Voor mij zou gelden geen contact geen cadeautjes. Ik zou dan alleen een kaart sturen voor verjaardag etc. De kleinkinderen kunnen er niks aan doen, maar ik zou dus geen cadeaus verwachten als ik geen contact zou hebben met mijn ouders. Dan zou je zwager de kinderen dus ook gewoon bij opa op bezoek kunnen laten gaan als ze in de buurt wonen. Lijkt op het verhaal van mijn schoonfamilie, zwager geen contact met zijn ouders maar zijn vrouw verwacht wel dat hij zijn volle erfdeel krijgt. Mijn zwager hoor je er niet over.
We hebben het er ook overgehad met mijn schoonvader. Maar hij kan het niet over ze hart verkrijgen hun niks te geven.. mijn man en zwager zijn ook echt tegenpolen lijken totaal niet op elkaar. En ik en me schoonzus zijn ook te verschillend.. dus er is altijd wel akward en wat kleine problemen geweest. Maar dat is tussen hun en ons. En daar heeft mijn schoonvader niks mee te maken. Daarom is dit ook zo gemeen tegen over hem.
Ze zeggen weleens: je kan pas echt met iemand overweg als je er weleens mee hebt geërfd. Dat is zo’n beladen iets altijd. De meest gekke dingen komen dan in mensen naar boven. Mijn opa had ook zo’n vrouw. Die heeft hem eerst helemaal leeg getrokken financieel en is daarna van hem gescheiden. Mijn vader heeft de erfenis ook niet geaccepteerd: bang dat er alleen maar schulden waren.
Dat ik vandaag voor de 2e keer in 3 weken tijd dickpics krijg via insta van wildvreemden weet iemand hoe je berichten van vreemden kunt blokkeren. Ik overweeg nu helemaal te stoppen met insta. Schrok me een ongeluk.
Als je op de naam klikt van diegene zie je rechts ervan 3 stipjes boven elkaar. Als je daar op klikt kun je blokkeren kiezen. Niet tof zulke berichten
O man, waarom woon je zo ver weg? Ergens in Noord Holland toch? Gezouten karamel is zo lekker....kwijl
Ik heb net gegeten maar door jou heb ik nu dus weer honger. Dit klinkt als een heerlijke combinatie, heb je misschien een recept voor mij?
Ik moet eerst een gesprek accepteren voordat men mij een bericht kan sturen via insta. En dat terwijl ik geen privé profiel heb. Is dat misschien een oplossing voor je?
Ik heb 600 gram roomkaas (eigen merk Lidl) gemengd met een zakje vanillesuiker en 5 theelepels speculaaskruiden. Even goed mixen en dan een eidooier en 2 hele eieren erdoor heen spatelen. In de koelkast zetten voor 10 minuten. Pak Bastognekoeken verkruimelen en mengen met 60 gram gesmolten boter. Bodem van een taartvorm bedekken met bakpapier en daarop het mengsel van koek goed aandrukken. Het romige mengsel in de vorm gieten en dan in de oven voor 75 minuten op 135 graden (hetelucht). Na die 75 minuten oven op een kiertje zetten en de taart helemaal laten afkoelen in de oven. Karamel (heb ik gekocht en paar blokjes zout erdoorheen gemengd) in strepen erover heen en klaar is Kees!
Alkmaar ja Ik zat nog te denken voor de volgende keer dat ik krullen ‘schil’ van een reep karamel-zeezout chocolade en die erover heen drapeer. Das ook lekker denk ik. Of wat geraspte speculaas.
Misschien moet ik me er dan toch maar zelf aan wagen, op zich klinkt het niet te ingewikkeld qua recept. Die roomkaas, is dat van die philadelphia achtige? Ik kom eigenlijk niet zo vaak bij de lidl, vandaar .
Ja van dat achtige. Maar ik gebruik nooit Philadelphia. Altijd eigen merk of b-merk. Maakt niet uit welke supermarkt.
Ik heb dat ook en niet speciaal ingesteld ofzo. Volgens mij is dat standaard als je een afgeschermd profiel hebt.
Van hoe verrot mijn kat blijkbaar van binnen is. Kwam net op schoot even lekker kroelen. Begint ie een potje stinkwinden te laten Bah bah
Ik heb even gekeken, ik krijg een bericht verzoek, en pas als ik dat geaccepteerd heb kunnen ze chatten. Maar je kan die berichtsverzoeken ook gewoon verwijderen en dan zie je dus niets.