Ik krijg best vaak het gevoel dat er te veel gebagatelliseerd wordt, "hoort er nou eenmaal bij" en te weinig geluisterd wordt naar ons moedergevoel. Fijn dat jij je gevoel hebt gevolgd wat betreft het spugen en huilen! Ook zeker blijven doen! Ik heb zelf aan de bel getrokken bij vpk, kinderarts en uiteindelijk huisarts ivm 's nachts de hele nacht krijsen (sinds begin vaste voeding) en kreeg de gekste adviezen. Ik gaf aan dat ik het gevoel had dat hij ergens heel sterk op reageerde, maar dat kon niet zo zijn was hun conclusie. Hij was overdag, na de zoveelste spuitluier en voor het avondeten - uiteraard tijdstip van consult - super vrolijk aan het lachen naar iedereen. Na het avondeten en dus de halve nacht tot de eerste spuitluier één brok ellende. Niemand die me geloofde. Uiteindelijk na veel elimineren, herintroduceren, uitgekomen op overgevoeligheid voor paprika. Zonder paprika slaapt hij goed en krijst hij niet meer. Mijn gevoel zat er dus niet naast, maar waarom moet je dat helemaal zelf uit gaan vinden? Ik kreeg dus vorige week een sms van de assistente met uitnodiging voor een consult. Vriendelijk bedankt. Gister kreeg ik een sms van de GGD met bevestig van de afspraak. Opgebeld, afgezegd. Vandaag krijg ik een sms van de kinderarts, of we toch niet even zullen bellen. Zucht... Zal inderdaad wel die eerder genoemde rode vlag bij mijn naam hebben staan ofzo...
Dat ze mijn man voor deze laatste weken zwangerschap en de laatste weken tot het einde van het jaar, eventjes naar een project 200km (enkele reis) verderop willen doen, 5 dagen in de week, voor een functie die niet past en prima op afstand kan. terwijl hij eigenlijk volgende week voor 5 dagen per week op een project hier in de buurt zou beginnen waar hij de afgelopen weken 3 dagen per week op zat vanuit huis en af en toe een fysiek overleg. Niet geheel onbelangrijk, man heeft na de geboorte van H een burn-out gehad door werk en waren juist blij dat hij nog voor de bevalling op een project terecht kwam waar hij op zijn plek zat in de rol die hij ambieert waardoor er geen extra druk is en de kans op terugval dus ook veel kleiner is. Om over het hele corona gebeuren nog maar te zwijgen. En het is ook niet dat dit van bovenaf komt, maar van een collega die gewend is om zijn zin te krijgen om zelf in een beter daglicht te komen. Het betreft ook een taak die onder zijn functie valt maar die hij niet wil uitvoeren, iets wat dus steeds gebeurt, heb zelf ook met hem gewerkt en toen werd er door hem ook al op die manier gehandeld.
In jouw ideale wereld misschien [/QUOTE] Oei op iemand zijn teentjes getrapt? Het was niet verkeerd bedoeld in iedergeval.
Ah ja precies wat ik bedoel hoor. Ik heb zelf wel 6 testen gedaan na dat ik al overtijd was (wat ik nooit bent) omdat ik het niet geloofde
Oei op iemand zijn teentjes getrapt? Het was niet verkeerd bedoeld in iedergeval.[/QUOTE] Valt mee hoor, maar ik vond jouw opmerking de realiteit geen recht doen.
Dat is een goede tip. Dank je. Heb nu contact gezocht met 1 zaak waar we eventueel beeldmateriaal van nodig hebben
Hoeft niet. Ik heb in de periode dat ik zwanger wilde worden 1 keer meegemaakt dat ik 3 weken over tijd was. Maar niet zwanger. Heel frustrerende 3 weken waren dat. Met ook een hele batterij aan negatieve testen Alle andere keren was ik exact 28 dagen in mm cyclus.
Ik test zelfs tijdens de menstruatie. Komt door de eerdere bbz. En ben dan enorm opgelucht dat het negatief is. (Maar goed laatste keer menstruatie is ook april 2019 geweest, nog steeds geen cyclus en dat is niet erg haha)
Ja sorry ik heb daar helemaal niet over na gedacht dat het voor sommige mensen anders kan zijn. Lijkt mij ook heel frustrerend zeker als het normaal anders is. Ik heb wel eens een complete menstruatie overgeslagen. Complete stress want ik was toen net samen met mijn vriend en nog heel jong. Geen idee wat daar gebeurt is maar werd de maand erna gewoon netjes optijd ongesteld
Haha zo herkenbaar. Hier staan ook regelmatig lege verpakkingen in de koelkast en lege verpakkingen in de keukenla.
Mijn mond valt open van mensen die beweren dat hun hond gedekt zonder dat ze dit wisten.. Kan echt niet...
Dat onze overburen de auto telkens op de stoep parkeren als er nog veel parkeerplaatsen vrij zijn enkel omdat ze onder de bomen moet parkeren. Wij hebben hier een parkeerplaats waarbij 10 vakken zijn waarbij je niet onder een boom staat. De rest is dus onder de bomen en het is alsof pino in die bomen woont. Je auto zit met een beetje pech helemaal onder. Slecht voor je lak en je blijft je auto wassen. Maar we kunnen moeilijk allemaal onze auto op de stoep zetten. Maar zij parkeren hem dus nooit onder de boom maar zetten hem op de stoep (autovrije straat overigens).
En moet hij dan gaan? Die collega kan dit toch niet alleen beslissen? Desnoods een leidinggevende of iemand van bovenaf uitleggen wat de situatie is...
Ik heb van mezelf vanaf het begin eigenlijk ook een regelmatige cyclus, maar bv bij stress of als ik een maand vast kan mijn menstruatie nogal eens wat dagen uitblijven. Daarom testte ik ook dus met een week overtijd.
Die collega krijgt op dit soort dingen dus altijd zijn zin van leidinggevende. Maar er is vandaag een gesprek met een hoger persoon en met iemand van het coronateam dus ben benieuwd. Dit soort geintjes heeft desbetreffende al vaker geflikt, niet alleen bij mij of mijn man (werkte voorheen samen) en hogerop gaan heeft tot nu toe wel gewerkt, dus ik hoop nu ook. Zijn overigens allemaal op de hoogte van de situatie, hij zou überhaupt eigenlijk maar tot afgelopen maart op dat project werkzaam zijn en er zijn gewoon collega's die bekend zijn met het project en die nu dus niks te doen hebben dus het slaat wat dat betreft ook nergens op.
Wordt het dan niet tijd om met de hele buurt te klagen bij de gemeente? Die zou wat aan die bomen moeten doen. Je auto op de stoep zetten vind ik asociaal, zet hem dan 3 straten verder.
Van UPS, voordat ik het aflevertijdvenster kan bekijken moet ik eerst een UPS my choice account aanmaken, doe je dat, blijkt dat als je meer informatie wilt hebben, je daarvoor extra geld moet betalen. Serieus?! Ik wil gewoon weten hoe laat dat pakket ongeveer bezorgd gaat worden, zelfs bij DHL kan ik dat direct op een gemakkelijke en gratis manier inzien (en er dan zelf 2 uur bij optellen ). Maar wat een bagger service is dit zeg!