Dit is idd 1 van de redenen dat ik mezelf niet laat vaccineren. Mijn mond valt ook echt open van hoe fel mensen op een ander kunnen reageren als diegene zich wel/niet laat vaccineren. Volgens mij is het nog altijd een vrije keus... Zou fijn zijn als sommige mensen (zowel voor als tegenstanders) wat meer respect kunnen hebben voor elkaar en voor elkaar mening en niet meteen zo fel doen.
Hier precies hetzelfde. Man zoekt zijn sportbroek, overal gezocht kan hem nergens vinden en koopt een nieuwe sportbroek. Hij kleed zich altijd uit in de bijkeuken omdat daar de wasmachine staat als hij gesport heeft. Ik dacht gisteren laat ik eens kijken. Na 1 seconde gevonden want hij lag gewoon op de grond, niet voor de wasmachine maar een stukje verderop. Tja, dat is natuurlijk onmogelijk voor hem om te vinden
Ia dat iets typisch voor mannen? Mijn man en de 2 oudste zonen zijn ook zo. Ja maar het ligt hier niet hoor. JAWEL rechter kast, 2de schap, rechts achteraan. Neen niet te vinden. Dan staan ze daar als een koe op een trein te kijken en zien ze het niet
Wij hebben hier de uitdrukking: het is pas kwijt als mama het niet kan vinden. Ik dacht lang dat het ook aan de leeftijd van de kinderen lag, maar mini kan beter zoeken dan man.
Vragen jullie je wel eens af hoe het dan bij jullie mannen gaat op het werk als ze iets moeten zoeken? Zou er een soort magische cirkel rondom ons huis liggen waardoor zoek- vaardigheden van mannen verdwijnen ( a la Harry Potter?)
Nou inderdaad. Het is nog altijd MIJN lijf. Ik wil niet meer zwanger worden, maar laat mij ook niet vaccineren. En de reden doet er niet toe. Mijn lijf, mijn keuze.
Hier valt m'n mond eerlijk gezegt wel een beetje van open https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5228911/sneeuwwitje-van-disney-cancel-culture
Of wij denken dat de originele sneeuwwitje oké is, omdat we zo zijn opgevoed, en het eigenlijk ook echt schandalig is (!). Waarom ook geen mannelijke sneeuwwitje! Mannen kunnen potverdikke ook schoonmaken.
Boem daar ging mijn kaak. Werkelijk laat ze toch eens ophouden om overal wat achter te zoeken of te verzinnen.
Nou als ik zie het er telkens uitziet aan boord... opruimen kunnen ze niet dus ik hoop maae wel zoeken
Sorry, maar ik word hier echt mega simpel van. Ik raad die mensen aan om een leven te gaan zoeken en eventueel te gaan diamond painten. Zal hun waarschijnlijk meer voldoening geven dan telkens iets zoeken om te kunnen rellen...