Dat ik gisteravond liggend op de bank hete thee over mezelf heen gooi en nu met een enorme 2e graad brandwond in mijn decolleté zit.... Moet voortaan mezelf maar waarschuwen ipv de kids. Pas op hete thee
Dat er net in de supermarkt een wildvreemde vrouw op me af komt om me de les te lezen dat ik helemaal het verkeerde mondkapje op heb, dat dat echt niet werkt... dat ik maar naar Kassa moet kijken wat de goede mondkapjes zijn
Hoe reageerde je? Ik zou waarschijnlijk iets zeggen in de trant van: "Bedankt, verwacht je nu een euro voor de tip?"
Oh pijnlijk. Ik had dat een maand of 3 terug met hete thee over mijn buik. Ook een 2e en 3e graad brandwond met een blaar erop waar je u tegen zou zeggen. Dat ga je nog wel even zien.
Ik heb gezegd dat ik gewoon rustig mijn boodschappen wil doen zonder gezeur. En toen praatte ze nog door maar ik ben weggelopen. Ze had echt zo’n meewarige “arm schaap” blik in haar ogen Maar ik ben nu natuurlijk toch de kassa-uitzending aan het kijken en alle kritieken en commentaren daarop aan het lezen en factchecken... daar gaat mn middag
Tja dat is dan niet anders. Hier ook een flinke blaar inderdaad die steeds voller loopt met vocht. We zien het wel. Doet gelukkig geen pijn
Maar jouw account staat toch op privé? Hoe kan dat dan? Of kan je ook naar privé accounts een DM sturen? Walgelijk zeg.
Ja mijn account staat compleet op prive! Maar DM kan dus iedereen sturen blijkbaar. Ergens staat een instelling niet goed want ze horen in berichtverzoeken binnen te komen en niet in mijn inbox. Ik wis en blokkeer ze uiteraard direct maar dan heb ik het al gezien en die van gisteren was echt die zit nog op mijn netvlies
Ja bah, kan ik me goed voorstellen. Ik vraag me nav de beschrijving alleen wel af of het niet gewoon gephotoshopt is.