Maar tussen de rustige tijd en de tijd dat de me/politie begint heb je heel veel tijd om weg te gaan. Ik heb tijdens kampioenschap in Rotterdam tussen de rellen gestaan. En de ME heeft geholpen dat ik (en mijn groepje) weg konden. Ik ben tegen zulke rellen en wilde er niets mee te maken hebben. Geloof mij je hebt heel veel tijd om weg te gaan.
Hahahahahaha, sorry ik heb zo hard hierom gelachen!! Is mij ook een keer overkomen, maar hij was wel al gebakken
Maar daar werd net zo goed tegenop getreden onder andere door de demonstratie eerder te laten beëindigen en wanneer de verwachting was dat er geweld/wapens/hooligans zouden komen werd hij verboden.
Jij hebt dus gewoon exact dezelfde over en kastjes als ik Het is dat de vloer anders is, anders had ik mij afgevraagd wat je in mijn keuken deed
Nou ik ben bang dat dit ook nog even gaat duren (hier gaat het om iets meer dan 200€ trouwens ) anders had ik hem al elders besteld
Ik had een poos terug hetzelfde, maar dan met lasagne. Nét toen de gasten binnenstapten voor het avondeten... Die heb ik trouwens niet meer teruggestopt en op tafel gezet. Snel wat anders in elkaar geflanst.
Ten eerste drukte in een kleine winkelstraat hier in de buurt, moest erdoor lopen voor een afspraak. Niet normaal hoeveel groepen van meer dan 3 mensen er lekker aan het funshoppen waren, terwijl je maar in je eentje mag winkelen. En net op de halte, een kind van een jaar of 4/5 aan blikje energie drank. Ik blijf maar voorlopig weer lekker thuis, word zo chagrijnig van al dat volk.
Dat de dhl bezorger ineens voor de deur staat. Ik had niks besteld en man ook niet dus we kijken allebei heel verbaasd. Doe de deur open en de bezorger zegt. ik was in het centrum bij het ophaalpunt en daar stond deze. Ik denk ik kom toch voorbij dus ik neem ‘m mee en ik kijk even of u thuis bent. Mijn kaak lag bijna op de grond.. De plaatselijke babyzaak had daar een pyjama neer gelegd die ik daar zou ophalen
Laat me raden, je gaat zeker vanavond om 19u met een stel vrienden verhaal halen? Als ik jou was, zou ik een brief bij de mediamarkt afleveren waarin staat dat je binnen 2 dagen je tv hebt, of een andere (tijdelijke) oplossing. Zo niet dan eis je per dag €50 voor het veroorzaakte leed (tv is essentieel met kinderen thuis ). Uiteraard wel direct voor ontvangst laten tekenen bij de service balie. Denk dat je dan opeens heel snel je tv hebt.