Waar valt jouw mond van open? Deel 7

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    Het is ineens enorm hip, zwemmen in buiten water. Vlak bij mijn huis is een strandje aan de rivier en als ik daar in mijn lunchpauze langsloop zijn er regelmatig zwemmers, zelfs toen er sneeuw lag:confused:

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.853
    4.104
    113
    Even een 'Wim-Hofje doen' zeggen ze dan. Helemaal hip ja.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Zwemmen in buiten water op zich verbaasd me ook niets. Dat deed ik vroeger al. En nu zelf ook met de kinderen hier in de grote plas of als we met de boot weg zijn.

Verbaasde me meer over het zwemmen in combinatie met de temperatuur. Daar vind ik het zelf echt niet warm genoeg voor nu. Maar ik zie nu dat mensen dat zelfs met sneeuw doen:eek:

4. prjbt

prjbt Niet meer actief

Dat pseudokroep zo heftig is. Mijn jongste heeft het nu 2 nachten op rij.

We hebben het bij 1 van zijn broers ook meegemaakt maar het blijft heftig!

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Sterkte. M’n zus had dat vroeger ook. M’n ouders gingen dan altijd met haar in de badkamer zitten met de douche aan. Moet dat nu nog tegenwoordig?

6. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    En vooral de temperatuur van het water ook...

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.792
    113
    Als iedereen nu zonder kennis van zaken in koud buitenwater gaat zwemmen, is het wachten op de eerste drenkeling door onderkoeling. Koud water is geen geintje.

olleke en Neuzeke vinden dit leuk.
  8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.298
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat adviseren ze soms nog wel. Maar bij mijn dochter hielp juist weer koude buitenlucht en geen warme stoom.

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. prjbt

prjbt Niet meer actief

Advies of stomen in de badkamer of juist de koude buitenlucht.

Wij kregen hem gelukkig rustig bij ons op schoot. Toen was de kroep niet over maar hij wel weer rustig. En dat is het belangrijkste hebben we gemerkt

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113

onze oudste heeft het ook gehad. Stomen was volgens de huisarts achterhaald.
    Belangrijk is dat je ze zo rustig mogelijk probeert te houden en rechtop en dan is op schoot het beste natuurlijk.

Ik ging bij aanvallen daarvan met haar op schoot tv kijken. Leidde goed af.

11. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ja bij ons werkt dat ook het beste. We hebben inmiddels heel wat nachten mee gemaakt. Maar voor deze zoon was het de eerste keer.

Helpt ook niet dat zijn amandelen enorm vergroot zijn. Gelukkig staat hij inmiddels bovenaan de wachtlijst dus de eerst volgende dag dat kinder KNO wordt ingepland is hij aan de beurt

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Dat wij blijkbaar de enige zijn in de straat van de ouders vd vriendjes van zoon met een speeltoestel. Heb sinds t mooi weer is de tuin elke dag vol tot groot vermaak van de andere ouders haha

(In de straat hebben we 2 speeltuinen maar nee hoor, onze tuin is favoriet)

Ach als hij straks 16 is, zal ik t vast missen al die jongens die spelen in de tuin ipv lethargisch op de bank stinken ;)

Ik gun het hem ook zo graag, al die spanningen om zn broertje heeft ook veel impact op hem :( dus fijn dat hij even gewoon kind is.

S2909, Zeebra, Meisje93 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.743
    18.851
    113
    Vrouw
    Hier heeft iedere tuin een trampoline en speeltoestel (speeltuinen in onze wijk zijn er niet).
    Maar tuinen worden per categorie ingedeeld :D

Onze tuin is de slee en sleer tuin.
    Hij gaat wat bergaf en als er sneeuw ligt is dat heel leuk met de slee en tijdens de zomer dan weer leuk op een folie met zeep en glijden maar.

Tuin 2 is de voetbal tuin.
    Grond van 800 vierkante meter met 2 grote voetbal goals in.

Tuin 3 is de rolschaats en skate tuin.
    Grote oprit en perfecte ondergrond.

Bij de buren gaan ze allemaal liever niet door de kaka van de hond :roflmao:.

Zeebra, Cindy1977 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.285
    113
    Dat er in een moedergroep op FB zo vreselijk veel moeders op FvD of PVV gaan stemmen, maar geen idee hebben wat hun standpunten zijn. Heel veel van hen hebben kinderen met een gedeeltelijk niet-Nederlandse achtergrond....

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Hahaha een kaka tuin!

Mooiste vond ik dat ik zoon binnenriep en de rest vroeg 'mogen wij hier blijven spelen?'
    Mooi niet! Ben de hele middag al oppas haha

(Al was t wel lief dat de vader van 1 mij bedankte voor de speeldag)

Ik had gister wel 4 kids binnen, dat hoef ik niet elke dag hoor haha

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Dat ik echt onwijze pijn in mijn nek/schouder heb, en de huisarts geen plek heeft :rolleyes:
    Ik heb chronische nekklachten, maar dit voelt heel anders. Ik vermoed zelf een slijmbeurs ontsteking (al eerder gehad) en kan dus gewoon amper iets met mijn arm.
    Zó vervelend!
    Kan morgen wel bij fysio terecht gelukkig, hopelijk kan die iets betekenen.

Biebsje vindt dit leuk.
  17. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

De weggeefhoek, dat mensen niet komen, op t laatst afzeggen, steeds “nu echt morgen komen”.

Vanaf nu alles in de afvalbak

18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    PM’s?? :roflmao:
    Of PTBASM? :roflmao:
    Het viel me bij PM laatst ook al op dat er zoveel ‘gemengde’ kinderen op worden gepost.
    Niet dat daar nu iets mis mee is, mijn kinderen zijn zelf gemengd, maar opvallend vond ik wel dat het gros blanke moeders heeft en donkere vaders. Bij mijn kinderen is het andersom :p

Magnolia29 en Elsss vinden dit leuk.
  19. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.285
    113
    PM inderdaad. Draadje is nu gesloten maar ik vond het echt schokkend

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    ZIjn daar niet bijna alle posts schokkend??? Ik scroll er altijd doorheen als ik wakker lig snachts of gewoon écht niks te doen heb! Of ff wil lachen :) Voor serieuze vragen of advies kom ik daar niet hoor :D

Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina