Oh ik zou daar ook slecht tegen kunnen, zó lang gasten over de vloer... En zeker gasten die niet hun eigen gang gaan. Sowieso slim om een logeerplek te maken. Moet zeggen dat ik het ook best apart vind dat je schoonmoeder (en andere familieleden wellicht ook) blijkbaar verwacht dat ze zo lang bij jullie kan verblijven. Lijkt mij voor zo'n lange periode ook niet gek om een eigen verblijf te huren, huisje/hotel/etc. Dat ze wel bij jullie in de buurt is en veel op bezoek komt, maar ook zelfstandig is. Bij familie logeren vind ik logisch als je een paar weken op bezoek gaat, niet een paar maanden... Maar goed, misschien is dat erg Nederlands gedacht?
Dat is wel een nare situatie. Een aparte ruimte is wel handig, hebben ze beide ook een moment waar ze met zijn 2en zijn. Misschien toch ook handig om met je schoonouders wat af te spreken. Eerst maar eens met je man over hebben en wat jullie beide willen. Lastig dat je man eigenlijk voor je gevoel veel te weinig er over zegt. Of is hij net als je schoonouders niet zo spraakzaam?
Ik denk dat het ook heel Nederlands gedacht is. Haha. Maar ik ben het deels er mee eens. Mijn vader komt 1 maand en mijn moeder aansluitend 2 maanden (beide in overleg) en ik zou niet willen dat zij een huisje oid zouden huren, want het is ontzettend duur hier om iets te huren. Mijn vader komt bijvoorbeeld in het voorjaar met het helr gezin en dan huren zij wel wat. En mijn ouders (gescheiden) gaan ook hun eigen gang. Maar mijn schoonmoeder doet het zonder overleg. Zij overlapt zelfs mijn moeder met 10 dagen. Mijn schoonvader is overleden. Mijn schoonmoeder komt alleen. Mijn oom en tante logeren hier in nov ook 3 weken. Dat is allemaal prima en in overleg. Zij wilden huren maar ik vond dat zelf onzin. Ik vind die ruim 4 maanden alleen echt te gek. En zeker 8 maanden op een rij.
Hij is helaas niet zo een ster in communiceren! Ik heb gezegd dat ik de buitenruimte ga oppimpen tot logeerkamer. Met toilet echt lastig want die zit daar niet. Maar ja, deuren grenzen aan elkaar en het is snachts niet koud. Haha... Wij waren eigenlijk voornemens om te bouwen, maar ja iets met emigreren tijdens een pandemie, gebrek aan een baan van mij en door politieke machtsspelletjes 12,5% minder inkomen voor mijn man... dus maar even niet invensteren in een huis met gastenverblijf.
Pppfff dat zijn allemaal situaties die samen wel heel lastig zijn. Naar welk land zijn jullie naar toe gegaan? Maar een andere ruimte mooi maken is toch prima, meer ruimte voor iedereen.
Sint Maarten! Mijn man gaat een offerte opvragen. Het muurtje van het toilet grenst aan de ruimte, dus even kijken hoe en wat qua deur maken tussen de ruimtes. Dan is het probleem helemaal opgelost.
Bah, echt waar. Hoe kun je??? Sterilliseren? Ik weet wel wat beters wat ze ermee kunnen doen. Krijg hier gewoon echt buikpijn van. Hoop dat het meisje in een liefdevolle en veilige situatie mag opgroeien en leren wat ‘houden van’ is en weer vertrouwen in volwassenen krijgen.. Echt kippevel!
Wow!!! Wat goed jullie hebben samen gekeken naar een oplossing!! Als jullie blijven praten komen die 4 maanden ook wel goed
Dat we eindelijk hulp voor onze zoon ingezet zouden krijgen. Ze totaal niet naar onze hulpvraag geluisterd hebben en iets totaal anders wilde inzetten. Nu besloten het niet bij deze organisatie te gaan doen aangezien het alles behalve goed voelt.
Dat er 1 of andere t*f*s debiel gaat keren na de rotonde. Ik kwam vanaf de andere kant met 80km aangereden en hij stond achter een vrachtwagen. Ik kon hem dus niet zien en ineens schiet ie naar mijn weghelft om te keren. Stond echt net op tijd stil, maar mijn god zeg.. mijn hart zat ergens waar die niet hoorde te zitten en heb hem geloof ik wel 80 middelvingers gegeven. Idioot. Als ik hem geraakt had was het een flinke klap geweest.
Dat kleine houdini vanmorgen ontsnapte uit school (afgevangen door papa) even later gebeld door de juf die ff sorry wilde zeggen en dat ze opnieuw afspraken met g. had gemaakt. Vanmiddag ophalen en wie sprint er de deur uit en door t hek van de plein terwijl de rest netjes in de klas stond...juist g. weer. Had m wederom gepeerd. Dus ik dr weer terug in de klas gebracht... She was NOT amused!!! (en dié streken heeft ze van mij)
Net na de bel van binnenkomst en net voor de bel voor einde school. De kleuters hangen hun jas en tas op en gaan naar de klas. Daar sneakte zij dus weg. Vervolgens bij einde schooldag halen ze hun jas/tas en in de klas trekken ze die aan en verzamelen met de juf bij de deur wachten in een rij voor de bel en de andere groep die eerst via een andere uitgang weg gaat. Zij haalde dr jas en tas en kwam naar buiten gesprint, dat is niet de bedoeling... (ik flikte t in groep 2 om naar de wc te gaan en ging gewoon direct door de zijdeur naar buiten om naar huis te lopen...werd helaas opgepakt door de buurvrouw en weer terug naar school gebracht was er BIJNA (we woonden 200 meter van de school af))
Dat het precies om 14.15 u, terwijl we staan te wachten bij school, begint te stortregenen Maar echt; nat tot aan de bilnaad Wij zijn dus alle 3 gedoucht en zitten inmiddels in pyjama
Hier ook, alleen dan later. Maar wauw....in 2 minuten totaaaal doorweekt, water stond in onze schoenen. Tas met boeken doorweekt....en tot overmaat van ramp had ik de was nog buiten hangen... Die bui kwam sneller dan buienradar aangaf...echt, hoe dan