Oh ik ook inderdaad. Filmpje van allemaal doodgeschoten kinderen en mensen op een trap. Was ook niet aanstootgevend genoeg . Ik krijg het filmpje na al die jaren nog steeds niet van mijn netvlies
Bizar eigenlijk. Ik had eens een foto van mijn Kids op het strand gepost. Misschien niet heel slim aangezien ze bij het water stonden met zwemkleding aan, maar mijn Facebook is privé en ik zie daar echt niets aanstootgevends aan. Werd de foto verwijderd omdat het seksueel getint was. Terwijl ik dagelijks billen voorbij zie komen en borsten waarbij net de tepel bedekt is.
Nou ja zeg... terwijl ik gister nog een suggestie van IG kreeg en zag close up van een bevalling. Heerlijk bij het ontbijt om een stuk van een hoofdje te zien die de doos compleet laat uitscheuren met bloed en nog restant ontlasting. Ik hoefde mijn eigen full frontal al niet te zien, laat staan ongevraagd die van een ander van heeeeeel dichtbij (En ik heb in de zorg gewerkt en kan echt veel hebben maar dat ik veel kan hebben betekent niet dat ik er maar direct mee geconfronteerd wil worden als ik alleen maar IG open)
Er zijn hier 2 scholen die dakpan klassen hebben van KB/TL dus dat is zeker een optie. Over 2 weken zijn de voorlichtingsavonden voor ouders en ik hoop dus dat die doorgaan op wat voor manier dan ook. Open dagen voor de leerlingen zijn eind januari pas.
Hoe is dit afgelopen? Dat bij groen uitgeslagen haar ketchup werkt, is als het goed is omdat ketchup rood is en dus de tegenovergestelde kleur van groen is. Volgens die theorie zou je buurmeisje kijken wat er gebeurt met een oranje tint.
Het is uiteindelijk gisteren gelukt om het laatste beetje eruit te krijgen door het te blonderen bij de kapper. Niet wat ze graag wilde want ze wilde immers donker maar goed het blauw is er wel uit. Nu wel flink in de weer met maskers etc. Want haar haar voelt net aan als stro.
Van de positieve corona test van mijn vriend. Hij was vanmorgen uit voorzorg getest via zijn werk. (Protocol, omdat ik aankomende donderdag 'pas' getest kan worden). Kreeg hij vanavond een positieve uitslag. Totaal geen klachten, nog eens geen snotneus. We hadden dit dus ook echt niet verwacht. Maar ja, grote kans dat ik dan toch ook positief ga testen.
Ah dat is balen. Misschien nog maar heel kort geleden besmet? Wat was de reden dat hij getest moest worden? Nu quarantaine? Hoop dat hij/jullie er niet heel ziek van worden.
Ja ikke met dieren die in China werden doodgeslagen,was ook te zien en werd niet weggehaald. Ik ben blij dat ik jouw filmpje niet heb gezien. Vroeger moest je nog naar Tor/Onion voor die smerigheid
Iemand die ik ken had dit ook, maar mooi dat ie negatief was bij de 2e test. Ook geen klachten en dat klopte dus totaal niet. Die positieve test had ook nogal wat gevolgen en was helemaal een domper toen bleek dat hij vals positief was...
Dat mijn man altijd (nou oké, niet altijd maar vaak) tijd voor zichzelf claimt zonder overleg en dat als ik dat wil het altijd duidelijk van tevoren afgesproken moet worden anders kan het niet Deze week beiden vakantie en na de afgelopen dagen (beide) alsnog vroeg op door afspraken hoeven we vandaag even niks. En rara wie staat er automatisch op op 8u met de kinderen? Ik dus, en hij ligt er nu nog steeds in. Niet dat ie van mij geen dagje mag uitslapen maar het er zonder overleg vanuit gaan dat stoort me zo gigantisch...
Ik snap je frustratie. Maar is het ook niet iets wat stilzwijgend is gegroeid? Dat hij zich van geen kwaad bewust is omdat het nooit is uitgesproken?
Nee helaas, het is zo ongeveer ons nummer één onderwerp in ruzies.... Hij is erg op zichzelf gericht, heeft ASS trekken (nooit getest, maar op vragenlijsten scoort ie hoog, daar is hij zichzelf ook van bewust). Als hij goed in zijn vel zit en uitgerust is dan probeert hij echt te communiceren en rekening met mij te houden. Maar zodra hij moe is of stress heeft valt hij enorm snel terug in zijn comfortabele patroon. Daar kan ik gedeeltelijk begrip voor opbrengen maar op sommige momenten even niet. Nu bijvoorbeeld ben ik al bijna 2 weken aan het spuiten voor onze nieuwe ivf poging en voel me moe, al dagen hoofdpijn en emotioneel wiebelig. Dan denk ik "verdomme kerel, vráág het op zn minst!". Edit: het is ook niet zo dat ie nooit iets doet of dat ik nooit kan uitslapen. Maar ik moet het altijd heel duidelijk en ruim van tevoren vragen zodat hij zich er op in kan stellen. Hij zal het niet spontaan aanbieden of mij gewoon een keertje laten liggen. En dat mis is af en toe zo, dat spontane zorgzame zit er echt niet in.
"Lieve schat, aangezien jij vandaag zo lekker hebt kunnen uitslapen, ga ik dat morgen doen. Dus ik verwacht dat jij morgen de kinderen mee naar beneden neemt om 7u/8u" Of, neem die tijd vanmiddag voor jezelf. Het is herkenbaar hoor, want mijn man neemt ook makkelijk tijd voor zichzelf en is geen ochtendmens. Dus als hij uitslaapt, pak ik mijn tijd op een ander moment.
Wat je zegt herken ik heel erg! Lastig is dat hè! Ik probeer het maar heel duidelijk aan te geven wat ik nodig heb. Sterkte met je ivf hopelijk gaat het goed!
Ik reageer even hier op, maar ook meteen antwoord op @Anouk2005. Er is een kans dat ik hem besmet heb omdat ik begin vorige week een aantal dagen ziek ben geweest. Ik heb mij niet meteen laten testen omdat ik sowieso 3 dagen moest wachten om te testen en ik eigenlijk overgehaald ben door mijn vriend om te wachten met testen omdat hij anders weer thuis moest blijven van zijn werk. (Ik ben begin september ook getest). Uiteindelijk zijn mijn corona gerelateerde klachten weggesijbeld maar bleef ik toch vage klachten houden. Zoals jij dat ook vaker hebt beschreven dat je lichaam je voor de gek hield. Ik was het op een gegeven moment beu en heb dus zonder mijn vriend erbij te betrekken een test aangevraagd omdat ik toch corona wil uitsluiten. Toch verteld dat ik een test had aangevraagd. Hij heeft dus geschakeld met zijn werk en is meteen s'ochtends particulier getest. Omdat mijn vage klachten dus met de dag naar de achtergrond verdwijnen en hij 0,0.klachten heeft hadden we dit toch niet verwacht. Mijn schoonmoeder en oudste schoonzusje zijn ook besmet maar die hebben we niet gezien. We moeten nu in quarantaine. Alleen mag mijn vriend dus mits hij over 72 uur nog steeds klachtenvrij is en ik negatief test gewoon weer gaan werken.
Ik twijfel ook steeds vaker aan de betrouwbaarheid van veel testen. Op het werk heb ik nu al meerdere malen gehad dat mensen met alle Corona klachten eerst negatief testen en omdat de klachten dan verergeren dan weer testen en dan zijn ze wel positief. Een jongeman op het werk testte na de vierde x pas positief en had vanaf beginsel alle klachten en zelfs in het ziekenhuis was de sneltest negatief. Dan gaat daar toch iets mis en omdat die mensen in beginsel negatief testen mogen ze wel op het spreekuur komen en daardoor zijn we nu al meerdere malen met positieve mensen in contact geweest. Ik vind het nog een wonder dat ik niet ziek ben geworden Mijn collega is wel erg ziek geworden met een longontsteking erbij en die test dan weer negatief terwijl ze langere tijd binnen 1,5 meter met een positieve patient heeft gewerkt. Voor ons is ze dus gewoon positief, ze is gelukkig weer beter en helemaal klachtenvrij.