Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    @Vero0504 ik word ook nergens wakker van hoor, iig niet snel. Maar m’n man is wel eens een weekend weg geweest toen de oudste een paar maanden oud was, en dan wordt ik wel wakker, dan weet ik dat ik wakker moet worden ofzo. Maar zodra man er weer was hoorde ik niks :oops:
     
    Loveischocola en Vero0504 vinden dit leuk.
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Mijn mond valt open van onze knul. Hij gaf me vanmorgen een knuffel en voelde me in eens heel klein.

    Tijd om weer eens een keer te meten. Met net 7 jaar 1.35! Sta je dan met 1.60 er naast:roflmao:
    Voel me echt klein
     
    Maev en Gewooniemand vinden dit leuk.
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Gecondoleerd en heel veel sterkte :(
    Was dit je vriend uit Engeland?
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  4. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook.
    Als man er is slaap ik met oordoppen. Dat zal er ook wel iets mee te maken hebben :roflmao:
     
    Vero0504 en TotalBella vinden dit leuk.
  5. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Dat ik vandaag een gezellig rondje over de parkeerplaats van de grote intratuin heb gereden.
    Waar was mijn hoofd? Waarom dacht ik dat het in het Hemelvaartweekend met mooi weer niet zo druk zou zijn :roflmao:

    Op de terugweg binnendoor gereden en bij de welkoop in een van de dorpjes waar ik dan door kom viel het mee. Dus daar mijn aardbeien plantjes kunnen kopen.
     
    Syane vindt dit leuk.
  6. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Hahaha onze dochter van ook net 7 is 1.36..
    Zegt ze: Ik ben bijna net zo groot als jou mam!
    Uhm ja nog 40 cm te gaan meis
     
    Vero0504 en TotalBella vinden dit leuk.
  7. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Ik ben inmiddels de kleinste in huis. De jongste is zijn zus van 1.80 ook al bijna voorbij. De middelste is in een bad met pokon gevallen denk ik. Die tikt onderhand de 1.90 aan :eek:
     
    Gewooniemand, Zxcvb en wishfulthinking vinden dit leuk.
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hoe een jonge gozer aan de kassa indruk probeerde te maken op mij door de scanner te gooien/ draaien en die daardoor bijna stuk viel op de grond :roflmao: hoe ongemakkelijk was dat :roflmao:
     
    Gewooniemand, Bellybell, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    989
    1.712
    93
    Vrouw
    Ben gisteren om 20:00 bed ingedoken tot een uur of 22:00, daarna een uurtje wakker gelegen om vanochtend na 10 uur op te staan en net weer een dutje van 2 uur:$:$. Ben benieuwd of dat vermoeidheid door zwangerschap komt of dat het weer covid is (reuk is volledig weg), maar heb dan ook verstopte neus,dus zou ook gewoon daaraan kunnen liggen. Leuk is het in ieder geval niet, zoveel plannen waar niks van komt.
     
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Ja wij hebben hier ook zo'n bleeeeeeergh dag, nouja dagen. Van alles te doen en dr komt niks uit je handen periode zeg maar.

    Overigens ook op "energiebesparingsmodus" vandaag gezien afgelopen nacht. En kennelijk zit ik te laag voor vitamine D (35 ze wil me liever op 50).

    Vond 35 voor mijn doen al een top score eigenlijk, zeker gezien de (inter)nationaal onvrijwillige inschrijving voor het herexamen parttime-kluizenaar :roflmao:.

    Maar even zo goed zijn we werkelijk niet vooruit te branden.
     
  11. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ik las “Hoe een jonge gozer aan de kassa indruk probeerde te maken door mij op de scanner te gooien” :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    dreumesje, Lafayette, cosdy en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Novi

    Novi Niet meer actief

    Maar dat is wel een flinke meid dan! Is ze de grootste in de klas? Mijn zoon van net 7 is 122 cm.
     
  13. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Ik moest ook echt 20 keer lezen. En had echt heel rare beelden daarbij :roflmao::roflmao:
    Echt ongemakkelijk idd.
     
    cosdy, Gootje1988 en Happyhope vinden dit leuk.
  14. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Ja ze is de grootste in haar groep (3)
    Ze is 23 april 7 geworden
     
    Novi vindt dit leuk.
  15. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.527
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Van het telefoongesprek wat mijn man net had met een nieuwe projectleider (op zijn verplichte vrije dag ook nog).
    Die kerel heeft 3 kwartier op mijn man in lopen praten dat hij de vaccinatie-afspraak voor mijn vader moest verzetten:mad:...

    kijk je mag het natuurlijk altijd netjes vragen.. maar wij zijn nu eenmaal de enige mantelzorgers van mijn vader en de afspraak moest afgestemd met de trombosedienst en een Ggd-arts .. en ik krijg mijn vader niet goed de rolstoel in en uit en mijn man wel... en de afspraak staat al 3 weken in zijn agenda... en mijn man heeft altijd belangrijke overleggen, ook als we de afspraak verzetten naar over 2 weken verder komt het waarschijnlijk nog steeds niet uito_O
    Schaamteloos om dat zo van iemand te gaan eisen en iemand zn priveleven een beetje aan de kaak te gaan stellen. Mijn man bleef heel netjes maar bij mij kwam de stoom totaal uit mijn oren, ik wou hem door de telefoon heen sleuren zo ongeveer.
     
  16. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Hahaha dan heeft ze bij jou nog even te gaan, bij mij is hij er al bijna:roflmao:
    Duidelijk niet mijn groei dna:roflmao:

    Grappig dat ze ook al zo groot is! Is ze dan ook 1 van de grootste van de klas?
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    tag even mezelf..
    Vandaag de clustermanager gesproken en woensdag gaan we afspraken maken.
    Maar ik moet waarschijnlijk gewoon aanwezig zijn en de telefoon gaan opnemen :roflmao:
    Die gaat soms de hele dag niet dus lekker rustig.
    Voor de rest kon die niks voor me bedenken :p
     
    dreumesje en Gewooniemand vinden dit leuk.
  18. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Vind al knap dat ie iets bedacht heeft hahaha
     
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ook :roflmao:
    Hij vond het vooral belangrijk dat het contact met de collega’s er weer was dus wat ik dan ging doen vond ie minder belangrijk.
    Ik vind het prima hoor:p
     
    femkes, Gewooniemand en Mamafiets vinden dit leuk.
  20. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Ja toch beetje zitten wat kletsen en drinken
     

Deel Deze Pagina