Aardig kort inderdaad en ook lopende band werk. En lange dagdelen, de makelaar heeft geen tijd om te eten tussendoor.
Dat mijn autootje is verkocht Zonder onderhandelen. Man noemde prijs. Garagehouder zegt ja. Man had hogere prijs moeten vragen Maar ben zo blij dat t geregeld is.
Ik ben gewoon verbaasd, wij hebben net een huis gekocht, maar hadden meestal echt wel lang de tijd per bezichtiging, ongeveer een uur werd er per bezichtiging uitgetrokken, denk ik. Ik had wel gehoord dat dat anders is in de lagere segmenten (wij zochten in het hoge segment), maar zo kort had ik ook niet verwacht . Ik ben benieuwd als we ons huis gaan verkopen, dat is midden segment (4-5 ton).
Ik ook niet. Wij hebben zelf ook langer bezichtigd. Wat mij betreft is het ook helemaal prima als mensen die echt geïnteresseerd zijn nog een keer komen kijken en dan langer rond lopen. Maar er was zoveel interesse dat de makelaar iedereen in ieder geval een eerste beeld wil geven zonder dat wij een week lang ons huis niet in kunnen. Mijn schoonzus en zwager hebben vorig jaar 1 kijkavond gehad en daarna mocht iedereen een bieding doen. In 1 avond waren er 25 kijkers (stelletjes, alleenstaand, kinderen met ouders) dus er liepen ruim 50 man rond in 3 uur tijd. Dat kan nu natuurlijk niet meer, dus blijkbaar is dit het huidige alternatief. Maar bij ons in de buurt worden ook redelijk wat huizen opgekocht door huisjesmelkers en dat willen we liever niet. Dus daarom wil ik mensen die serieus verder willen graag de kans geven om nogmaals te komen, maar dat zullen vast niet alle kijkers worden.
Kennisje van me had juist veel kijkers gepland staan voor de verkoop van hun huis paar dagen terug. 1e kijkers waren op slag verliefd, deden een goed bod en ze hebben het meteen geaccepteerd en de rest van de kijkers gecanceld. Heeft het huis schoonmaken evengoed flink zin gehad dus hoor @femkes hopelijk verloopt het bij jullie ook allemaal vlot. Dat zal vast wel goedkomen in deze tijd.
Dat ik vandaag twee collega's op visite zou krijgen. En ze een half uur van te voren af bellen ivm corona. Ze willen (logisch) het risico niet lopen voor de bewoners. Maar ik mag zelf wel gewoon op de woning komen, het risico blijft dan toch hetzelfde Of zie ik dat verkeerd
Wij hebben recent een huis gekocht. In starters sigment en alle bezichtigingen waren Max een half uur. Rondje door het huis en de volgende stond op de stoep. En dan massaal overbieden met elkaar. Echt fijn dat jullie als verkopende partij zo schappelijk zijn
We hebben vooral een wat ouder team. Echt een kliekje en het verloop met nieuwe collega's is enorm (gek he )
Hmm. Dat herken ik. Ben al jaren de jongste in ons team. Ook veel gezeur gehad ivm kliekjesgedrag. Laatste 2 jaar zijn er veel collega's weg gegaan en nu is het team zo leuk. Sfeer is ontzettend goed. En dat voelen de flexmedewerkers en uitzendkrachten. En die komen nu graag op onze woning werken. Familie is nu ook meer tevreden, nu de sfeer goed is. Mrja je kan je collega's niet altijd uitkiezen heh.
Ja dit hadden en hebben wij dus ook. Onze vorige manager was hier ook heel goed mee bezig door wat jongere aan te nemen om wat meer diversiteit in het team aan te brengen. En de twee die echt de dienst uit maken wat cursussen te bieden in omgang met collega's. Maar zij is helaas sinds juni weg en de huidige manager.. Nja die doet er niet zo veel mee