Ies mag na de lockdown ook zwemmen. Eindelijk! Ik heb me al voorgenomen dat ze dan ook een onesie aan doet daarna. En misschien daarvoor ook al.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar bij @citroenrasp kan ik me voorstellen dat ze een burka bedoelt.... Maar ik kan er ook volledig naastzitten met mijn veronderstelling
Ik kijk stiekem wel uit naar een paar dagen een mega pak sneeuw. Vind dat altijd zo leuk voor de kinderen. (En stiekem zelf ook)
M. Gaat voor zwemles in haar gewone kleding heen. Heb haar ook weleens in onesie meegenomen met bikini eronder maar voor mijn gevoel blijf ik dan bezig. Eerst thuis al omkleden dan in het zwembad weer uitkleden en daarna weer aankleden. En M. Is met aan en uitkleden, vooral voor en na zwemles, zo lekker druk en enthousiast aan het kwekken dat ze alles behalve lekker meewerkt en oplet op wat ze moet doen zeg maar.
Wauw bizar gewoon! Wij hebben de slee nog die van mijn broer is geweest (die is nu 42). Die hebben mijn ouders gekocht in Italië is er 1 met 2 ski's een stuur met kleine ski en een rem en een lederen gevoerde zitting waar je makkelijk met 2 volwassenen op past. Afgelopen zomer toen we de schuur opruimen hadden man en ik er nog ruzie over. Man wilde hem weg gooien want het klimaat is zo veranderd dat we er nooit meer gebruik van zouden maken en ik hield voet bij stuk dat dat ding moest blijven al moest ik hem doorgeven aan mijn kleinkinderen. Nu mega blij dat ik dus die strijd gewonnen heb. Al vind ik zelf die kont schepjes het leukste om met sneeuw een bergje mee af te sleeën.
Door jouw een keertje hè moet ik gelijk aan mijn zoontje denken. Die zei met oudjaar na elke potje/pijltje nog een keertje hè. Nog een keer.
Dat ze de nieuwe Dacia 'sandeeeero' hebben genoemd. Ik vind de uitspraak 'senderoe' veel leuker. Dus dat hoor ik nu steeds in m'n hoofd
Hier moeten de kinderen thuis hun zwemkleding al aan hebben (Corona regel) dus dan zou t prima kunnen omdat ze thuis toch al moeten omkleden.