@Amaranthas breek mij de bek niet open. Zelfde gehad om vervolgens bij een andere testlocatie de uitslag niet te krijgen, waardoor het te laat was om weer een andere health certificate te krijgen om ons eiland op te komen. Hierdoor heb ik onze tijd (6 uur vroeger dan NL) van half 2 snachts tot 6 uur sochtends aan het bellen/mailen en regelen ben geweest zodat mijn dochter op een haar haar vlucht naar ons eiland heeft kunnen nemen. Ook nog een emergency pcr geboekt voor 349 euro op schiphol. Ik ben die nacht 10 jaar ouder geworden geloof ik.. half 8 zat ik fris en fruitig op werk om vervolgens 9 uur later mijn dochter in mijn armen te sluiten.
349 euro... in nog geen 349 jaar. Hij moet nu morgenochtend, dus we gaan zien of het nu wel lukt. Hij moest dus 's middags gister voor zijn 2e vaccinatie dus is in principe ook nog volledig gevaccineerd maar omdat die 2 weken er niet bij zitten geld het niet. En het is zo scheef, IK ben wel volledig gevaccineerd en hoef dus helemaal niks. Ik zei al, voor hetzelfde geld ben ik zo'n deltavariant superverspreider die zelf nergens last van heeft maar geen haan die naar mij kraait want ik ben 2x gevaccineerd.
Haha ja geloof mij, als je dochter van 12 terug naar huis moet betaal je elk bedrag! Ja bizar toch eigenlijk dat jij dan niet hoeft!!
@TotalBella: wat is het ergste wat jij als kind gedaan hebt En nu hoop ik zó hard dat jij ook ‘ergens’ iets gelezen hebt op ‘internet’
Van schoonvader... Binnenkort jarig en met dochter een cadeautje gemaakt, deze met een lint er omheen op onze slaapkamer naar gelegd en tegen dochter gezegd niks te zeggen... (opa kwam langs terwijl ik aan het werk was) Dochter is uiteindelijk met opa naar boven geslopen om te zeggen dat ze een geheimpje had... Opa gaat hier volledig in mee en Opa bekijkt alvast het cadeautje en doet daarna het lint er weer omheen wat opvalt want het zit anders... Ik weet niet... Vind het toch wat bijzonder Je komt onze slaapkamer op (goed, verder niks spannends hoor...) om een cadeautje wat bewust weg gelegd is, toch alvast te bekijken
Ik eet sinds tijden weer eens een Big Mac. Ies is mee. Ies: ‘ik neem geen hapje van jouw broodje: daar zitten nootjes op.’ Ik: ‘dat zijn zaadjes Ies.’ Ies: ‘Záádjes? MAAR DAAR KOMEN KINDJES VAN!!!’ IK WIL NIET NOG EEN BROERTJE!!! Fijn Ies. Heel fijn dat je het verhaaltje van de bloemetjes en de bijtjes nog zo goed weet. Maar echt nodig was het niet om dat te schreeuwen in een hok vol mensen die opeens allemaal naar ons keken
Hadden wij toevallig ook vandaag, gelukkig kijkt ze dan wel "er was eens het menselijk lichaam" maar ZO doordacht is ze dan weer niet. Maar ik noteer m vast, geheid dat we die ook op een zeer onhandige timing naar voren krijgen. Overigens gruwelt ze van t idee van een hamburger. Die eet alleen kipnuggets, wat we voorlopig nog maar gewoon "vlees" noemen. Net als alle andere dingen incl vissticks. Mag van mij best vegetarier worden, ben ik ook tijden geweest maar dan moet ze volledig begrijpen dat daar een keerzijde aan hangt en dat betekend op andere wijze dr bouwstoffen binnen moet krijgen. Dus laat maar iets ouder zijn eerst.
Ik ging net na het eten een uurtje fietsen. Gewoon op een stadsfiets met 3 versnellingen. Op zo'n smal onverhard bospaadje kwam een groep van ongeveer 10 mensen mij tegemoet. Keurig achter elkaar en dan past het net. Komt er achter mij een wielrenner heel agressief bellend roepen dat ik de berm in moet zodat hij kan passeren Koekoek... toen ik zei dat hij zelf maar door de berm mij moest passeren was ik een trut
oh dat is zo aardig grrrr Wij een keer meegemaakt met zoontje die we aan het leren fietsen waren! Echt zeeën van ruimte overal om ons heen, komt er een man aan gesjeesd achter ons op zijn fiets, schold ons helemaal de huid vol (waar zoontje dus bij was) dat we aan de kant moesten. ‘Ehmmm hij is aan het leren fietsen meneer’ reageerde ik nog verbaasd en wat kreeg ik? Een middelvinger! Echt sommige mensen…
Vriendin van me werd door een hardloper van dr fiets in de berm geduwd...we reden aan de kant waar hij niet liep, achter elkaar hij had ruimte zaaaaaaat. Mja die werd even later geschorst op zn vereniging...nahnahnahnahnah... (ben zelf opgegroeid aan de baan daar en heb daar jaaaaren gelopen met heel mn familie, belletje is dan zo gepleegd. En ja ik kan een kutwijf zijn waar t wraak betreft)