Hahaha asjeblieft niet (ik ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat aflopen) Ik heb de tv helaas online bij de webwinkel van MM besteld en niet bij de winkel (daar was hij niet op voorraad ) dan had ik hem namelijk opgehaald. Heb 'm inmiddels maar bij coolblue besteld en zorg het kan annuleer ik deze en krijg ik m'n geld terug maar ben bang dat het nog laaaannngggg gaat duren
Er schijnen relschoppers van uit omliggende dorpen onderweg te zijn om te rellen, het advies is dus om binnen te blijven. Ik hoop dat het met een sisser afloopt. Hopelijk kan cb snel leveren? Mediamarkt is de verzender en dus aansprakelijk voor de levering. Zij moeten dus contact opnemen met postnl en als je tv kwijt is geraakt, het geld terug storten. Anders een klacht mailen, bellen en desnoods op social media? Dan kan er vaak ineens wel wat geregeld worden.
Pff jeetje schiet lekker op weer. Ik hou de site iig in de gaten, ben benieuwd hoe of wat.. Wij wonen er iig niet gek ver vandaan Ja daar ben ik inmiddels al een week mee bezig, maar de tv is nooit bij postnl gekomen/geweest. Mediamarkt zegt een onderzoek te zijn gestart bij postnl, postnl zegt weer van niet en ik zit maar te wachten op gebakken lucht
Onze wijk wordt genoemd als relwijk voor vanavond. Hoop dat het gewoon dom geneuzel is, maar ik zit toch niet helemaal rustig...
Ook hier rellen aangekondigd. Supermarkt heeft aangegeven 19u te sluiten ivm de aankondiging. Hoop dat ze de stad hier heel houden
Hier ook in het winkelcentrum waar ik werk. Politie en handhaving is al aanwezig net als de me bus. Hopelijk valt t mee. Jong personeel is gelukkig eerder gekomen en zijn nu weg. Heb berichten uit de chatgroepen gelezen en daar lusten de honden geen brood van.
Moet trouwens toch ook afschuwelijk zijn voor alle politieagenten en handhavers... Dat je je voor je werk klaar moet gaan maken voor zulke avonden. Diep triest dat het nodig is.
Ik had een keer ruzie met C en toen we aan het bekvechten waren, haalde ik net m’n appeltaart uit de oven, zet hem neer op het aanrecht, draai me om ennnn: blijf met m’n jurk of zoiets dergelijks aan die springvorm hangen (ik snap nu nog steeds niet hoe dat gebeurde). Pats! Taart op de grond en tegen de kastjes en zelfs een likje op het plafond. Weet je wat ik deed? Janken zo hard dat ik helemaal moest schudden. Dat vond C zo zielig voor me dat we die ruzie op slag vergeten waren
Van die herrie schoppers overal. Dat je demonstreert prima, dat je het niet eens bent met de maatregelen ook prima. Maar wat heeft dat slopen en geweld in hemelsnaam voor zin. Ik snap het echt niet
Ik was ook een beetje bang. Las vandaag dat Alkmaar ook op het lijstje staat Wat zijn dit in vredesnaam voor praktijken
Hier in het dorp zijn ze ook bezig. Het is nog "rustig" en vooralsnog wordt er niet gesloopt. Maar echt ik kan er met m'n pet niet bij dat het elders wel gebeurt. Ik vraag me echt af wat die mensen er toe zet om dat te doen