Dat ik het hele jaar al buiten adem raakte van een simpel stukje wandelen op bejaardentempo. En dat ik het zo zat was dat ik het wandel opbouw schema heb gepakt en ben gaan hardlopen. Met dit als resultaat Schema 2*1 minuut, 2*2 minuten en 1*3 minuten joggen. Met wandelen ertussen. Ben zo blij dat dit gelukt is. Nu opbouwen naar 4 km in 30 minuten. Dan ben ik tevreden Dan te bedenken dat ik begin vorig jaar twijfelde of ik dat jaar weer een halve marathon wilde gaan doen
Van dat er mensen zijn die kinderen dus zo'n trauma geven. Zahavi en vrouw na overval: 'Mentaal hard werken om hier uit te komen' - https://nos.nl/l/2380123
Mijn dochter moest vandaag een nieuwe is kaart aanvragen. Ze moest niet eens haar mondkapje afzetten om zich te identificeren. Had net zo goed een ander kind mee kunnen nemen.....
Dat ik van de bedrijfsarts terug aan het werk moet. Wel boventallig met beperkingen.. ik mag niet tillen, trekken, bukken, buigen, gebogen actief zijn en zware lasten hanteren. Ik ben schoonmaakster … hoe ziet die dit voor zich?
Och heden zeg, die weet zeker niet wat dat in houd. Dan mag je alleen op ooghoogte stoffen makkelijk werken.
echt hè Toen ik het verslag las dacht ik echt HOE DAN? het gesprek met het uwv was een stuk meelevender.
Wat frustrerend. Hopelijk morgen goed nieuws voor jullie. Onze zoon zijn nieuwe school heeft ook pas naar de vakantie plaats in de tussentijd mag hij op zijn ouden blijven. Maar gelukkig worden we hier niet van.
Van mezelf....ik hoef echt nooit te huilen (vlg mijn man heb ik geen traanbuizen) maar heb net echt ff me laten gaan. Ik was zo teleurgesteld in mijn zus. Ze stuurde een heel bot appje terwijl ik net heel veel moeite voor haar had gedaan.
Alweer even een gevoelige kies bovenin. Inmiddels al zo veel ellende gehad in de andere hoeken van mijn mond dus ik dacht ga nu eerder heen. Kom bij de tandarts, foto gemaakt. Ja mevrouw een lekkende vulling en de ellende zit al heel diep. Dus of een wortelkanaalbehandeling met de vraag of het helpt of de kies trekken. Tja trek hem dan maar. Ben een kwartier binnen geweest en liep zonder kies weer naar buiten Ik vond mezelf wel stoer met deze snelle beslissing