Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik met mijn vader aan de telefoon zit en hij een zo bekend spam appje krijgt alsof ik of mijn broer een nieuw nummer hebben.
    Nu op zoek naar zo'n site/app waar je die dingen mee kan traceren.
    Mijn hormonen gaan alleen nogal aan de haal, ik weet dat mijn ouders dan altijd nog eerst naar ons of onze partners zullen bellen voor ze überhaupt terug reageren op zo'n appje, maar echt get a life en ga zelf werken voor je geld ipv mensen oplichten ofzo :mad: en het liefst zou ik zo'n persoon traceren er met mijn bollebuik op afstappen, in zijn nekvel pakken en bij de politie brengen (nadat ik hem eerst aan de schandpaal met beeldmateriaal had genageld op social media)

    Ja dat zijn mijn hormonen die dan echt tekeer gaan ;)
     
    Gewooniemand, Mamafiets en Zxcvb vinden dit leuk.
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    Ik snap het! Zo had ik je eerdere post niet gelezen. Ik hoop dat het alleen maar beter wordt voor jullie. Het lijkt me enorm lastig.
     
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.763
    25.843
    113
    Vrouw
    Eigenlijk is iedereen wel een beetje autistisch.
    In het boek wordt het uitgelegd als een soort streepjescode. Waar je een streepje hebt scoor je op ass-vlak. En iedereen heeft wel wat streepjes. Alleen een "echte" autist heeft er heel veel.
    Én bij iedereen staan de streepjes weer anders. Dat hoort gewoon bij je unieke persoonlijkheid.

    Én wat betreft kleuters. Die hebben altijd baat bij structuur en duidelijkheid. :thumup:

    Ik heb ook nog niet alles gelezen. Ben ergens halverwege. Maar zie zoveel nieuwe inzichten. En het is zo mooi om te zien hoe dat werkt bij zoon. Echt een proces waar we (met hulp van de psycholoog ook) doorheen gaan.

    Soms gaat het ook nog helemaal mis hoor.
    Nu in de herfstvakantie merk je gewoon dat de structuur weg/anders is. En dat uit zich in veel meer lastig gedrag. En moeilijk slapen :(
    Voordeel voor mij: hij wil perse dat man hem naar bed brengt :D
     
    citroenrasp, Gewooniemand en JupitR vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Ja, al wist ik waarmee ik trouwde. We zijn al bijna 17 jaar samen. Maar goed, met kinderen is t toch anders dan zonder kinderen... en de oudste sliep pas na 22:00 tot hij 4 was (of eerder maar dan lag je ernaast te slapen of je lag er sowieso naast)... toen werd de jongste geboren en hij is na 9 maanden nog steeds elke 2 a 3 uur wakker in de nacht en slaapgebrek maakt geen mens fitter en frisser. Gelukkig is t meestal wel gezellig thuis :p (en ben ik blij dat hij niet thuis kan werken haha)
     
    JupitR vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Het geschokte gezicht van een straatgenoot die zei tegen mijn vader: heerlijk he? 2 kleinkinderen! 2? Ik heb er 5! (Ik loerde door de luxaflex hihi)

    Diegene woont er ook al meer dan 25 jaar en komt erachter dat ik geen enig kind ben hahaha

    Al gebeurt dat wel vaker, buren die er tegelijk met mij en mijn ouders kwamen wonen kwamen op kraamvisite bij de oudste erachter dat ik niet een enig kind was... of toen ik zwanger was van de eerste dat bv collega's die iets verder van mij afstonden mijn ouders feliciteerden met 'oooo zo leuk, eindelijk oma!' 'Geweldig! Maar ben ik al 15 jaar en er lopen al 3 rond, dit wordt mijn vierde'
     
  6. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    Hoe treurig het leven van "influencers" moet zijn. Ik kijk "3doc: volg je me nog". Alles voor de likes en volgers. Maar ook kinderen die al zeggen dat na een bericht met x likes, ze hopen dat de volgende post meer likes heeft. Dat kan toch gewoon niet zijn wat je wilt nastreven in je leven.
     
    Leni88, GroeneBomen, citroenrasp en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Waarom juichen die Polen zo hard bij het journaal?! De abortuswet is aangepast, ze mogen zwangerschappen die niet levensvatbaar zijn, niet meer afbreken! Wat is dat nu voor prehistorisch besluit?
     
    Lies1611 en Leni88 vinden dit leuk.
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nou dat snap ik ook niet!

    Maar goed ik snap wat dat onderwerp betreft wel meer niet :oops:
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.996
    25.441
    113
    Ik denk dat het te maken heeft met controle en macht. Ze hebben geen controle over corona (en andere problemen) dus gaan ze maar weer vrouwen vertellen wat ze wel/niet mogen doen.
     
    Anouk2005, femkes en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    Ik vroeg me gisteren al af of ik dit nou goed begrepen had. Bizar dit!
     
    Anouk2005 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat een medewerker van het consultatiebureau mij per WhatsApp stalkt voor een nieuwe afspraak.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hoe erg een 5 jarige let op haar uiterlijk.

    C verteld mij regelmatig dat ze er op een bepaalde manier niet mooi uit ziet.
    Haar haar moet altijd goed zitten en zoals zij dat wilt, nageltjes gelakt, jurkje aan of een rokje maar het shirt erboven moet in het rokje anders is ze niet mooi.
    Dan kijkt ze nog even naar der gezicht en pakt ze een lippengloss (lippenbalsem) en smeert ze der lipjes in.
    Nog eens kijken in de spiegel en dan draait ze een rondje en zegt: Ja nu ben ik weer mooi.

    ze weet ook precies wat bij elkaar past, en hoe ze dingen moet combineren.

    Wij zijn helemaal niet zo en ik zeg ook altijd dat ze altijd mooi is, maar volgens haar is dat niet waar.
    Als dat nu al zo is bereid ik me voor op de pubertijd :|
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  13. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.177
    18.913
    113
    Jammer dat er altijd op zo'n neerbuigende manier gesproken moet worden over mensen die principieel tegen abortus zijn. Daar schaar ik mijzelf overigens niet onder (ook niet onder de radicale pro choice beweging). Maar waarom ben je gelijk achterlijk of prehistorisch wanneer je ieder mensenleven even belangrijk vindt?
     
    Nellie4, Gewooniemand, Zxcvb en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Dat is mijn mening :roflmao: Ik vind je in dit geval bijzonder prehistorisch als je dit gaat verbieden, onze ouders hebben zo hard gevochten om iedereen een vrije keus te geven.
     
    SAARC vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Restaurant in de sauna is dicht. Maar je moet toch wat eten en drinken als mens en je gaat ook niet in je badjas ff in je auto je broodje eten of naar de snackbar voor je kipsaté. Dus wat hebben ze gedaan? Er is een uitgifteloket, dan kun je onder een afdak dat opeten en drinken buiten het terrein. Het restaurant heet nu loungeplek... je kan er zitten maar niet eten.

    Dat de overheid geen groen licht heeft gegeven voor openen restaurant voor sauna's zoals een hotel dat wel mag voor zijn gasten is mij een raadsel... je zit alsnog in het restaurant alleen eten doe je ff buiten het hek haha
     
    Madelie vindt dit leuk.
  16. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ben principieel tegen abortus, met uitzonderingen (niet levensvatbaar is er daar 1 van), maar ook ik vind dit prehistorisch :|
    Ik kan er namelijk wel principieel tegen zijn, maar ik sta niet in iemand anders zijn schoenen en vind in die zin ook niet dat je uit principieel oogpunt een ander kunt verplichten om een ongewenste zwangerschap of een zwangerschap waarvan het kindje niet levensvatbaar is uit te dragen. In het eerste geval uit het oogpunt van het kind en in het tweede uit het oogpunt van de ouders en de verwerking. Ze willen immers niet voor niks een 13 weken echo standaard maken omdat er uit onderzoeken naar voren is gekomen dat mocht het nodig zijn een vroegere afbreking beter is voor onder andere de verwerking.
     
    Lafelife, Lies1611, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier heeft de sauna om die reden dus bloktijden ingevoerd, je kunt alleen reserveren voor een tijdsblok van 4 uur. Ik vind het ook krom hier was het restaurant altijd al zo ingericht dat je makkelijk 1,5m en meer ruimte tussen alles had.
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    En geen mens gaat de polonaise doen daar... meeste staren alleen loom voor zich uit...

    Maar goed ik kan dus eten buiten het hek en daarna uitbuiken in t restaurant...
     
  19. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat is doelbewust buitengesloten wordt op werk...
    Ik heb gewoon een verbod gekregen om met collega's te praten....
     
  20. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.177
    18.913
    113
    :eek: Nog steeds die ene afgrijselijke manager?
     

Deel Deze Pagina