlijk gaat nemen wat ik schrijf, ja dan kom je wel op hetgeen jij zegt. Namelijk dat de uitdrukking er eerder was dan peppa en dat het dan over de voortplanting gaat.
    Maar het wordt nu net zo als dat je een mop of grap gaat uitleggen: de aardigheid is ervan af.
    Mijn man kan af en toe net zo zijn als jij nu. Dan neemt ie iets letterlijk wat als een grap bedoeld is en dan moet ik het gaan uitleggen en dan is de lol eraf.
    In m’n hoofd klonk het namelijk heel geinig, vandaar die lachbui, dus ik hoop dat anderen ‘m wél snappen ;)

KleineLai vindt dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Misschien niet iets waar m’n mond van open valt hoor, maar ik vind het altijd vrij verbazingwekkend dat sommige mensen over de tekenfilm van Peppa vallen. Ik moet er altijd vreselijk om lachen maar ik hoorde laatst dat mensen Peppa echt niet leuk vinden voor hun kindjes omdat ze vinden dat Peppa vrij brutaal e.d. zou zijn.

femkes vindt dit leuk.
  12. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Als Peppa brutaal is, wat zijn mijn kinderen dan wel niet?:eek::|

lidu1, femkes, Iertje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Vind ik ook vreemd hoor. Ik vind Peppa een redelijk normale kleuter. Heus wel eens brutaal of stout, maar binnen normale grenzen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ik heb het niet op Peppa. Rete irritant vooral dat gejankt van George. En inderdaad vrij brutaal. Maar komt het langs mogen ze best kijken.. Maar is ik het omzeilen graag!!

15. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Mijn mond viel vandaag open van het aantal mensen in het zwembad. Na de zwemles gingen we met de jongens vrij zwemmen en het was hartstikke druk. Je kon je amper normaal bewegen in het bad! We zijn na een uurtje maar weer weg gegaan, was echt bizar druk!

16. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.763
    18.879
    113
    Vrouw
    Dat ik begot niet eens weet wat peppa zegt.
    Dat staat hier soms op als ik wat opruim ofzo en luister niet eens mee.
    Wat is er dan zo brutaal aan?
    Voorbeeldje?

meis1987, Paardenbloem en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Mag ik vragen wát je dan brutaal vind? Kun je een voorbeeld geven?

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik vind peppa pig gewoon irritant. Dat stemmetje brrr m'n haren gaan er overeind van staan..

Hier in huis noemen we d'r horrorknor..

Vitamientjuh en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Ik vind de stemmetjes van Peppa en George juist heel leuk en een beetje jammer dat kinderen dat niet meer kijken:oops::roflmao:

Iertje81, femkes en Paardenbloem vinden dit leuk.
  20. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik vind vooral dat peppa dingen zegt als; papa zijn dikke buik en papa is dik. Wat niet perse direct een ramp is maar of het echt heel pedagogisch verantwoord is. Maargoed dat is het heel tv kijken sowieso niet :roflmao:

Vitamientjuh en Iertje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina