Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    Ja bij de GGD zitten echt mutsen. Verschrikkelijk! Hetzelfde hebben wij gehad met zoon van 15. Hij testte negatief, dus mocht van de GGD-muts dus weer uit quarantaine. "Eh, ja wacht even, zijn zus is op dezelfde dag getest en zij testte positief". "Oh, oh, ja dan wordt zijn quarantaine weer verlengd":rolleyes:

Hopelijk is bij jullie de laatste ook negatief...

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  2. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik heb dat ook wel eens. Ik was de 10e uitgerekend maar mijn kind is de 9e geboren. Heb het toch heel lang verkeerd gezegd omdat ik toch steeds de 10e bleef zeggen.

3. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ja dom hè. Als je zelf dus niet van de hoed en de rand zou weten, gaat 't dus gewoon mis hè.
    We weten het nog steeds niet. Ik ga ervan uit dat ze positief is. :cry:

Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nee hoor is niet aan de orde ;)

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind dit echt niet kunnen. Wij zien kinderen zonder koorts nog steeds op de praktijk. Bij verdenking zetten we ze aan het einde van de dag want dan geen mensen in de wachtkamer. Als ze zo moeilijk blijft doen dan komt ze maar langs zou ik zeggen. Beetje doorgeslagen dit.

Mapje en Neuzeke vinden dit leuk.
  6. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.961
    1.298
    113
    Waarom ga je daarvan uit?
    Als het is omdat je langer moet wachten zegt dat niks. Mijn man had zich een dag na mij getest en eerder de uitslag binnen. Mijne kwam later als aangegeven pas.

7. MinnieMouse94

Ze is verkouden. En wij hebben corona gehad.

8. MinnieMouse94

Had net voor de tweede keer iemand aan de lijn, ze belde voor R. en dat ze uit quarantaine mocht. :rolleyes: Toen heb ik gezegd dat ik het echt bijzonder knullig vind dat ik voor de tweede keer dezelfde dag blij gemaakt wordt met verkeerde info.

9. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.961
    1.298
    113
    Oké zo. Ik hoop dat het meevalt. Zodat jullie niet langer thuis hoeven te zitten.

10. MinnieMouse94

Ik hoop het ook zo ontzettend! Drie weken is al lang zat geweest.

11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn jongste gewoon zelf de GGD gebeld. Toen wij zaten te wachten op zijn uitslag werden we 6x gebeld. Iedere keer over een van de andere kinderen. Ik vroeg toen naar zijn uitslag, maar zij konden dat niet zien. De volgende dag (ruim 48 uur na de test) heb ik toen zelf de GGD gebeld. Ze vroegen zijn BSN nummer en konden toen meteen zijn uitslag zien.

12. MinnieMouse94

M'n man heeft al twee keer gebeld. Ze zeggen dat het ten strengste verboden is. De vorige keer werd ik gebeld voor mezelf en kon diegene het me zo vertellen adhv de bsn nummers.
    Vorige week was D ook getest en toen belden ze voor J en vroeg ik naar de uitslag. Die was er niet zei ze. Ze vroeg geen eens het bsn nummer. Volgens mij zei ze maar wat. :| Vijf minuten later werd ik weer gebeld, toen wel voor D, met de uitslag.
    En heel herkenbaar daar ze overal voor bellen, voor de andere kinderen maar uiteindelijk geen uitslag hebben die je wel echt wilt weten. Het moet daar toch zoveel efficiënter kunnen zou je denken? Ook dat iedere keer apart bellen voor elk kind, gezeur en gedoe op deze manier.

13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    Wat gek joh. Ik heb gewoon het nummer gebeld van de regionale GGD en gezegd dat het inmiddels al ruim 48 uur na de test was en dat ik de uitslag wilde weten. Was totaal geen probleem en werd zo voor me opgezocht.

Volgens mij doen ze idd maar wat. Als ze nu van een gezin één dossier maken en daar een vast iemand voor hebben die het contactpersoon is daarvan. Dat lijkt me logisch. Je krijgt immers een dossiernummer als je een positieve uitslag hebt. En daar vragen ze naar als je een afspraak voor een test wil maken.
    Maar nee hoor, elke keer weer een ander die belt om te vragen hoe het met de quarantaine gaat.
    Oudste dochter werd ook 4 dagen achter elkaar gebeld met dezelfde vraag: hoe gaat het? Nou wat denk je zelf?:rolleyes:

14. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Wat een zooitje zeg. Ben ik even blij dat we voor beide kinderen een DigiD hebben en hun uitslagen dus ook gewoon online kregen die keren dat ze getest moesten worden. Heb toch het idee dat je ze dan sneller hebt.

Ik hoop voor je dat je de uitslag waarop je zit te wachten nu ook snel krijgt.

15. Novi

Novi Niet meer actief

Bij de ggd hebben ze ook maar een blik met beschikbare krachten open getrokken voor de "coronalijn". Ineens hadden ze vanwege corona een hele lading nieuw personeel nodig. Dus dat zijn niet perse de beste krachten :o:

16. MinnieMouse94

Ze is positief. :cry::cry::cry:

17. MinnieMouse94

Echt? Kan dat? Ga gelijk op onderzoek uit!

18. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Ah nee... en jullie zitten al zo lang... sterkte ermee...

19. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ah nee :eek:

20. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ah kak. Het zit jullie niet mee :(

Deel Deze Pagina