Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn mond viel vanavond weer hierover open. Ik had een berichtje op insta/fb gedeeld met een quote over afvallen en een selfie van mezelf dat ik er bijna 10 corona kilo's bij heb dus maandag aan de bak ga om die kilo's, bolle wangen, en dikke billen kwijt te raken. Zijn er op fb serieus mensen die zeggen, is helemaal niet nodig zie echt niets aan je. Dan voel ik me echt in de maling genomen want weeg nu maar 1 kilo lichter dan 9 maanden zwanger van dochter dus hoezo zie je niets aan me?! Denk echt neem een ander in de maling! :roflmao: dat nep aardig doen heeft toch niemand wat aan uiteindelijk?? :rolleyes:

Gewooniemand vindt dit leuk.
  2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Misschien bedoelen mensen het niet alleen goed of aardig, maar misschien vinden ze gewoon echt dat die paar extra kilo's je goed staan. Dat je er gezond uit ziet ofzo.

Ik ben ook te zwaar en dat ziet iedereen wel en ben dus ook bezig om het eraf te krijgen. Maar ken ook mensen die misschien wel iets meer wegen dan ze eigenlijk zouden willen maar er juist heel goed uit zien. Te dun/slank is ook niet altijd fraai of mooi.
    Gewicht is maar een getal en zegt niet altijd alles.
    Uiteraard wens ik je veel succes met je afvallen, lekker in je vel zitten is het belangrijk en dat moet je wel nastreven.

3. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Misschien wel heel eerlijk en lief bedoeld.
    Tijdens je zwangerschap zit het meestal gecentreerd rond een plek, je buik. Mss zitten de kilo’s nu wat er verspreid dat het niet opvalt. Boezem, billen benen en staat het je mss idd juist erg goed☺️

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    De meeste mensen houden niet van heel slank. Ik heb geen idee hoe jouw lichaam eruit ziet hoor, maar slank/mager vindt bijna niemand mooi. Iets gevulder en met curves vinden de meeste mensen mooier en aantrekkelijk :D Sporten is overigens nooit slecht hè! Veel plezier met zo enthousiast beginnen! Zodra karate weer mag, ga ik ook weer flink aan de bak :cool:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.775
    113
    Vrouw
    Het was uzelf natuurlijk ook niet echt opgevallen dat er 9kilo bij was , dus mss is het allemaal wel wat verdeeld,.waardoor je er ook niet echt zwaarder uitziet?

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha ja dat snap ik ook niet helemaal. Hier juist andersom.
    Ik ben nu juist best flink afgevallen en er zijn serieus mensen die dit zgn niet zien. Dat snap ik ook niet. Dan zeg ik dat ik ruim 15 kilo ben afgevallen in een jaar tijd en dan zeggen ze van goh het is me helemaal niet opgevallen dat je toen zoveel zwaarder was, ik vind het ergens ook nog een soort van beledigend, ik zie er nu toch echt wel iets "gezonder "uit met 15 kilo lichter. Zullen wel jaloers zijn ;)

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Mijn vriendin vertelde ook dat ze 10 kilo aan was gekomen. Ik vond haar iets voller maar 10 kilo had ik echt zeker niet gedacht dus ik reageerde ook verbaasd. Heeft niks met nep aardig doen te maken in mijn geval.

Vero0504, Kolibrie2 en Neuzeke vinden dit leuk.
  8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.775
    113
    Vrouw
    Dat vind ik ook mottiger en altijd gek.
    Mijn moeder is daar een krak in.
    Kom je een beetje bij ziet ze het direct, val je 5 kilo af, ziet ze niets.
    Maar ik verdenk haar wel van dwaas doen ;)

Zeebra, Anouk2005 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  9. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Ik zie nooit of iemand afgevallen is of bijgekomen. Als ze dan melden dat ze zoveel afgevallen zijn, zeg ik wel dat ik het gelijk had opgemerkt, maar dat is dan meestal niet waar, ben gewoon niet oplettend genoeg. Als iemand aangeeft ,oveel bijgekomen te zijn, zeg ik wel dat ik het niet zie.

suus1983, citroenrasp, cosdy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Je ziet het meestal zelf het eerst (oke in jouw geval je mam :p )
    Ik denk dat mensen het ook gewoon niet zien, als je mooi verspreid wat kilootjes erbij hebt.
    Nu verwacht ik in jouw geval ook echt geen chubby wangen en dikke billen trouwens :o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Vandaag mijn zoon van 5:
    Hij was aan het sjoelen met man en mij. Ik ben er echt slecht in en sta dus bijna gelijk met hem met punten.:oops:

Man en ik stoppen, zoon gaat alleen verder. "Ik ga nu van jullie winnen hoor" Hij blijft net zo lang gooien tot al zijn stenen op zijn. "Papa, komt u even tellen?" Waarop mijn man reageert: "waarom vraag je dat niet aan mama, zij zit naast je?"
    Zijn antwoord: "nou, nee het is te veel, dat kan ze niet denk ik.":eek:

Dank je zoon. Ik weet meteen hoe je over me denkt :cry::roflmao:

Nellie4, Soturi, juf1987 en 12 anderen vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.399
    21.793
    113
    Er zijn genoeg mensen die dat écht niet zien. Ik ben daar zelf trouwens één van, en jaloezie ken ik eigenlijk niet dus dat is het iig niet bij mij.
    Mij vallen dan vaak weer dingen op die anderen (al dan niet zogenaamd?) niet zien.

Anouk2005 en suus1983 vinden dit leuk.
  13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.399
    21.793
    113
    Beetje offtopic, maar vind het mooi om te lezen dat er kinderen zijn die nog steeds 'u' zeggen tegen hun ouders.

Nellie4, Anouk2005 en Zxcvb vinden dit leuk.
  14. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.726
    7.224
    113
    Vrouw
    Ik vond mijn peuter van bijna 3 - die 9 van de 10 keer absoluut vertikt om op het potje of de wc te gaan - op de wc in de badkamer. Gepoept en wel. Zelf broek uit gedaan, luier uit en afgeveegd :eek::D:cool:

Soturi, TotalBella, SAARC en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb dat nooit begrepen :oops: Ik vind het zo afstandelijk overkomen en wil absoluut niet dat dochter u tegen me zegt. Wel tegen anderen natuurlijk. Maar ook niet tegen opa en oma.
    Ik vond het vroeger als kind al gek dat een kind dat tegen zn ouders moest zeggen.

dreumesje, Soturi, Nougat en 15 anderen vinden dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Wat is daar afstandelijk aan? Ik zie dat als een stukje fatsoen. Ik ben niet hun vriendje, ik ben hun moeder. Wij leren onze kinderen idd tegen alle volwassenen u zeggen.
    En ik kan je zeggen dat de band met onze kinderen goed is hoor;)

Ik krijg er juist kromme tenen van als vriendjes van de kinderen hier komen en dan lopen te jij-en en jouw-en tegen me.

Nellie4, Bloempjelief, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook helemaal niks. Ook niet tegen opa’s en oma’s. Ik doe het zelf ook niet. Enkel tegen ouderen en ik verbeter mensen ook als ze mij u noemen. Ik vind fatsoen er niet vanaf hangen of je wel of niet u zegt. Alsof een kind ineens onfatsoenlijk is wanneer hij bijvoorbeeld netjes vraagt; mag ik je wat vragen alsjeblieft?

En.. je of moet ik zeggen u, doet het nu zelf ook, je noemt Liekje geen u maar je, ben jij dan ineens ook onfatsoenlijk?

Iertje81, TotalBella, Neuzeke en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Ha ik hoor vrijstelling voor het thuis rekenonderwijs voor mama! :roflmao:

19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.454
    30.840
    113
    Vrouw
    Voor mij geld: u is voor vreemden (jong en oud) je is voor vrienden en familie.

Sylver, Kukido, Zeebra en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.046
    14.743
    113
    Vrouw
    Haha, dat is een goeie:thumup: gelukkig gaat hij gewoon naar school:D
    Ik hoef hem sowieso niks te leren op rekengebied. Hij loopt daarmee mega-ver voor op wat hij zou moeten kunnen.

Deel Deze Pagina