Oh heerlijk!! Is het haar uiteindelijk ook gelukt? Mijn 4 jarige zei laatst tijdens het eten; Mam, dit is echt kapot lekker
Volgens mij als zij op je hoofd poept, vind je het nog niet erg... Maar herken het. Kan mijn dochters wensen ook niet goed weerstaan haha.
Hier een 6-jarige die ook constant het woord kapot gebruikt.. Kapot-vies, kapot-lekker, kapot-saai. Ik merk dat ik dat bij m’n jongste ook heel erg heb .
Bij lidl en aldi heeft het ook te maken met de strategie, geen band achter de kassa betekent meer ruimte in de winkel voor producten die verkocht kunnen worden.
Maar hun band om uw spullen op te leggen is dan weer langer als in andere winkels. Dus de ruimte zijn ze toch kwijt e.
Ik kreeg laatst op m’n kop van m’n dochter Ze was dit weekend bij m’n zus logeren. Dus ik vroeg hoe het bij F was. Zegt ze: ‘je bedoelt m’n tante?’ Ik zei: ‘ja maar ik noem A toch ook gewoon bij haar voornaam en dat is ook mijn tante.’ Zegt ze: ‘eigenlijk hè? Zou je ook m’n tante moeten zeggen. Dat is wel zo netjes mam’
Niet overal dan denk ik, hier is hij bij de aldi wel langer dan bij de ah maar bij de lidl is ook dat stukje korter. Dan heb je echt een uitdaging om gelijk alles weer in te pakken omdat je dus nog niet uitgeladen hebt.
Ik ga maar naar een paar Aldi en Lidl winkels en daar is het wel zo, dat de band langer is maar ik weet natuurlijk niet of dat overal zo is. Sowieso langer als in Delhaize en AH waar ik ga. Daar zit de kassa meer in het midden.
Dat m'n werkgever vandaag schriftelijk had moeten laten weten dat m'n contract niet verlengd wordt (ivm aanzegtermijn) dit niet gedaan heeft en ik vanaf vandaag, tot ze de brief sturen dus recht heb op die vergoeding. Ik gisteren ook maar even zelf het uwv weer heb gebeld om te vragen of m'n werkgever m'n verlof al had aangevraagd (vorige week mailcontact over gehad en de administratie zei dat dit vanzelf zou gaan als m'n verlof in ging) maar goed, dat was dus vorige week donderdag al en een week later was er nog niks bekend bij het uwv. Nu dus maar zelf geregeld
Ze kan me niet snel boos krijgen nee, ze is echt een mini-me, misschien kan ik daarom zoveel hebben. Zag haar van de week bij haar vader een trucje uit halen om haar zin te krijgen (pruillip) en dat werkte en toen dacht ik shit man dat is precies wat ik bij hem doe als ik mijn zin wil hebben
Zelfs mijn mond valt open van hoe jou werlgever met alles om gaat. Ik dacht dat je ze wel schriftelijk op de hoogte moest stellen dat je recht hebt op die vergoeding omdat ze nalatig zijn geweest met het schriftelijk aanzeggen.
Klopt maar ik heb nog tot eind november (dan loopt m'n contract af) en m'n rechtsbijstand verzekering zei al dat hun ook tot die tijd nog op mogen zeggen maar dan wel te laat zijn en ik dus alsnog recht heb op die vergoeding. Hun moeten mij immers laten weten of m'n contract verlengd wordt of niet, niet anders om