Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik ben afgewezen.... mijn droombaan. Ik ben geplet door iemand die alle 1890 uur per week wilde hebben, doktersass is en poli ervaring had. Ze hebben nog 6 uur extra vergaderd om
    ga ik ook dl als luisterboek!

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Heb ik ook pas gelezen! Ik vond er echt een parallel inzitten met de huidige pandemie: de vrijheid van het individu een stukje opgeven ten bate van de veiligheid van de gemeenschap. :)

femkes vindt dit leuk.
  3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Balen.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Hè wat naar!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ja ik maak me er best druk over.
    Want zo lang stilzitten in een koud lokaal sucks en je weerstand gaat er echt van achteruit.
    Lijkt me ook niet goed voor de concentratie.
    Vrees dat geen dikke trui daar tegenop kan.
    :(

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow dat moest ik verwijderen ... wilde niet klagen hier, maar is blijven staan zie ik :roflmao:

Maar bedankt!

7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Nee wat onwijs stom zeg!

8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.402
    21.795
    113
    Hier dragen ze gewoon winterjassen 's winters op scholen... :roflmao: (geen verwarming) Gelukkig is de echte kou hier wel voorbij.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.182
    23.261
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat het van de zotte is ben ik met je eens. En zou voor mij een mailtje naar de directie betekenen.

10. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Op de school waar ik werk, ventileerden en luchtten we al die tijd al? Ik droeg zelf ook hele dikke vesten en als ik zat, legde ik vaak m'n jas over m'n benen. :oops:

Anyway, het zou mij weinig uit kunnen maken geloof ik. Als op die manier de scholen wel open kunnen, neem ik het voor lief.

Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad, al moet ik hem in skipak sturen. Ben allang blij dat hij weer mag, rust in huis :cool:

Gewooniemand, femkes en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  12. MinnieMouse94

Kan me voorstellen, nu met die newborn erbij. Zoals het er nu naar uitziet, zitten onze meiden nog tot 20 februari binnen dus die missen de eerste twee weken school. Ik mag nog tot en met morgen ziek zijn willen we die datum halen. :rolleyes:

13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ah nee wat ellendig nog zo lang in quarantaine :(. Hou je het nog een beetje vol? Hopelijk valt er een dik pak sneeuw, kunnen ze nog de tuin in.

14. MinnieMouse94

De ene dag gaat beter dan de andere dag. Maar het is wel heel zwaar allemaal. Ik had ook echt hoop dat de kinderen inmiddels al wel besmet zouden zijn, maar die hebben negatief getest. :$ Ik ben vooral zo bang dat ze het pas heel laat krijgen of dat we allemaal achter elkaar gaan. Dan blijft die quarantaine voor de 'huisgenoten' die nog niet ziek zijn, maar duren en duren. :mad: :confused:

15. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Even een vraagje tussendoor, hoe vond jij het laten testen van je kinderen? Wij zitten ook in quarantaine (man heeft het, ik nog niet). De kinderen zitten nog tot minimaal de 16e thuis. Dat kan verkort worden, Maarja, dat testen hè.... :| ikzelf kan het ook nog krijgen, gaat t allemaal nog langer duren..
    Veel beterschap!

16. MinnieMouse94

Zit je man in isolatie? Het testen was niet leuk, maar ze kregen een diploma en toen ik pas vroeg of ze straks op dag 5 nadat wij beiden beter zijn, weer willen testen om eerder naar school te mogen, zeiden ze toch ja. Ik heb trouwens gekozen voor de reguliere test, niet de sabbeltest. Dus echt het staafje in neus en keel. Ze hebben allemaal heel kort gehuild.

Trouwens, ik heb een kletstopic geopend in het corona forum. :)

MissBlue vindt dit leuk.
  17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat mijn oudste van 13 nog ligt te slapen :)

En dat ik na een week vakantie in april en 3 weken zomervakantie nog 4 volle weken vakantie over heb :)
    Kan ze alleen niet opnemen ivm drukte op mijn werk, krijg er alleen maar meer uren bij. Maar dat gaat over een maandje veranderen als het goed is :)

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.137
    1.832
    113
    Ok ik als Hollander vind pannenkoeken al jaren bleghh.
    Maar gister had hij eens een appel in gedaan en ik vond het lekker.
    Dussssss heb ik 3 en half pannenkoeken op in plaats van net aan 2.
    Trots....

En nee die krentenbollen vind ik ook niet te eten oeps.

19. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Heb je topcic gevonden! Zal daar even reageren :)

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.137
    1.832
    113
    Lang leven dpd.
    Pakketje zou nu afgeleverd worden.
    Zijn de site in de gaten houden staat er we konden niet leveren huhh.
    En geen kaartje niets gewoon.
    Duimen dat hij geleverd kan worden wand man staat te trappelen om pyammas te naaien ja mijn man ik naai er niets van.

Deel Deze Pagina