Ik herken je gevoel. Mijn ex is 1,5 jaar geleden overleden op een leeftijd van 28 jaar. Ik wist overigens wel dat die kwam te overlijden maar het kwam echt heel hard aan toen het daadwerkelijk zo was.
Het eerste vriendinnetje van mijn neefje is een aantal jaar terug overleden, aan kanker, heel naar gegaan allemaal. Dat kwam ook hard aan, ook al had ik haar maar een paar keer gezien en was zij toen een jaar of 16. Ze was aan het begin van de diagnose zwanger na 2 miskramen, kindje in haar buik overleden met 20 weken, zij is binnen een jaar na de diagnose overleden na een paar heel heftige laatste nare weken. Ze was begin 30.
Dat je zo ongelooflijk moe kan zijn.. Mijn baarmoeder is vanmiddag verwijderd en ik kan alleen maar slapen. Komt door narcose, morfine en maandenlang opgestapelde vermoeidheid. Kan nu ook pas even iets eten en drinken. Eerdere pogingen mislukten omdat ik alweer sliep. En dat ga ik nu ook doen....
Na een nacht goed geslapen te hebben voel ik mij nu beter. Eten en drinken lukt nu wel. Hopelijk mag ik vandaag al naar huis
Van dat huis wat de Bellinga's gekocht hebben. En van mezelf, dat ik een vlog van hen heb gekeken omdat ik nieuwsgierig was waar ze heen zouden gaan. En dat ik daarna detective heb lopen spelen...
Ik ben ook benieuwd. Mijn dochter kijkt het overigens niet meer, die zegt zelf al dat het nergens op slaat wat die kinderen allemaal mogen.
Fijn dat het nu iets beter gaat. Hopelijk mag je inderdaad vlot naar huis want daar rust je toch het beste uit. Ik heb na een narcose ook altijd een paar dagen last van slapen. Heel vervelend. Hopelijk herstel je snel!!
Dat Monique en André wéér uit elkaar zijn (En nee ik kijk geen Shownieuws oid, stond gewoon bovenaan op de site van het AD ). Vind het vooral zielig voor hun zoontje, zo'n knipperlichtrelatie...
Ik zag het net ook voorbij komen, er stond iets bij als: "heel Nederland in shock". Haha, lekker dramatisch ook weer. Maar inderdaad voor hun zoontje wel sneu.
Ik zei gisteren tegen Ies: 'ik zie je nooit meer naar de Bellinga's kijken op je tablet' Ik was vrij verheugd 'Ja die vind ik niet meer zo leuk' Ik was vrij blij Zegt ze: 'grapje' Ik: