Mijn vader was voor die tijd heel actief en kerngezond, wel iets verhoogd cholesterol en zijn suiker was hoog toen hij opgenomen werd. Hij is nu stabiel, maar wel aan de beademing... Ze gaan als ze vandaag tijd hebben proberen hem wakker te maken, nog wel aan de beademing. Hij kan niet slikken en dat is en blijft gewoon nog gevaarlijk. En de vraag is of hij dat weer gaat kunnen. Van een super vitale en actieve man van 75 naar een oude man met sondevoeding en iets om het slijm uit zijn keel weg te halen (hoe is nog de vraag, vooral tijdens het slapen, want dat ging gisteravond helemaal mis, ze hebben hem net niet hoeven reanimeren, hij heeft misschien wel zuurstoftekort gehad). Gaat hij niet leuk vinden, zo afhankelijk zijn . Hij heeft een euthanasie verklaring en wil niet gereanimeerd worden, maar gister was hij nog zo goed dat daar helemaal geen sprake van was, en nu is het opeens helemaal anders.
Oh ja, bij mijn vader zou het precies zo gaan. Toen mijn oudste zoon net geboren was liep mijn vader ineens tegen de deurpost aan. Na lang vragen kwam ie ermee dat ie niks zag met 1 oog. Netvliesloslating, maar hij wilde niet naar het ziekenhuis en ik mocht niets tegen mijn moeder zeggen. Ik kon niet zelf gaan, want had complicaties na de ks, dus toch mijn moeder ingelicht, was ie nog boos ook. Hij is gewoon bang, maar te stoer om dat toe te geven. Ben ook bang dat hij net als jouw vader straks te eigenwijs is en dat het dan te laat is. Heftig hoor.
Mijn dochter had ook nachtangst afgelopen week. Bizar he. Keek dwars door ons heen. Liet zich ook niet troosten, ik wilde haar oppakken en ze mepte mij zo van zich af. Daarna pas gelezen dat je ze beter niet wakker kunt maken.
Ja daar kwamen wij ook vandaag pas achter. Iedere keer dat we maar naar haar keken begon ze weer te gillen nee nee nee geen kusjes, en sloeg ze de handen voor haar mond. Heb je een idee waar het vandaan kwam bij je dochter?
Ik heb geen nichtjes maar ze zouden zo maae familie kunnen wezen inderdaad...exact hetzelfde patroon.
Ligt een beetje aan de klachten en hoe lang je eruit bent geweest maar vaak als er word gestart met reïntegreren is de 1e stap koffie drinken zodat terugkeren laagdrempelig blijft en je contact met je collega's onderhoud. Heb je de bedrijfsarts zelf niet gevraagd hoe hij dat voor zich zag? En uiteindelijk moet jij van dit advies nu niet jouw probleem maken. De bedrijfsarts heeft een advies gegeven en het is aan je werkgever om dit in te vullen. Deze moet iom jou nu kijken of hij een functie heeft of kan creëeren waarin er rekening gehouden word met al je beperkingen. Sterkte ermee in ieder geval!
Ik dacht dat @Lotion als huishoudelijke hulp werkt? Dan is er weinig ander werk ect dan poetsen net als koffie met collega’s kan niet
Hier net zo een vader. Die heb ik nu 12 jaar geleden in de auto gezet omdat hij een hartaanval had (wist ik toen niet zeker maar vertrouwde het niet) en toen was hij ook boos op me en ik moest tegen de dokter zeggen dat het mijn idee was en niet die van hem om te komen als er niets aan de hand zou zijn. Uiteindelijk kwamen we bij de ehbo aan en moest hij direct geopereerd worden.
Administratieve ondersteuning op kantoor bijvoorbeeld. Telefoon aan nemen dat soort dingen. In ieder geval niet haar eigen functie.
Waarschijnlijk was de kinderboerderij wat spannend die dag. Ze zijn gek op koeien. Maar nu zo dichtbij waren ze toch wel erg groot en eentje stond constant keihard te loeien. Dat heeft denk ik indruk gemaakt
Dat we voor de tweede keer door het kdv gebeld zijn dat we onze dochter op moesten komen halen omdat ze volgens hun ziek was en heel erg benauwd. De eerste keer liep haar temperatuur heel erg op werd er gezegd en was ze echt heel erg benauwd. Thuis getempt was het 36,5 en benauwd was ze ook niet (ja wat snotjes maar niet benauwd) Vandaag dus weer wat snotjes, dit aangegeven op kdv ook dat ze corona heeft gehad, klachten vrij is en nu dus een beetje verkouden. Werden we weer gebeld dat ze zo benauwd was dat ze niet wilde eten en drinken en haar speen niet in wilde houden. Dus mijn man haar gaan halen was er weer niks aan de hand. En benauwd is ze in de verste verte niet
Klopt. @GossipGirlxoxo het gesprek vond ik sowieso lastig te volgen. De man sprak met een behoorlijk accent en heb meerdere keren aangegeven dat ik niet kon verstaan wat ie zei. Uiteindelijk zei die dat hij zijn verslag zou toesturen en dat zijn bevindingen daar in zouden staan. wil dat sowieso even aankaarten bij mijn manager. Heb nog nooit met een bedrijfsarts te maken gehad maar volgens mijn man hoort zo een gesprek gewoon duidelijk te zijn. Ik zit nu 6 weken in de ziektewet. Zwangerschap gerelateerd.