Dat er kantoormensen van zorginstellingen gevaccineerd worden. (Ze werken nu ook niet op locaties) Laat ze eerst alleen de cliënten en hun verzorgers vaccineren. Ik werk bij de cliënten in huis en wordt ook nog niet gevaccineerd (wat ik begrijpelijk vind).
https://www.girlscene.nl/artikel/28144-kamerplanten-zijn-verleden-tijd-koop-hier-je-eigen-piemelplant?fbclid=IwAR0XqGnELyeqv8QgLNR2W_lrU6MgtJmFcyTJqJ0rMa2D1tHCygm-6y8kpeg @Iertje81 is dit iets voor je?
Mijn man kan niet in isolatie nee. We hebben een lekkage gehad, daardoor is één slaapkamer nu niet beschikbaar, dus we doen het al met 2 slaapkamers voor 6 personen. We zaten al behoorlijk aan onze max, zeg maar. Nog wel even getwijfeld of hij bij vrienden in isolatie zou gaan die ook allebei positief zijn, maar toch maar niet. Hij heeft achteraf al sinds dinsdag klachten en het is nu al vrijdag. De kans dat we besmet zijn, is aanzienlijk volgens mij.
Kun je geen afspraak met je huisarts of met de kinderarts maken om deze vraag en je zorgen daarover te bespreken?
Dat kan ook nog natuurlijk. Kim Kardashian mocht medisch toch niet meer zwanger worden? Daarom had ze de draagmoeder toch?
Zo herkenbaar. Zo kreeg ik dus een keer voor €50 water omdat ik vergeten was mijn bestelling aan te passen. En die water had ik erop gezet omdat de keer daarvoor mijn hele bestelling weg was omdat ik nog geen €50 in de winkelmand had zitten
Ja ik weet niet wat daar van waar is hoor. Misschien dat er een kern van waarheid in zit, of misschien is het helemaal waar. Maar ik zou wat ze (heel Hollywood trouwens ) claimen over het algemeen met een korreltje zout nemen.
Dat ben ik met je eens. Ik heb een tijdje real housewifes of beverley hills gekeken en daar waren van de groep van 6 al 2 die draagmoeders hadden gebruikt. 1 gaf ook toe dat het echt puur was voor haar figuur en ze wilde niet 9 maanden lang niet kunnen drinken en niet eten wat ze wilde. Ook heel leuk voor de kinderen zo op beeld voor later om te horen dat je moeder haar figuur boven haar kinderwens ging.
Dat laatste, dat zeg je toch ook niet over de vader? Voor de rest ben ik ook tegen het medisch onnodige draagmoederschap, daar zijn we het eens. Toch onnodig medisch handelen, risico's bij een derde leggen en een draagmoeder wegkapen van een stel waarbij het zonder echt niet mogelijk is.
Ik had vandaag een afspraak met de huisarts en die stuurde mij weer door naar de kinderarts waar we al onder behandeling stonden. Dus die moet ik maandag weer bellen.
Ja joh, gekke Amerikanen. Real Housewifes of BH heb ik ook een tijdje gevolgd trouwens, zo hersenloos "Marietje zei tegen Pietje, jeweetwel van Klaasje, dat de man van *noem een housewife* vreemd is gegaan met de zus van Loesje!" en dat gaat het 4 afleveringen over die roddel, wordt er een glas wijn gegooid en daarna gaan ze op vakantie naar Dubai geld uitgeven tot de volgende roddel.
Pff jeetje. Ik snap het punt dat je baalt van je figuur en dat het rot is dan je lichaam 9 maanden niet meer van jou is. Zo ervaar ik het namelijk ook echt. Ik vind die belemmeringen echt niet leuk en straks met alle terrasjes in de zomer. Pfoe, zit ik aan de spa rood. Maar kom op. Ik vind vooral het bevallen veel te bijzonder. Ik kijk zo enorm uit naar de bevalling! Ik heb zwanger zijn altijd als noodzakelijk gezien maar bevallen: yesss nog een keer!