Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Het valt mee. Pijn wordt nu wat erger, gelukkig heeft ie morfine mee gekregen. Maar op zich valt het mee.
    Nu 2 weken niet zwaar tillen, dus niet werken, hij heeft lichamelijk zwaar werk.
    Dochter is blij dat ze dr papa nu elke dag kan zien. Hij werkt altijd 's nachts, dus doordeweeks ziet ze hem niet elke dag. Dus voor haar wel fijn. :)

Anouk2005 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Vaag verhaal van je zus. Die had hem dus nooit besteld. Misschien had ze het geld niet en schaamde ze zich?
    Ik zou er persoonlijk geen welles nietes discussie met haar gaan maken maar iets sturen in de richting van ik hem het konijn inmiddels zelf besteld en heb de T&T code van DHL al ontvangen (want dit bedrijf verzend niet met post.nl) en het daarbij laten.

3. GossipGirlxoxo

Hier word de straat, de plantsoenen, de bomen, het speelplaatsje, het grasveldje en het onkruid l op dit hele stuk ook echt goed en regelmatig (eens per 6 a 8 weken) onderhouden. Krijg nu ineens een goed idee waar onze gemeentelijke belasting dan aan word besteed.

4. GossipGirlxoxo

Daarnaast strooit gemeente ook goed de straten rond de ziekenhuizen, brandweerkazernes en politiebureaus. Hier zie je eigenlijk dat alle geasfalteerde wegen goed gestrooid en sneeuwvrij gemaakt zijn. De bestrate kleinere straten worden niet gestrooid maar de straten die grenzen aan zo een 50 km weg zijn ook redelijk goed begaanbaar omdat het strooisel toch nog een stuk wordt door gereden.

5. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Inmiddels was het door mij bestelde konijn vanmiddag al binnen. Dus ik heb een foto van V gemaakt met het konijn erbij en dat op FB gezet. Met als bijschrift dat ze nu net als grote zus ook een konijntje heeft.

Zoiets zou ik normaal ook op FB kunnen zetten. Dus het niet dat ik het specifiek daarom gedaan heb. Maar zo kon ik haar wel laten weten dat we dus zelf maar besteld hadden.

Ze heeft de post gezien, want ik kreeg na die tijd een appje met de vraag of ik zelf al besteld had. Heb ja gezegd. En erbij dat het lang duurde. Ze zei daarop dat na het 1e voorval (dat ik dus nog steeds niet geloof) het steeds vergeten was te bestellen. Ik ben er verder niet echt meer op in gegaan. Heb niet anders gereageerd dan als ik zou doen als ik het verhaal wel geloofd had.

Zeebra, Gewooniemand, Maev en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Hahaha ja dan was die skibroek een stuk makkelijker qua omkleden :roflmao: kinderlogica:rolleyes:

Theezeefje vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Bedenk voor jezelf wat je opschiet met zo een confrontatie? Is dat je die negatieve energie waard en de frustratie die het opleverde als je zus smoesjes gaat verzinnen waarvan jij weet dat ze niet kloppen?

citroenrasp vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Dat vind in nog de beste optie :roflmao:

9. GossipGirlxoxo

Goed gedaan, eer aan jezelf gehouden!!

Syane en Soturi vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Soturi Wat ontzettend vermoeiend, de band met je zus(je) op deze manier... Dikke knuffel ❤

Soturi vindt dit leuk.
  11. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ja. Het is me de frustratie niet waard om er een heel punt over te maken en dan toch niet gehoord worden.

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Hoewel het soms frustrerend blijft, went het wel.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wow dat is wel heftig. Gaat het wel met hem?

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hij kwam net wel wat kreupel uit bed, maar alle pijnmedicatie was uitgewerkt natuurlijk. Maar het valt verder echt niet tegen. Hij kan dochter vandaag al wel naar school brengen, wel met de auto, die 700 meter, haha. Maar fietsen durft ie niet en lopen gaat niet zo lang.

Syane, femkes en Anouk2005 vinden dit leuk.
  15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Op naar een goed herstel.

Liekje81 vindt dit leuk.
  16. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Gister in de auto...
    Zoon: "Ja ik heb een breaking up gehad ma."
    ik: " Breaking up?"
    Zoon: "Ja met mijn vriendinnetje. We hebben een breaking up gedaan."
    ik: "Oh, je bedoeld dat jullie geen verkering meer hebben. Had jij een vriendinnetje dan?"
    Zoon: " Dat ja! Ja met een Vanesania ( Een verzonnen naam van hem), maar dat was op de andere school nog (Hij bedoelde de peuterspeelzaal)"
    Ik: "Oh ok. En heb je nu ook een vriendinnetje?"
    Zoon: "Zeker. Twee."
    ik: "Zozo, twee zelfs. Dat is me nogal wat."
    Zoon: "Ja duh (trekt een mega arrogant gezicht) Ik ben toch de knapste van de klas, ze willen mij allemaal."
    Ik: .......

Aan zelfvertrouwen ontbreekt het hem in ieder geval niet :roflmao::roflmao:

Axia, GossipGirlxoxo, Zeebra en 17 anderen vinden dit leuk.
  17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Was dit (als het goed is) de laatste operatie? Alle schroefjes, moertjes, boutjes uit zijn rug?
    Op naar een spoedig herstel!

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, inderdaad! In zn nek zit nog, maar dat mag er niet uit. Dank je!

19. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    “Oooooh zie ik dat nu goed?” met een blik gericht op mijn navel.

Eh nee. :eek:

Zeebra, Syane en femkes vinden dit leuk.
  20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.078
    14.790
    113
    Vrouw
    Mijn zoon van 5 zei een tijdje terug, bij alles wat niet naar zijn zin ging 'curry':rolleyes:
    Tja het is gewoon saus natuurlijk. Maar ondertussen is het wel een vervanging van... :oops:
    Dus heb hem ook maar even vriendelijk verteld dat hij dat maar niet meer mag zeggen:D

Gewooniemand en Theezeefje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina