Waar valt jouw mond van open? Deel 6

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 18 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novi

Novi Niet meer actief

Wat moet je dan doen? Ik ruim mn spullen ook meteen netjes op ipv het snel in de tassen te proppen. Even wachten is toch geen ramp.

Axia, SAARC, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Linda86

Linda86 VIP lid

Verschrikkelijk zeg! Sterkte! ♥

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wat verschrikkelijk!!

4. GossipGirlxoxo

Daarom ga ik niet naar Lidl. Dat is toch niet te doen?!?!

DutchPrincess en Lomo vinden dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
  6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Waar haal je dat zuchten en steunen vandaan? Die vrouw heeft echt niks van mijn ergernis gemerkt hoor.

Je spullen iets sneller in je tassen doen misschien, dat betekend echt niet dat je meteen je boodschappen in je tas propt.

Ik weet ook meteen weer waarom ik daar verder ook nooit kom. Zelfde als de Aldi. Al hebben ze bij de Lidl nu wel zelfscan alleen moet je daar een app voor hebben, die heb ik niet.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik doe altijd mijn best om alles zo snel mogelijk in een tas te flikkeren zodat een ander geen hinder ondervind, maar toch gebeurd het wel eens dat de caissière sneller is dan ik.
    Sorry dat het jou zo stoort dat je even moet wachten.

Ik kom alleen niet bij de Lidl btw.

DutchPrincess en Paardenbloem vinden dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Nou ja als je al denkt schiet toch op muts dan zal daar vast wel een hoop gezucht en gesteun bij komen.
    Mensen moeten maar geduld hebben en als ze dat niet hebben moeten ze maar online hun boodschappen doen. Ik hou daar allemaal geen rekening mee.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  9. TotalBella

Wat een conclusie kan jij hier uithalen :thumup:. Weet wel zeker dat jij niet de vrouw voor mij was.

10. GossipGirlxoxo

Ik wil dat ook niet maar voel me dan vaak zo opgejaagd dat ik toch ga haasten en thuiskom met platte koeken of plat brood. Snap ook niet wie dat idee van zo een korte doorgeefband een goed idee heeft gevonden.

citroenrasp, Paardenbloem en Anouk2005 vinden dit leuk.
  11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.805
    18.932
    113
    Vrouw
    Aldi en lidl zijn toch niet de winkels waar je plek hebt om uw boodschappen bij elkaar te laten komen en waar je rustig kan tassen vullen ?
    Ze hebben geen band na hu kassa, dus volgens mij is het de bedoeling dat je na het scannen, gewoon terug de spullen in de kar legt en elders ( hier zijn daar zwevende planken voor voorzien) uw tas op het gemakje vult

highenergy en Vaasje vinden dit leuk.
  12. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.805
    18.932
    113
    Vrouw
    Ik begin er ook niet eens aan. Die dames scannen aan een tempo, waarbij ik nooit kan volgen als ik netjes de tassen wil vullen.

GossipGirlxoxo en TotalBella vinden dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.148
    14.884
    113
    Vrouw
    Lang leve het zelf scannen:thumup:

TotalBella vindt dit leuk.
  14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.148
    14.884
    113
    Vrouw
    Bij 'mijn' Lidl hoef je de app niet te hebben hoor. Gewoon scanapparaat pakken en naar binnen.

TotalBella vindt dit leuk.
  15. TotalBella

Ik was al in shock dat ik binnen kwam op de agf afdeling ipv brood en koek, heb die dingen helemaal niet gezien.

16. TotalBella

Ik probeer de boodschappen altijd zo neer te leggen dat de zware dingen vooraan liggen en kwetsbare dingen achteraan. Kan je het zo in je tassen knikkeren. Maar idd waarom ze daar niet een langere band hebben snap ik ook nog niet.

Dagda en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.405
    10.337
    113
    Ook om wat vreselijk! Wat een stress in het huis! Hopelijk krijgt iedereen goede hulp!

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.148
    14.884
    113
    Vrouw
    Haha, hier kom je in een soort hal binnen, recht voor je de muur met scanapparaten en dan links de deur naar binnen. En ook meteen bij de groente en fruit:D

19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.671
    27.312
    113
    Vrouw
    [

Ze hebben goede hulp vanuit hulpverlening (en ook kliniek) en dochter op adem bij haar oma omdat het in huis druk is mede door zorgverleners voor haar broertje: dat gaat ook gewoon door. Broertje is cognitief gewoon gezond en heel erg bewust ook van wat gebeurt.
    En heel begrijpelijk ook heel frustrerend; hij wil graag eten maar kan het fysiek niet meer. Hij weet dat hij dood zal gaan en ziet zijn zus op een zelfdestructief pad gaan. (En ze begrijpen heel goed wat anorexia is maar wetende dat je zelf dood gaat al jong en ook gewoon puber bent maakt dat het niet makkelijker).

Heb het zo net het hele gezin te doen.

20. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wat heftig zeg!

Deel Deze Pagina