Heerlijk zeg! Het scheelt vandaag maar 3 graden met hier. Helaas is het na donderdag weer gedaan met het lekkere weer.
Maakt het wel uit met waar in NL. Hier in de kop van Overijssel is het 16 in de schaduw. Desondanks is het in het zonnetje heerlijk!
Jammer! Wij hebben de afgelopen weken veel kou gehad, maar het ziet er naar uit dat dat (voorlopig) verleden tijd is.
Mijn mond valt open van ollongren en jorritsma Geloven ze nu zelf dat niemand hierover gesproken heeft?
Het is hetzelfde filmpje dat ik al een aantal keer gezien heb van powned zelf. Daarom zegt die slijptol ook: wegwezen? Nummerborden noteren! Het zal me ook niks verbazen als die jongens van buiten urk blijken te komen mochten ze toch nog aangehouden worden. Dat gebeurd helaas ook. Zal me ook niks verbazen als het bij wijze van de buurjongens zijn. Het is ontzettend jammer dat zoiets steeds gebeurd. De nos had niet voor niks bewaking mee. Hoop dat ze de wijsheid krijgen om een volgende keer gewoon de andere kant op te kijken en hun mond dicht houden. Dat clubje jeugd maakt het er zelf ook wel naar dat ze zo negatief neergezet worden.
Heb je daar veel vriendinnen ook? Is het je gelukt om daar een sociaal leven uit de grond te trekken? Gewoon interesse
Ja dat vond ik ook! Nu heb ik, vanaf dat ze 6 maanden was tot Luc kwam, ook elke maandag met haar gezwommen èn ik ben zwemjuf geweest dus ik heb haar wel wat geleerd. Maar goed, die methodes veranderen ook weer vaak dus ik leerde haar de basis. Ik ben alleen benieuwd of het zo door blijft gaan. Ik heb veel kindjes gezien die de eerste maanden als een tierelier gingen en daarna kwam er een kentering. We gaan het zien!
Oh ja zeker wel... Maar blijkbaar niet genoeg dat ik ervoor terug wil. Dingen die ik o.a mis: dat het in NL allemaal zo goed geregeld is bij instanties. Volgens mij denken veel Nederlanders daar anders over (ikzelf ook vroeger), maar vergeleken met hier natuurlijk veel beter geregeld. Nette straten, en dat je overal kan pinnen in winkels. @Cindy1977 Nee totaal niet, maar daar heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan. De enige "vriendinnen" die ik hier heb zijn de dochters van m'n schoonzus. Ik maak natuurlijk wel eens een praatje met een buurvrouw ofzo maar dat is gewoon oppervlakkig. Verder ken ik nog (online) 2 dames die ook vanuit Europa zijn geëmigreerd, maar zij wonen ver hier vandaan in andere steden.