Ja klopt maar is voor mijn zoon, die elk half jaar nieuwe (speciale) glazen nodig heeft. Ik ben dus allang door die bril vergoeding heen. Oudste dochter hetzelfde verhaal en volgende week voor mijn jongste een afspraak in het oog ziekenhuis, dus we gaan lekker
O das jammer. Ik heb het trouwens nog nooit gedaan. Ik heb wel een bril gekocht vorig jaar maar die mocht ik kopen nav mijn deelname aan ‘Koffietijd’ en het voelt niet lekker om dat te declareren
Mijn mond viel net open toen ik naar de wc wou gaan en zag dat die enorm overspoelt was (ik mis een kotspoppetje). Gelukkig geen ontlasting ofzo maar wel een of andere vieze schuim. Bah wat smerig!
O ja, dat is natuurlijk nog steeds niet goedkoop, maar voor een goede bril zit je daar snel aan. Bij nog een keer teruglezen, was het bij nader inzien logischer dat het bedrag alles bij elkaar was, haha, mijn fout
Met de brace heb ik een klacht ingediend en bij het zkh gemeld, achteraf gezien heb ik de bezorger zien lopen van zijn auto naar de buren, maar wij krijgen geen track en trace omdat het vanuit het zkh besteld wordt en bij ons afgeleverd. Wist ik veel via welke bezorgdienst of hoe lang het duurde, kon max een week zijn dan verwacht ik het ook niet een dag later. Ik heb van gisteren een melding gedaan bij coolblue, waar ik dus besteld had, zij gaan het opnemen met de bezorgende partij (was niet coolblue zelf).
Waarom is dat een slechte reden? En wat is dan wél een goede reden? Ik heb er nog eentje thuis die tussen de middag precies op bed ligt en en voor mijn zoon is het ook veel beter aangezien hij smiddags vaak met tegenzin naar school ging omdat hij thuis wilde blijven. ik ben er dus heel blij mee dat het hier voortaan zo gaat blijven (hebben ivm corona een tijdelijk continurooster gekregen) Hier is er net een enquête geweest en gelukkig heeft meer dan 80% voor gestemd. Onder de 70% mag het sowieso niet doorgaan.
Sorry, ik zie nu pas dat er al reacties op geweest waren Maar dan nog; ik woon idd ook op 5min fietsafstand. Maar je zegt; dan zou je er voor kunnen kiezen om ze over te laten eten. Dat is toch precies hetzelfde? Dan heb ik echt liever een continurooster, dat is namelijk veel rustiger voor de kinderen.
Het mag niet doorslaggevend zijn wat de leerkrachten vinden in dit geval. Ouders beslissen hierin. En ze hebben wel pauze, alleen korter dan anders. Maar daar tegenover staat ook dat ze smiddags eerder naar huis kunnen.
Nee ik zou ook niet verwachten dat je de volgende dag al een pakket krijgt laat staan dat ze het verkeerd bezorgen. Fijn dat cool blue het serieus neemt.
Bij ons niet hoor. Alleen papieren rietjes. Het is wellicht niet de bedoeling, maar ik heb een voorraad rietjes besteld bij ome Ali. Moet ze alleen nog steeds binnen krijgen
Misschien kan je er nog een paar kwijt op marktplaats. Als je 500 per stuk vraagt en je verkoopt er 3 heb je meteen je geld weer terug Hier schrik ik af en toe ook hoe hard dat geld kan gaan, 3 keer met je ogen knipperen en het is op.
Ja dit dus Nee we mogen echt niet klagen hoor, we kunnen het gelukkig betalen, maar ik ga er liever van op vakantie zeg maar