Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hij was vier weken toen kreeg hij al een lik met een vinger optimel.

Hij heeft al op een frietje zitten sabbelen toen hij drie mnd was en waterijs (raket)

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.165
    17.178
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Wauw....

In de stories zie ik ‘m ook op iets knabbelen, maar kan niet ontdekken wat het is

3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nu zie je de foto van de paashaas in haar stories

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.165
    17.178
    113
    Ik bedoel op het babydonder account :D
    Lijkt wel een churro ofzo, kan het echt niet plaatsen:roflmao:

5. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.841
    5.577
    113
    Vorige week liep ik op mijn slippers en nu moet ik de kinderen in de sneeuw naar school brengen. Wat een verschil.....

Gewooniemand, Magnolia29 en Syane vinden dit leuk.
  6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ohh die ga ik nog even volgen :roflmao:

Lijkt idd een churro of iets gevuld met room/slagroom

Sado vindt dit leuk.
  7. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Toen ik je eerste bericht zag dat ik direct dat moeten deze mensen zijn. Maar toen ik op haar account keek zag ik niets. Vond al dat ik te snel had geoordeeld haha. Maar had iets verder moeten klikken :roflmao:

8. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hahaha erg toch :oops:

9. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Nou echt toch. Gewoon niet nadenken over wat je doet.

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dit bedoel je zeker? :o::roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  11. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Ik kan me goed voorstellen dat dit jou fier maakt, maar denk hier aub zeer goed over na! Je beslist voor jouw kind om haar privacy op te geven in ruil voor wat? Zeker op sociale media kan dit een enorme vaart nemen en voor je het weet wordt het leven van jouw dochter bepaald door commerciële initiatieven. Een fotoshoot voor een modeketen of zo, tot daar aan toe. Maar het commerciële model van influencers daar zou ik mijn kinderen niet aan willen bloot stellen. Zeker niet als ze te jong zijn om zelf te kunnen beslissen of de gevolgen ervan te over zien.
    Eigenlijk valt mijn mond open van het feit dat bedrijven schaamteloos ouders 'in de val lokken' om hun kinderen daaraan bloot te stellen. Wat dat is het voor mij: ouders vertellen hoe mooi en goed hun kind is, en dan nog eens een verdienmodel er aan koppelen, wie wordt daar nu niet week van?
    "The Social Dilemma" op netflix is een goede documentaire. De documentaire legt haarfijn uit hoe sociale media-platforms ons online en offline gedrag manipuleren en vormgeven voor kapitalistische doeleinden. Daar wil je echt niet dat je kind aan mee werkt. Ik heb het trouwens samen met mijn puberkinderen gekeken. Zeer 'verhelderend'! Niet dat ze nu sociale media hebben gebannen, maar ze denken er wel meer over na.
    Maar @GossipGirlxoxo, jou "kennende", denk je hier wel 2 keer over na! En trouwens als jij er anders over denkt, mag dat ook natuurlijk. Ik wou maar even meegeven dat mijn mond open valt van de schaamteloosheid van 'de commerce' (zoals dat in België genoemd wordt).

meintje, SAARC, NiVa0230 en 13 anderen vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

We hebben besloten het niet te doen! Het idee was aantrekkelijk maar ze kan zelf niet beslissen, tenminste niet met verstand over de gevolgen, dus we doen het niet! De foto's die we delen worden eigendom van het bedrijf en dat wil ik niet, het voelt niet goed in ieder geval.

Zxcvb, Bellybell, SAARC en 17 anderen vinden dit leuk.
  13. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.841
    5.577
    113
    :roflmao: Draag inderdaad liever slippers dan handschoenen.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.827
    18.963
    113
    Vrouw
    In mijn ogen, de beste en slimste keuze.
    :thumup::thumup::thumup:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Ik snap het maar het voelt wel leuk dat ze opvalt toch?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

#3156 GossipGirlxoxo, 6 apr 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2021
    Inderdaad en omdat ze een mini me is gaf dat mij ook een leuk gevoel :roflmao::roflmao::roflmao:

juf1987, Gewooniemand, owly en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.517
    21.943
    113
    Ik vind die temperatuurverschillen altijd zo vervelend. Laatst was het lekker 28 graden en nu weer steeds onder de 20.
    Gelukkig geen sneeuw, maar alsnog lastig.

Cindy1977 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Dat is het natuurlijk: ze maken het zo aantrekkelijk en ze spelen in op jouw trotse moedergevoel. Maar je kan onmogelijk de gevolgen inschatten. Ik vind het een wijs besluit.

Gewooniemand, Novi, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Zoon heeft mee helpen beslissen die zei dat als hij het was geweest hij het echt verschrikkelijk had gevonden nu als puber kleuter foto's van hem openbaar terug te kunnen vinden. Daarmee was het in 1 klap duidelijk.

Ansel, juf1987, Zeebra en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.859
    4.110
    113
    Ja lijkt mij ook. Ik zou het ook niet gedaan hebben, maar wij zijn sowieso heel terughoudend met social media en foto's.
    Ik zag gisteren een Instagram account van een 2 jarige met 150.000 volgers...best heftig

Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina