Niet voor je partner toch? Tenminste ik zou het niet begijpen. Ik heb zulke dingen toch heel snel door
Is dat DE Yvonne die zo 'goed' gaat op leed van een ander? Heb eens een filmpje gezien dat ze smakelijk zat te lachen om een roddel.
Nou het geheim kunnen houden en willen houden zijn 2 verschillende dingen. Maar Waarom je het geheim zou willen houden als voorbeelden... - vrouw die al het geld altijd opmaakt - je vrouw niet medeplichtig willen maken als ze het weet - weten dat je vrouw je direct de deur wijst als ze erachter komt dat je illegale dingen doet
Die ja! Hele nare vrouw vind ik het. Tenminste zo komt ze op me over. Ook heel gemaakt en nep ik heb altijd het idee dat ze Nienke Plas een beetje na wil doen met haar uitdrukkingen en neppe lach.
Nee het is niet illegaal, maar ga niet verkondigen dat je de dingen zelf ontwerpt als je het gewoon bij Ali weg haalt. Idd op bol.com staat het vol met dropshippers.
https://lifeofyvonne.nl/ Dit is haar webshop. Yvonne Coldeweijer is de ex van Ben Saunders en is bekend geworden als Keet van Telekids.
Ik denk dat jij het anders leest dan dat de bedoeling was van degene die het plaatste. En hoe jij het leest: zo zou het moeten zijn, maar hoe die ander het zei was meer van: ‘dat hoef je toch niet geheim te houden? Wat stom. Ik wil daar ook een graantje van meepikken’ Beetje van: ‘dat kun je toch gewoon vertellen?’ Alsof je een 4e snoepje hebt gepakt terwijl je eigenlijk zei dat je er maar eentje zou nemen.
Ah zo. Ik ben z'n persoon die graag weet wat m'n partner uitspookt.. Zou echt flippen als hij zulke dingen geheim zou houden, ik wil namelijk zelf de keuze maken of ik het zou accepteren of niet.
Ze heeft bijna al haar kleding eraf gehaald Haha. Ik vind haar ook echt gemeen. Fawrynotsawry doet in principe hetzelfde maar toch op een wat nettere manier vind ik.
Ik vind dat het verschil tussen Yvonne en Fawry medeleven is. Fawry die deelt ook geheimen van mensen en roddels maar die lijkt wel echt mee te leven als het rotnieuws is. Yvonne lijkt te genieten van anderen hun ellende. Van Fawry ben ik trouwens echt fan, ik hou van die man zijn humor!
Ja dat idd. Maar ook bv het nieuws dat famke Louise zwanger is (of misschien is), fawry heeft dat niet gedeeld, hij vind het niet aan hem om dit nieuws publiekelijk te maken. Daar denkt Yvonne anders over.