Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Het hoort een duidelijk gesprek te zijn maar het gebeurt wel regelmatig dat het niet duidelijk is. Heb je zelf het idee dat zijn bevindingen wel kloppen en zijn advies dat je voor een paar uur per week wat kunt doen als ze rekening houden met de beperkingen?

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

als ze rekening houden met mijn beperkingen zal dat wel lukken denk ik.
    Ik ben in elk geval bereid het te proberen.
    Ik denk alleen dat mijn werk er behoorlijk misbruik van gaat maken als ik weer terug ben.

Ik kan me overigens niet voorstellen wat ik moet gaan doen met al die beperkingen :o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik kan ook niets bedenken wat je in jouw beroep kan doen maar je werkgever moet zich wel aan dit advies houden dus laat hem zijn hoofd maar breken over hoe hij je in kan zetten dat is geen zorg voor jou.

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Sterkte!

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Of het echt de oorzaak is weet ik natuurlijk niet. Maar het maakte wel veel indruk op haar, dus zou kunnen.

6. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Werk je in een zorginstelling of bij cliënten in huis?
    Evt. als je in een zorginstelling werkt als gastvrouw een paar uurtjes werken, of de lichte huishoudelijke taken samen met een collega.
    Ik heb een tijdje een collega mee gehad die na ziekte langzaam aan weer begon, zij deed de dingen die zij kon doen en ik de rest.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

ik werk op een woonlocatie.
    De cliënten zijn als ik er ben niet thuis.
    Er is sowieso niemand als ik er ben, ik werk altijd alleen.

ik heb zelf ook regelmatig collega’s van andere locaties gehad die dan kwamen reïntegreren.
    Zij kwamen dan voor bijv de was of voor de kleine dingen.
    Maar dat waren vaak de mensen met een burn-out of iets dergelijks.

8. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    894
    1.757
    93
    Het kan ook dat je een niet als schoonmaakster hoeft te gaan werken maar dat ze je op een andere manier inzetten, ben je in dienst van een schoonmaakbedrijf of de zorginstelling?
    bij onze zorginstelling zou je in jouw situatie bijvoorbeeld ingezet kunnen worden om spelletjes te spelen met cliënten, zittend de was op vouwen, koffie drinken met cliënten of zoiets. Belangrijk voor je zelf is om (op een vriendelijke manier) je eigen grenzen aan te geven en op te komen voor jezelf en je baby’tje in je buik. ‘Ik wil alles doen binnen mijn mogelijkheden’

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

van de zorg instelling.
    Dan zou ik ingezet moeten worden op een andere locatie want bij ons is er niks overdag behalve de schoonmaak.
    Ik ga sowieso mijn grenzen aangeven, maar wil wel alles doen in goed overleg.
    Eerst maar afwachten wat mijn controle morgen is bij de vk en dan het telefoontje naar de manager.

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.925
    113
    Vrouw
    Over mijn eigen luiheid: de postbode kreeg met moeite iets door de brievenbus, i.p.v. nieuwsgierig te gaan kijken wat het was, heb ik via de PostNL app gekeken of het interessant genoeg was om van de bank te komen :D

Bellybell, JupitR, Kolibrie2 en 23 anderen vinden dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    :roflmao: ik moest daar hard om lachen. Op dit moment zo moe dat ik dat wel begrijp:roflmao:

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Wat vervelend, als je kind echt ziek is haal je haar graag op maar als er dan niks aan de hand is vraag ik me af waar het dan mis gaat.
    Als ze alleen daar benauwd is zou je denken dat er wat mis is met de ventilatie of is ze ergens allergisch voor?

13. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja als ze echt ziek is haal ik haar op, dan kan ze beter thuis zijn.

Nee ze is naar mijn weten nergens allergisch voor en zo verschrikkelijk verkouden is ze ook echt niet.
    Mijn man ging haar halen en hij zei gelijk nou ik merk niks geks aan haar. In de wagen viel ze lekker in slaap met speen. Thuis at en dronk ze prima.

owly vindt dit leuk.
  14. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ik kijk altijd gelijk 's ochtends al wat er komt. Nu zag ik een brief van de werkgever van mijn man en hoop ik dat de winstuitkering nu eindelijk wordt aangekondigd. Nu dus vreselijk nieuwsgierig en de post komt pas rond 1230 :roflmao:

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik lees hier heel veel over de post app maar ik ken dat helemaal niet.
    Lijkt me super makkelijk.
    Welke app kan je daarvoor downloaden?
    Heb nu een mega moderne tel dus kan hem nu volpompen met die zooi ;)

femkes vindt dit leuk.
  16. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.932
    5.952
    113
    Vrouw
    Gewoon in de AppStore PostNL intypen. Komt ie vanzelf naar boven :)

Anouk2005 en Vero0504 vinden dit leuk.
  17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    @Vaasje heeft ze niet gewoon een wat zwaardere ademhaling? Bij mijn dochter reageerden ze ook zo panisch maar ze klonk gewoon "als zichzelf" . In de middag gloeit ze als een hoogoven als ze moe is, maar als je dr temperatuur meet is ze hardstikke normaal. Gewoon oppervlakte temperatuur lijkt dan hoog. Heb ik zelf ook overigens.

18. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nee ook niet (tenminste thuis niet iig) en tussen bellen en ophalen zat hooguit 20 minuten.

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat de oudste zijn evenwicht verloor bovenaan de zoldertrap, zich vastpakte aan de leuning om het evenwicht te herstellen en de leuning los komt.
    Leuning zit vast aan 2 blokken tussen/aan de spijlen bij het rekje bovenaan de trap (vanuit de bouw), blokken bestaan uit 2 delen ieder aan een kant van de spijlen (zie foto) maar zaten dus vast met slechts 4 spijkertjes :eek: terwijl ze met een bout horen vast te zitten en met de spijkertjes aan de spijlen tegen het op en neer schuiven. Het gat ten behoeve van de bout is aan de buitenzijde dus gewoon dichtgesmeerd :mad:. Hebben een huurhuis uit 2015, zijn de eerste bewoners betalen achterlijk veel huur en dit is al het zoveelste wat bouwkundig niet klopt. Ik en ben nu echt heel boos, het is dat de oudste de leuning die aan de muur vastzit te pakken kreeg anders had hij de complete trap naar beneden gevallen :mad:
    Er gaat dus nu een pittige klacht richting de verhuurder en draai er zelf wel flinke bouten in aangezien ik wel wil dat de oudste veilig de trap op en af kan en mijn man ook aangezien die op zolder werkt, heb weinig zin om te wachten tot de verhuurder daar eens iemand voor inschakelt en er een keer tijd is om het te herstellen.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina