Waar valt jouw mond van open? Deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik weet niet wat de reden van opname is. En dan moet ik speculeren. Maar mocht het zo zijn als de eerdere opnames dan is ze een gevaar voor zichzelf en dan zou zoiets moeten kunnen toch? Of zelfs dan niet?

2. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Ze is gesteriliseerd na de laatste, gelukkig..
    Verder vind ik het een ontzettend sneu verhaal :(

citroenrasp vindt dit leuk.
  3. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Na een serie waarin een meisje een sugar daddy via een app vindt eens gegoogled. Zulke apps bestaan dus echt !!!

Helaas ben ik geen sugar baby materiaal :p

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    ik vind overigens helemaal geen informatie dat ze weer opgenomen zou zijn.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ja nee tuurlijk. Als iemand een enorm gevaar is voor zichzelf of anderen dan kan iemand opgenomen worden. Ik
    Ik ook niet :oops:

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    #2686 Sado, 11 aug 2021
    Laatst bewerkt: 11 aug 2021
    Ik las het enkel op het FOK forum, maar daar werd het ook simpelweg gebaseerd op een 112-melding (ambulance oproep) in haar straat een paar dagen geleden. Dus geen zekerheid dat a. de ambulance überhaupt voor haar huis opgeroepen was én voor haar kwam en b. dat ze naar aanleiding daarvan opgenomen is. :)

Het is allemaal super tragisch, maar er lijkt online (en dan bedoel ik niet perse hier) continue vooral heel veel over haar gespeculeerd te worden en dat lijkt me voor niemand goed…
    Het zou voor haar denk ik het beste zijn om helemaal uit de spotlight te verdwijnen.

7. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Van het topic :
    Wat zou je doen als je in het openbaar een ouder buitensporig heftig ziet reageren op een kind? :(

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat we dermate last hebben van muizen in de tent dat ze alle spenen van de melkflessen kapot hebben gebeten vannacht. :cry: stond ik dan vanmorgen met de klaar gemaakte voeding voor onze 2 meiden de jongste kunnen we nog wel uit de gewone drinkbeker laten drinken maar de middelste weigert dan te drinken omdat haar voeding zo stinkt :(
    Ik ben echt zo in staat om naar huis te gaan terwijl we de tent geboekt hebben tot vokgende week vrijdag :( het zorgt er momenteel voor dat mijn dwangstoornis heel erg opspeelt en ik dus constant aan het schoonmaken ben en dus echt niet meer kan genieten... heb vanmorgen alleen al 3x gedweild alle kastjes uitgesopt 2x en ga zo nog maar even door. (Is een huurtent he)

10. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Heb je een tent gehuurd? Dan direct klagen bij de receptie. Laat ze het oplossen. Dit kan toch niet.

Kleintjuh85, Vero0504, Madelie en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.865
    113
    Vrouw
    Ohnee en wat zeggen ze op de camping. Je kan de mensen toch niet in een tent laten waar muizen de boel stuk knabbelen.

GossipGirlxoxo en Syane vinden dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik ondanks 3 weken vakantie en een ander eetpatroon geen gram ben aangekomen. Gisteren even een weegmoment op het werk gehad en ik was voorbereid op een toename van ongeveer 3 kilo maar gewoon nog hetzelfde als voor mijn vakantie.
    Ik vind dat zo lekker en ben ook best verbaasd dat het zo enorm goed blijft gaan en daarom zo lekker een ijsje met mijn meiden bij de ijssalon eten ;)
    Dat wandelen wat ik doe is echt zo goed voor mijn lijf, love it ;)

TotalBella, Loufoque, Gewooniemand en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.375
    8.881
    113
    Vrouw
    Dan zou ik toch gaan klagen bij de receptie. Dit kan zo toch niet.

femkes vindt dit leuk.
  14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Neuzeke en @Leesteken hadden het gisteren ook al gemeld (en eergisteren) en toen zouden ze gaan kijken voor muizenvallen. Vanmorgen en gemeld bij de receptie en via de vaste gasten die tegenover mijn ouders staan contact met de eigenaar gekregen. We krijgen een extra box om spullen op te bergen... en ze gaan met een ongediertebestrijder onder de vlonders, ruim eronder ivm kleine kids, muizenspul strooien. Die zou vanmiddag komen, maar wij zijn vanmiddag echt weg gegaan, stukje zelfbescherming.

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Wat een nare situatie! Gelukkig doen ze er nu wat aan maar een prettige situatie is anders. Komen ze dan ook elke dag schoonmaken voor je? Hopelijk lost het nu op anders zou ik blijven melden en als je elke dag zo druk maakt en last hebt vakantie bederf opgeven waar je de vakantie hebt geboekt.

Hopelijk kunnen jullie nog wel samen genieten!

16. Pompidom

Pompidom Actief lid

6 jul 2021
    315
    164
    43
    Vrouw
    Oh bah, ik zou echt naar huis gaan en mijn geld terug eisen hoor. Muizen zijn echt smerige beesten en zeker met kleine kinderen zou ik geen risico lopen. Wat als zo'n beestje een van je kinderen bijt?

Super balen van jullie vakantie! Ik zou echt geen oog dicht doen

Vero0504, Vergeten en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Geen advies, geen antwoord, maar ff een hele dikke knuffel. Ik weet hoe het is. En waarschijnlijk heb jij je ook verheugd op een paar dagen ZONDER dwang en poetsen en doen :(

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.479
    21.882
    113
    chrystel73, Syane, GossipGirlxoxo en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Bellybell
    Nou onder het poetsen komen we met 3 kids waarvan 2 onder de 3 echt niet uit. Maar de hele tent schoonmaken was niet mijn favo tijdsbesteding. Dacht mijn dwang onder controle te hebben, maar momenteel dus even niet. En daar baal ik wel van.
    @owly en @Pompidom laatste woord is er ook nog niet over gesproken ;) maar juist voor de kids blijven we nog. We zijn al een jaar vrijwel nergens geweest, zwangerschap en corona etc. En ergens ben ook ik blij om even weg te zijn uit die 4 muren thuis. Maar valt op deze manier wel enorm tegen. En even voor de duidelijkheid de rest van de camping is echt top, het sanitair is echt super schoon zelfs met de extreme regenval van afgelopen week. En wat ongedierte op de camping hoort erbij maar niet zoals het er nu aan toe gaat.

owly, Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Saartje33, SAARC, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina