Het enthousiasme waarmee mijn mannen aan het huishouden zijn geslagen sinds ik de app tody heb geïntroduceerd Ze kunnen nu punten verdienen met het doen van klusjes (afwasmachine inruimen is 1 punt bijvoorbeeld) Én dat puntensysteem triggert hun conpetitiedrang enorm
Ik denk dat ik ook eens ga kijken of ik dit in mijn huishouden kan introduceren. Taakjes worden dramatisch slecht gedaan op dit moment
Moet er wel bij zeggen dat ik oudste wat extra heb moeten stimuleren door een euro per 10 punten te beloven. Maar t is echt een leuke app vind ik.
Vond het er inderdaad goed uitzien in de app store.. Denk alleen niet dat ik de pubers om kan of wil kopen. Maar als met dit hulpmiddel duidelijk wordt hoe lang het geleden is dat ze hun afgesproken taak hebben gedaan, hoop ik dat ze wel wat actiever gaan worden
Dat ik nog steeds een bange poepert ben als het om horror films gaat. Zit nu de nieuwe versie van Halloween te kijken en er is nog niets engs gebeurd maar heb al een hartslag van 3x zo hoog ik had nog wel de planning door te gaan met de nieuwe versie van friday the 13th maar ben bang dat ik na deze films een week niet slaap en minimaal een maand niet in de nacht naar de wc durf
Ik kijk uit zelfbescherming geen horror. Dus ik vind je zeker geen bange poepert. Ook al vind je het eng, je probeert het wel
Ik vind het al heel dapper dat je een poging doet. Ik begin er al niet eens aan en al helemaal niet savonds als het donker is.
Ik word hier thuis uitgelachen dat ik nog steeds alleen durf te kijken met kussen op schoot die ik voor mijn ogen kan doen als het spannend word.
Dit is echt zo een guilty pleasure. Ik vind het dood eng, heb er nog weken last van maar het trekt zo gigantisch. Al vanaf dat ik puber ben. Eerste horor ooit was chucky toen ik 12 was en toen heb ik weken lang de hond niet uitgelaten maar ondertussen hield ik met vriendinnen (voor de staptijd begon) elke zaterdag avond een horror avond, toen bestond videoland nog, echt goede oude tijd. Vind die remakes nu dan ook wel wat hebben, soort van jeugdsentiment.
Ik begon met IT toen ik 9 was. Mocht hem overdag kijken. Heb daarna een week bij m’n broer op de kamer geslapen . Vreselijke film. Chucky heb ik ook in die tijd ergens gezien. Nu vraag ik mij af waarom ik dit mocht kijken van m’n ouders.
Ik keek ze gewoon..... mijn ouders hadden een videotheek... alle films tot mijn beschikking.... Ik ga ook niet meer zwemmen in open water na het zien van de film piranha ....
Nu je dit zegt was IT ook mijn eerste en was ik ook een jaar of 8/9. Heb hem samen met mijn broer gekeken. Denk alleen dat ik toen te jong was om echt bang te worden (nog geen besef van hele enge dingen).
ik beken dat ik na jaws zelfs zenuwachtig was in het zwembad en in een recreatieplas. Op vakantie met man op Jamaica gingen we snorkelen met een boot ver van de kust af. Ik hoorde in mijn hoofd gewoon de Jaws tune tijdens het snorkelen en zat binnen 5 minuten weer op de boot omdat ik echt bang was.
Ik kijk dus echt nooit horror films. Vind die hoofdpersonen echt zo dom altijd. Je weet toch, dat als je die deur open doet, dat er dan iets heel vreselijks gaaf gebeuren. DOE GEWOON NIET!!
Geweldig een eigen videotheek! Dat was echt vanaf mijn 10e tot 16e ofzo mijn favoriete place to be op zondag middag (voor wat weekfilms) en vrijdag of zaterdag avond voor een nieuwere dagfilm. Vind het nog steeds jammer dat dat niet meer bestaat! En dat onze kinderen nooit zullen snappen hoe leuk dat was om daar tussen de films te snuffelen.
Dat roep ik hardop tegen de tv! Ze horen me nooit helaas. En dat altijd en eeuwig opsplitsen ipv veilig samen blijven! Hebben ze zelf nooit horror films gezien
Ja dat was altijd zo leuk! Wij gingen dan vaak met vriendinnen op vrijdag avond een film uitzoeken. Na dat je eerst allemaal in de kast gekeken had welke film je voor de 100x kon kijken
Wij hadden echt een toffe medewerker bij de videotheek. Die maakte altijd een praatje en wist ad hand van eerder gehuurde films wel welke film ik leuk zou vinden of niet. Hij had altijd goede tips. Toen kregen we een thuis bezorg videotheek in de buurt, die flyerde elke week een boekje in de brievenbus met het assortiment en als je dan belde werd de film binnen een half uur thuis bezorgt, en dat werd een beetje de doodslag voor de videotheek op locatie. Niet lang daarna sloot hij zijn deuren.
Oh wat een jeugdsentiment! Op vrijdagmiddag naar de videotheek om films uit te zoeken voor het weekend, wat was dat heerlijk! Toen mijn broertjes en ik jonger waren leenden we ook tig keer dezelfde films niet helemaal het idee van een videotheek natuurlijk. Maar dat gaf mij echt het ultieme weekendgevoel.