Is toch bekend dat je nog gewoon corona kan krijgen? Een vaccinatie beschermd niet voor 100%. Ook met de griepprik krijgen mensen griep. Ze zullen er allen minder ziek van zijn dst zonder vaccinatie en dat geld ook voor corona vaccin. Over het algemeen zullen die mensen het mild krijgen en belanden ze niet of nauwelijks in het ziekenhuis.
haha Ik weet perfect wat er op dat zoldertje staat hoor. Ik denk dat meneer zijn bui gewoon even slecht was.
Hiervan: https://www.ad.nl/friesland/woning-van-coronapatient-beklad-in-waadhoeke-covid-fake~aa065b2b/ Je zou ze toch aan hun haren meeslepen en verplicht een dagje mee laten lopen op de covid afdeling Inclusief het mortuarium.
@Cindy1977 heel veel sterkte en wat ontzettend heftig om te lezen en zeer waarschijnlijk om mee te maken.
Dochter verkouden en hoest...ALWEER?!? De donderdag voor de koningsspelen was ze net hersteld! Inmiddels al 20 dagen school gemist van de weinige die ze had (zou januari beginnen, werd dus wat later). Zit al die tijd al op de sambucol en davitamon. Aardig bizar.
Ik denk eerder met de BSO, ene keer speelt ze buiten zonder jas "want heeft ze geen zin in". Was niet echt de temperatuur voor. Gisteren haalt mn man dr op en zit ze met een mannetje die continue hoest...mja dat werkt ook niet mee, ook los van corona...Dat is onze 2 uit 2 ervaring met BSO tot dusver, noodopvang niet gebruikt allicht maar goed ook. Nouja, nu wat erger effect door coronabeleid. Kijken t ff aan, nieuwe school nieuwe virusjes denk ik dan, zal ze ook weerstand tegen moeten opbouwen. Maar ik kan mn werktijden wel omschuiven eventueel, dan kan die hele BSO er uit. Moeder wilde ook oppassen dan heb je iets meer speling (als ze volledig gevaccineerd is, eerder vinden we niet zo'n strak plan).
Hoe ontzettend gelukkig was dat ik eindelijk weer in bad mocht, de tranen liepen me over de wangen. Mijn baarmoeder is 8 weken geleden verwijderd en tot de nacontrole mocht ik niet in bad of zwemmen. De nacontrole is pas 21 juni. 3 weken geleden ook al gebeld en toen was advies echt wachten tot de nacontrole. Inmiddels heb ik zo'n last van mijn fibromyalgie dat ik weer ging bellen. Of ik alsjeblieft weer in bad mocht of dat ze de nacontrole konden vervroegen. Ik was zo ontzettend dankbaar dat ze zeiden dat ik weer in bad mocht!
wat fijn! Ik moest even googlen wat fibromyalgie is en jeetje wat lijkt me dat naar! Kan me voorstellen dat een warm bad wel helpt tegen de pijn en stijfheid.
Mezelf en oudste zoon. Ik wilde gisteravond op tijd naar bed. Man lag er al in. Oudste zat tot 22.00 te gamen en kwam nog even wat drinken beneden voor hij naar bed moest. Dus hij pakt drinken, gaat zitten en begint te kletsen. Ik dacht. Ach gezellig. Schenk me een wijntje in. En het was ook echt gezellig. Alsof je met je vriendin op de bank zit. Tot ineens de fles leeg was en de chips op en we naar boven gingen. Was het 1 uur in de nacht Gaaaap! Gelukkig is het vakantie
@Cindy1977 gecondoleerd, dagen waar je inderdaad boos om alles bent. Verschrikkelijk, heel veel sterkte!