Wauw!!! super tof. Wat grappig! Ik zat net te bedenken: ‘oeh, volgende keer doe ik er nog een laag aardbeien op’ en ‘toch maar gele room erbij volgende keer’ en ‘volgende keer een haasje erbij’ ‘t Is wel een dure hobby trouwens
Oke even een inleiding voor het stukje waar mijn mond echt van open valt. Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het verdiepen geweest in het verdienmodel van de influencers. Daar valt echt een leuk zakcentje mee te verdienen. Een beetje in een dolletje met man samen heb ik een instagram account voor dochter geopend een paar weken terug met de grap als ze ooit influencer wil worden dan heeft ze al wat volgers en een basis. Ik beheer de account volledig en plaats onschuldige foto's en in de stories leuke quotes voor haar leeftijd. Vandaag poste ik een foto van haar met 1 van mijn zonnebrillen op met een leuke caption eronder en wat hashtags. Nu viel mijn mond open... Word ik een paar uur later benaderd door een brillenwinkel hier in NL of dochter een samenwerking met ze wil doen. Ze (ik eigenlijk) mag gratis online 2 zonnebrillen of siermontuurtjes uitkiezen als we van elk een foto op haar stories en feeds plaatsen met vermelding naar de winkel. Daarnaast krijgt ze een kortingcode waarmee haar "volgers" bij die winkel met 30% korting kunnen bestellen en krijgt dochter van elke met die code bestelde bril een geldbedrag ter waarde van 25% van de aankoop. Ik ga er nog over nadenken of we dit wel willen en het gaan doen (want de hele opzet van deze account was een mogelijkheid voor later als ze ouder is) maar ik vind het ook wel gaaf dat ze er dus op een of andere manier uitspringt waardoor ze benaderd word door zo een bedrijf.
Weet je wat ook mooi erop was geweest van die gekleurde chocolade Eieren. Ik geloof dat ze het chocoladeeieren bonbons noemen. Ik heb ze dit jaar bij de hema gekocht maar op de markt hadden ze ze ook bij de snoepkraam. Ik heb zelf een zakje in mini mini maat (iets groter dan m&m's) om wat te decoreren maar weet nog steeds niet wat ik er morgen mee ga decoreren Bekijk bijlage 684368
Dat ik vannacht weer niet kon slapen. Ik heb dat elke keer als een kind jarig wordt. Alsof ik de slapeloze nacht voorafgaand aan hun geboorte even over mag doen Ik ben er dus maar voor dag en dauw uitgegaan en heb de eenvoudige verjaardagstaart afgemaakt. Jarig zijn op 1e paasdag. Beide worden normaal groots gevierd in onze familie en nu al voor het 2e jaar niet... Maar we maken er voor hem gewoon een super verjaardag van met taart, paasontbijt, paaseieren zoeken, pizzarette en uiteraard cadeaus!
Heeft ze al veel volgers? Vindt ze het zelf leuk? Ik zou er denk ik op ingaan (en wil haar ook graag volgen - ben nieuwsgierig geworden )
Mijn mond valt open van de hoeveelheid kots etc ik de afgelopen drie weken al voorbij heb zien komen thuis
Gefeliciteerd! Onze dochter is op 2e paasdag jarig. En ook nog haar eerste verjaardag. Hier heeft haar familie uit Belgie haar maar 1x gezien in haar eerste jaar en dat was op 3 maanden oud dus ook hier balen we wel een beetje. Toch maak ik er een grootse dag van, voor ons dan, met een heleboel ballonnen en cadeautjes, taart etc.
oh echt .. ik heb ook een keer zo’n periode gehad en ik weet nog dat ik heb geroepen: vanaf nu mag niemand meer iets eten! . Verschrikkelijk, niet tegenop te wassen af en toe. Sterkte met de bende!
Dat er serieus mensen zijn die hun 4,5mnd oude baby chocolade geven, en ijs en friet... (bij die twee laatste zelfs 3,5 & 4mnd oud) Nee geen leugen.. Het staat op foto
Haha nou dat riep ik gisteren na de zoveelste kotsbui ook. Manmanman... Erge was nog dat ik het en thuis had én op werk had
Dat zoontje vannacht gewoon de hele nacht in zijn eigen bedje heeft geslapen. Ergens rond 23 uur vroeg hij of man bij hem kwam slapen, viel weer in slaap. Werd rond 2 uur wakker zonder man naast zich, dus is naar beneden gegaan al snikkend om man te halen. Zo fijn dat zoon nu aan het einde van de zwangerschap zo naar man toetrekt.