Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Zou het heel vreemd zijn om dat gewoon te vragen bij de intake van junior? Andersom kan het ook, tenminste bij ons wel. Ik wilde heel graag dat Luc ook op Baby B en Peuter C kwam vanwege de leuke jufjes.
    Ik zou het gewoon zeggen als je over de rest tevreden bent.
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Snoetje ook :roflmao:
    Jaaaa hij reageerde heel goed op het cameraatje :|
     
    Gewooniemand en Philou vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik zei tegen 1 van de dames: lijkt mij voor jou ook ongelooflijk lastig om samen te werken met haar. En daar gaf ze reactie op. Niet professioneel maar wel menselijk. Ze was nog netjes in haar bewoording. Moet zeggen dat ik elke keer dat ik zoon bracht minimaal 45 minuten meedraaide in de groep omdat zoon t niet leuk vond daar. Dus dat creëert ook een band waarin je toch iets makkelijker je openstelt 2 kanten op en als de emmer zo overloopt bij iemand en je stelt de goede vraag en raakt een pijnpunt, is t niet gek dat diegene toch even uit de werkrol stapt

    Was echt een heel bizarre vrouw met hele rare gedragingen . @Iertje81 had ik nog niet aangedacht! Dat is slimmer.
     
    Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    De grap was ook dat ik die groep had uitgekozen vanwege de leuke leidsters. Ware het niet dat 1 (de reden voor die keuze vd groep zelfs) geopereerd moest worden en eruit ging en werd vervangen door de vrouw die ze nog in de reservebak vonden :p
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Konden jullie de groep kiezen?
    Dat was bij ons niet zo. Er waren drie groepen en kind werd gewoon geplaatst waar plek was.
    Geen probleem overigens omdat het allemaal super lieve dames waren daar.
     
  6. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Als er naar de cijfers gekeken wordt in verhouding naar elkaar is dat prima, maar mijn ervaring en die van anderen is dat er ook te veel op het gewichtscijfer wordt gestaart zonder naar de lengte te kijken en zonder naar het kind te kijken. Mijn kinderen zijn al meer dan eens te dik genoemd door het cb en pas als ze ik ze wijs op de lengte en op het kind naast me nemen ze hun woorden schoorvoetend terug. En zelfs dan krijg is voedingsadviezen terwijl ze juist heel goed groenten en fruit eten en op die leeftijd niet snoepten. Discussie willen voeren over de borstvoeding en waarom ik mijn kind met kma geen magere melk wil geven ect. Dus nee een diëtist is lang niet altijd nodig, ook niet als het kind te zwaar is. Er zijn nou eenmaal kinderen die ondanks beweging en volgens de regels gezond eten toch aan de zware kant zijn. Net zoals kinderen die ondanks al het snoep vette zooi nog steeds te weinig wegen. Het zijn net mensen, die kleine kinderen.
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Dat er een post is in een Facebook groep (ja een van die beruchte) met foto’s van haar kinderen waarvan ze de gezichten heeft geblurred. Nou is dat natuurlijk niet vreemd maar wel als je foto’s van je kinderen als profielfoto hebt en ze ook openbaar op je profiel staan ;)
     
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Daar verbaas ik me ook altijd over :roflmao:
     
  9. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Zie het ook veel op de verkoop pagina’s op Facebook, dan laten ze kleding zien zonder hun hoofd, die uiteraard gewoon als profiel foto gebruikt word.
     
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Precies het is k*t als het CB het zegt. Ik stond ook op m’n achterste benen. Man niet. Die zei hetzelfde als jij: kan geen kwaad.
    Nu vond ik die diëtiste een stom mens met haar maat 176 ;) en na de eerste keer kwamen we er al achter dat ze precies hetzelfde wilde als het KDV, maar toch. Ik heb me er even overheen gezet en ben gegaan onder het mom van: baat het niet. Soms moet dat gewoon. Aan dat: ‘ah joh, valt wel mee’ had ik niets als ik achteraf de foto’s bekijk :roflmao:
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  11. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Bij ons is er een BSO, drie babygroepen (abc) en drie peutergroepen (abc).
    Bij Ies konden we niet kiezen maar bij Lucje wel.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  12. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.170
    6.693
    113
    Vrouw
    Dat er al 12 pagina's lang gekletst wordt over pannenzegels :p
     
    owly, Iertje81, Mamafiets en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Je je kinderen Das, Dit, Zij en Mini kunt noemen :eek:
     
    Cin85, Isabella2020, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Dat mijn jongste zoon bijna nog meer hyper is over mijn verjaardag morgen, dan dat ie het voor zijn eigen verjaardag was o_O
    Ik mocht niet meer beneden komen want hij wilde helpen met de slingers en cadeautjes. Waarvan hij de helft al heeft verklapt :roflmao::roflmao:

    Nou Ja... ik snap het ook wel. Ik krijg Mario kart en een extra controller voor de switch :D Gelukkig mag er geen bezoek komen. Kunnen we de hele dag spelen :roflmao:
     
    Zxcvb, owly, Maev en 10 anderen vinden dit leuk.
  15. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.170
    6.693
    113
    Vrouw
    Alvast gefeliciteerd! En dat is inderdaad een erg leuk cadeau :cool:
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Dit bedoel ik dus met dat ik er achteraf
    Alvast gefeliciteerd want ik ben bang dat ik het morgen vergeet!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamafiets vindt dit leuk.
  17. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    My God o_O
     
  18. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Even off topic: hoe is het met mini? :D
    En ik hoop zó dat ik je niet verwissel met iemand anders want als ik me niet vergis is de geboorte nog niet zo lang geleden toch :oops:
     
  19. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja ik heb veel rare namen voorbij zien komen, maar dit spant ergens toch wel de kroon o_O
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Over de kosten van bezorgen van vandaag, voor 3 weken besteld zou zo'n €300,- moeten zijn. Werd ruim €400,-.
    Tot ik het uitpakte allemaal Red Bull, hadden ze 5 6-packs Bullit vervangen voor 5 volledige trays Red Bull, ze hadden het alleen niet als vervangend product vermeldt. €140,- aan Red Bull .
     

Deel Deze Pagina