Ik krijg kippenvel van je verhaal. Het is je van harte gegunt in ieder geval. Gefeliciteerd met dit kleine wondertje ❤
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu nog alleen maar kunt huilen. Zo onverwacht is niet niks. Maar ook zo bijzonder. Gefeliciteerd❤️.
Dat wij er vandaag achter komen dat mijn jongste dochter haar aller eerste tand los zit en dan hij nu een paar uur later er al uit is! Ben ik blij dat ik de aanloop en dat vreselijke gewiebel niet hoef te aanschouwen! Ik ben ook al een beetje verbaasd dat zij zo groot wordt! Gister was zij nog een baby!
Wij gaan nu nog een kleine 300 km rijden naar mijn oma het gaat niet lekker en straks moet het en nu akan het.
Ik heb het een beetje kunnen lezen. Maar zeg dat laat je toch niet aan kinderen zien als school. Dat vind ik te ver gaan.
Schooltv, s*kzusjes, allemaal an**l. Ik heb het opgezocht om te zien of het wel echt van Schooltv is.
Is dit echt of parodie? Edit: ik lees het verder. Sekszusjes is niet voor lagere schoolkinderen, maar voor al wat ouder.
Oh wow, ja daar valt mijn mond ook van open. Nee, dat klopt, maar dan nog... Het staat voor 13 jaar en ouder. Dan vind ik het nog steeds bijzonder.