Ik ook niet eigenlijk, mijn dochter heeft genoeg rode potloden in de kleurdoos. Kleurt ze ook rondjes mee in Maar even serieus, is dat dan een gevoel wat bij zo’n potlood hoort of zo? Ik probeer me heel erg in te denken wat het is dat mensen dat willen hebben/houden.
Maar het is helemaal niet serieus, er werd van te voren gezegd dat je dat potlood mee mocht nemen, maar bij onze gemeente dus niet, die werden schoon gemaakt. Van te voren hadden man en ik al grappend tegen elkaar gezegd dat we eindelijk iets kregen omdat we gingen stemmen, dat was dus niet zo. Dus achteraf waren we “diep teleurgesteld” Natuurlijk niet echt want waarom zou ik nog 2 potloden willen in de al overvolle bak. Er waren ook al memes van dat de opkomst hoog was dit jaar vanwege dat potlood.
Ik snapte het ook al echt niet. Maar ja, er zijn wel meer dingen die ik onder onzin schaar waar mensen bloedserieus over zijn, dus ik dacht, misschien is dit dan ook zoiets haha.
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/tekenen/m1680632135-ongebruikte-stempotlood-bruynzeel-rood-931-2021.html Op marktplaats zijn ze de weg kwijt over de potloodjes....
Ik heb vroeger in de slaapkamer van mijn zusje zitten plassen... Of stond opeens beneden in de woonkamer. Heb mijn ouders vaak genoeg laten schrikken hiermee
Hier mocht ik het potlood meenemen, maar er stond ook een doos waar je de gebruikte potloden in kon achterlaten. Heb ik gedaan, we hebben genoeg rode potloden thuis in de hele verzameling van kleurpotloden. Ik zie het nut niet zo in van het meenemen van dat potlood (maar dat ben ik hè) en had zoiets van 'als ze die doos gewoon bewaren tot de volgende verkiezingen, dan zijn eventuele virussen die erop zouden zitten wel dood tegen die tijd'. Kunnen ze mooi weer herbruikt worden. Edit: maar ik kan me ook prima voorstellen dat je die potloden tussendoor poetst en weer opnieuw gebruikt. Is toch niets mis mee en scheelt heel wat potloden.
Nachtangst › Kenniscentrum Slaapaandoeningen Slingeland Ziekenhuis Nachtangst bij peuters | Alles over paniekaanvallen tijdens het slapen | MiniMe.nl Mijn zoontje heeft het ook heel erg gehad, gelukkig is hij er nu ongeveer een jaar vanaf. Hij is nu zeven en half jaar. Hij moest vaak heel erg nodig naar de wc, al kwamen we daar pas laat achter Meestal na het plassen, werd hij weer rustiger. Maar wat hebben wij angsten gehad dat hij van de trap af zou vallen Wat betreft mieren in huis, mogelijk zit hier een tip tussen die helpt. Last van mieren in huis? Oma weet raad! - Ongediertebestrijden.com
Maar hoezo wordt er überhaupt iets gecommuniceerd over die potloodjes... mee naar huis of achter laten... wie denkt daar dan over na Ik zie het al helemaal voor me dat het als eerste agendapunt staat voor een vergadering
Ja daar denk ik ook wel over na. Maar denk dat de kans dat hij naar buiten gaat groter is dan een brand. Sowieso liggen de sleutels gewoon in de gang op 1,5 meter afstand van de deur. Alleen liggen ze boven op de kast. Voor een slapend iemand moeilijk te pakken, maar voor een wakker persoon wel gewoon makkelijk.
Ja binnen het nieuwe tijdslot! Laat t maar zitten, kost me meer ergernis als dat ik de 1.95 waard vind.
Je kan ook gewoon een noxon gebruiken. Wij hebben bijv. doelbewust GEEN nachtsloten omdat ik overdag al aan het knuppelen ben met die sleutels (deur in de zon en het is helemaal drama) maar een noxon is zonder sleutel, gewoon een knip zeg maar. Heb je toch die beveiliging (boven en onder) en hoef je geen zorgen te maken over een drama nachtslot met een sleutel en paniek en kan er maar op 1 onlogische manier in. Je cilinderslot lukt gek genoeg wel automatisch.