Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Schoonfamilie die jouw historie kent omtrent bbz en vmk's en alsnog begint over kinderen (een tweede). :confused:

2. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Mogelijk is brutaal niet de goede benaming. Maar ze spreekt regelmatig niet de waarheid. Stampt op de grond als ze haar zin niet krijgt. Lacht anderen (en vooral papa) uit. Bijv. ook als een jongen 'meisjes dingen' wil doen of leuk vindt.

Ben echt niet anti peppa maar zijn zat leukere (en betere) filmpjes te vinden. Hoeft echt niet altijd pedagogisch verantwoord te zijn hoor. Maar peppa zit te erg in mijn irritatie zone qua stemmen, gedrag en verhaaltjes haha. Ieder zijn ding.

Toevoeging van mijn man: en familie pig lijken met lopende lulletjes:roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar meestal wordt ze daar in gecorrigeerd. En daarmee vind ik het juist weer wel verantwoord. Behalve het papa heeft een dikke buik stuk, dat vindt mijn man ook maar niets :roflmao:

Mvm2018, Paardenbloem en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh leuk,zulke schoonfamilie had ik ook! Dat ik op m'n 42e nog effe een kind zou baren na 4 jr mmm en auto imuum ziekte :|

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het duurde even, maar nu weet ik waar mijn dochter het vandaan heeft als ze zegt dat papa een dikke buik heeft... Peppa heeft een slechte invloed gehad :roflmao:

6. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    haha kijk dit bedoel ik :p:roflmao:

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Heerlijk toch die tekenfilms die minder pedagogisch correct zijn.
    Zo mis ik de oude disney films waarin je zag dat bambi zijn moeder werd doodgeschoten of die oude heks in de oude sneeuwitje film die gemeen lachend en kraaiend op een rots staat er eraf flikkert met een rotsblok boven op haar.

Denk dat ik toch die oude films eens ga opzoeken en cadeau doen voor kerst ofzo. :D

8. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja, zoiets snap je toch niet. Onbegrijpelijk. Sommige mensen...

Papaver vindt dit leuk.
  9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Van de Jumbo.
    Ik haal(de) altijd eigen merk kattenbrokjes en nu hebben ze de verpakking verandert.
    Voorheen kosten die zakken 2,11 euro en nu nadat ze de verpakking hebben verandert 3.99
    Nou daar valt mijn mond wel van open, zijn exact dezelfde brokken.
    Beste prijsstijging.

10. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.770
    7.340
    113
    Vrouw
    Ik kan peppa pig ook echt niet uítstaan. Dat gelach op de grond de hele tijd. Hysterisch gedoe ;)

Paw Petrol kan ik goed hebben, net als Cory Carson en Thomas de trein.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Dat een teams vergadering bij ons nooit normaal kan gaan. Er zitten altijd wel een stel huisvrouwen te klooien, of ze hebben het beeld aan terwijl het niet mag, of ze kunnen een extra site niet vinden. Het toppertje is toch wel dat ze hun geluid aan houden en dan telefonisch een heel gesprek met de brei club ofzo hebben. :|

Anouk2005, Mvm2018, Lomo en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Waar werk jij :roflmao:
    Of is dat niet van je werk :)

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Haha ja is van mijn werk, het bedrijf van de wattenstaafjes. ;)

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Dit herken ik zo (dan alleen niet van m'n werk maar wel van de team meetings met de betrokkenen van het revalidatiecentrum haha)

Cin85 vindt dit leuk.
  15. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Mijn mond viel open van m'n sz... Die me appte vanmorgen en uiteindelijk zei dat ze niet geloofde dat ik maar 2 uurtjes slaap per nacht, want ik zie er nog zo goed uit ( nou iedereen die mij een beetje kent weet dat dit niet zo is) en nog functioneer ( ook dat doe ik niet want ik val op de dag geregeld in slaap terwijl m'n kinderen thuis rond lopen en dit vind ik echt, echt, echt! Heel erg :oops: :oops:)

Maar wel fijn dat zij schijnbaar beter weet dan ik dat ik langer slaap :roflmao:

Vitamientjuh en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.959
    33.634
    113
    Toen ik zwanger was van Luc sliep ik ook ongeveer 2 uur op een nacht. En eerlijk is eerlijk: ik vond zelf dat ik er nog best charmant uit zag.
    Maar met mij was wel een andere situatie als jij hebt. Ik had niet zoveel pijn en zo.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  17. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nee ik zie er echt niet uit :oops:
    Heb normaal altijd een lekker kleurtje ben nu lijkbleek, wallen tot m'n kin en zwarte kringen rond m'n ogen :oops:

Kreeg laatst al de vraag van een winkel waar ik veel kom of ik ernstig ziek ben :$

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Hahahaha veeg me op :roflmao:

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Duitsland loopt niet helemaal voorop qua home-schooling, Nederland heeft het wat dat betreft beter voor elkaar. Maar RESPECT voor de basisschool van mijn jongste, die hebben in anderhalve week (eerste lockdown) een heel online systeem uit de grond getimmerd/opgetuigd. En dat terwijl er helemaal geen tablet/ipadonderwijs is bij hen op school. De gebruikte ELO is op zich landelijk dekkend, maar was hoegenaamd niet van toepassing voor de basisschool, nu dus wel. En inderdaad met leuke padlet etc. Daar kan het gymnasium van de oudste juist weer wat van leren.

Ik hoop echt van ganser harte dat we geen nieuwe lockdown krijgen.... al lopen de getallen ook in Duitsland hoger op. Hier worden momenteel wel complete schoolklassen in preventieve quarantaine gezet zodra een leerling positief wordt getest.

femkes vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou ja zeg! Zou daar echt pis link over zijn.
    Zo'n iemand gun je dan gewoon een week/maand je pijn...

Deel Deze Pagina