Owwww dat is echt kl*te. Hier voor morgen ook een bestelling staan. En een hele grote ook nog Dus hopelijk wordt die wel geleverd. Ow neeeee, kijk net in de app. Ook geannuleerd. Geen mail of bericht gehad!!!!! Moet je dus maar net in de app kijken.
Dat N al een uur zit te spelen met een elektrische afwasbak en 2 playmobil poppetjes. Oké alles is zeiknat maar hij zit zo lekker te spelen dat we het lekker laten gaan.
Een mail naar de directie is idd inmiddels verstuurd door mijn man. En iemand sprak hier idd over dat er al die tijd al gelucht werd en winterjassen aan, klopt bij ons ook al die tijd al gelucht, maar winterjassen aan? Mag niet van de directie en dat terwijl ze zelf wel met de jas aan lopen! Vandaar ook dat mijn mond er zo van open valt! En voor de kerstman het begin van de huidige lockdown waren er natuurlijk nog hele andere temperaturen. Ik ben benieuwd naar de reactie van de directie. Dochter gaat hier maandag gewoon naar school met dikke kleding en extra dik vest en als smiddags blijkt dat het echt te koud is hou ik haar gewoon thuis, desnoods met de smoes dat ze verkouden is!
In de pauzes luchten is zelfs beter hoorde ik iemand van de GGD zeggen. Dan komt koude lucht in aanraking met warmere lucht en komt er een goede lucht stroom op gang Zo wordt er iig op onze lagere school gelucht
Ik zou ook even de rivm richtlijnen sturen naar die directeur. Als ik die lees is het nergens voor nodig je ramen open te gooien bij -10 https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/ventilatie
Nee was beslist geen foutje. Want daarna stuurde hij: hoop dat je niet in de problemen komt nu (met smiley knipoog)
Ik weet niet wat je band is maar ik zou duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent en misschien zelfs wel naar teamleider/baas stappen. Is hij helemaal gek geworden?!
Gewoon, normaal. Af en toe gezellig praatje. Weet niet waar het ineens vandaan kwam. We hadden via de app een gesprekje over werk, over een nieuwe levering die binnen was. En ineens stuurt hij zoiets.
Ik zou het gesprek in ieder geval opslaan. Ik heb ook een keer op een stage van een jongen een soort berichtje gehad. Dat hij seks met mij wilde op zijn achterbank. Ik heb dat berichtje verwijderd maar toen ik die werk erna op stage kwam was het verhaal dat ik dat gezegd had en toen was het dus zijn woord tegen die van mij. Sommige geloofde mij, sommige hem.
Het gesprek heb ik nog, ik maak er nog een screenshot van. Als het hierbij blijft dan laat ik het maar.
Ja precies. Of een fleecekleedje voor alle kinderen. En ik hoop dat ze regelmatig even flink gaan bewegen. Elk uur een wedstrijdje rond de school rennen ofzo. T zou niks voor mij zijn. Heb het vreselijk snel koud.
Las ergens dat je zelf een nieuwe afspraak moet maken. Het is niet zo dat ze de bestellingen se volgende dag brengen of zelf met een ander moment komen. Er waren mensen afgezegd maar die konden mooi de komende tijd geen bestelling plaatsten omdat alles vol was..
Nee hè 3x raden waar ik nu weer ben. In m’n auto voor de deur van de ingang van de huisartsenpost. Verdorie weer omdat ik vermoed dat Luc een keelontsteking heeft. En m’n vermoeden is meestal juist. Juist Eigenlijk zou m’n mond er niet meer van open mogen vallen en zou het alleen maar een —-> moeten zijn maar ik had gewoon zo gehoopt dat het niet meer zou gebeuren voor de operatie Zit ik weer te janken in die stomme auto Nou ja: stomme auto... dat is ze niet natuurlijk maar je begrijpt de strekking.