Is het een groepsapp vanuit de school gestart( door de juf/meester) Als de groep op eigen initiatief is dan kan school natuurlijk wel helpen maar is niet verantwoordelijk. Allebei mij dochters zaten niet in de groepsapp van de klas. Altijd gezeik ( gelukkig niet zo erg) En daar hadden ze geen zin in. Vond het heel goed dat ze er uit zijn gestapt.
Nee. Hij scoort goed, maar is heel bescheiden en zal het zelf niet aangeven dat hij meer uitdaging wil. Juf 1 weigert hem extra werk te geven want hij doet zn taken gewoon braaf en dat is genoeg, juf 2 ziet dat ie veel meer kan en biedt wel extra uitdaging aan die hij gewoon maakt. Juf 1 wil hem na de zomer naar groep 2 laten gaan en dus verlengt laten kleuteren (2,5 jaar), juf 2 wil dat hij naar groep 3 gaat en verkort kleutert (1,5 jaar). 2 verschillende aanpakken dus...
Een klasgenootje van mijn zoon heeft 2 maanden in groep 2 gezeten en is toen naar groep 3 geplaatst. Hij verveelde zich in groep 2, kon al lezen etc. Het is altijd lastig wat het beste is. Kan hij nu al niet wat begin werkjes van groep 3 doen in de hoop dat juf 1 ziet wat hij kan?
Juf weiger hem werk van groep 2 te geven... hij zit officieel in.groep 1. Maar juf 2 heeft hem al maanden als groep 2 behandelt. Juf 1 dus niet... en behandelt hem als jongere kleuter. Hij laat in zijn leerlijnen zijn kennis keurig zien
Ik zat nog even te denken. Hebben jullie er wel iets van gezegd? En wie is die groep gestart? Want als het niet vanuit school is (zoals bij Ies bijvoorbeeld want die is gewoon gestart door een moeder van een kindje uit de klas), dan kan de directeur er toch helemaal niks mee? Tenminste: hij kan niemand aanspreken op onbehoorlijk gedrag als hij er zelf niet eens in zit.
Ze kunnen er in de klas wel aandacht aan besteden om de sfeer in het algemeen te verbeteren. Dit soort teksten komt meestal niet voor als alles koek en ei is.
Daarom komt de ib'er erbij Leuke is dat de ib'er bij ons in de straat woont en onze zoon dus ook kent buiten school.
Mee eens maar als de ruzie vanuit ouders onderling komt, dan kunnen ze er bij de kinderen aandacht aan besteden maar die weten er misschien niets van af?
Van mijn zoontje. We gingen bij intertoys een kadootje zoeken voor een kinderfeestje. Komen we hele mooie meccano robotjes tegen, die prima binnen budget vielen. (Op internet zijn ze 3 keer zo duur) We hebben er gelijk 2 gehaald, een voor zoon en een voor vriendje. Zoon kwam thuis, wilde niets eten of drinken, hij ging rechtstreeks naar zijn kamer, en is 4 uur non stop bezig geweest en het ding zat in elkaar. Ik ken dit van hem van lego, maar hij doet het dus ook met een inbussleuteltje
Dat de juf van mijn dochter (groep 8)een geluids fragmenten horen in de klas van een vrouw die een orgasme kreeg!
Van 1 van de kinderen in de klas? Of zat ze zelf met haar telefoon te spelen? Hoe dan ook...... uhm bizar